Diana
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #60 Gepost op: 12 Januari 2010, 15:06:18 » |
|
nou hier komen ze haha erg jammer dat ik op die foto met koen zo stoned keek  ;)maar goed dat is dus 11 jaar geleden,ik was hier 17  en een met kris  en dit was eigenlijk de aller eerste,ik was toen 16 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Me1966
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #61 Gepost op: 12 Januari 2010, 17:27:23 » |
|
U ken ik niet, maar aan de broertjes Wauters te zien is het idd. al een tijdje geleden...
|
|
|
|
|
|
Als ik iets doe...dan doe ik het goed...of helemaal niet
|
|
|
|
Barbara
|
 |
« Antwoord #62 Gepost op: 13 Januari 2010, 13:12:05 » |
|
Ik heb ze nog nooit ontmoet,denk ni dat ze direct op de foto gaan met deze 32jarige kerel,is vin ik meer iets voor jongeren en de vrouwelijke bevolking,niet?
Da's niet waar hoor. Zij gaan met iedereen op de foto. Je moet maar eens vragen hoeveel foto's Kriske wel niet heeft naast de 2 broertjes. En Patje zal ook zeker al een mooie verzameling hebben, net als Alexander, Stoffel en nog zoveel andere mannen die ik vergeet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mika_357
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #63 Gepost op: 22 Januari 2010, 14:02:46 » |
|
Ik heb jammer genoeg nog geen foto met Koen of Kris.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fie
|
 |
« Antwoord #64 Gepost op: 22 Januari 2010, 20:14:15 » |
|
Ik heb ze nog nooit ontmoet,denk ni dat ze direct op de foto gaan met deze 32jarige kerel,is vin ik meer iets voor jongeren en de vrouwelijke bevolking,niet? manman, wat een hokjesdenken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
judje
Adrenaline
optimistische closeau-fan
|
 |
« Antwoord #65 Gepost op: 24 Januari 2010, 21:18:22 » |
|
Waauw,wat een leuke topic!!!  Ik heb ook nog een foto uit 't verleden,ik was dan ong 13 jaar! Maar die foto  ...dat wordt zoeken en hopelijk luk het dan om die te scannen en hier te plaatsen;  Jongens dat wordt nogal lachen. Ikprobeer het zo snel mogelijk in orde te krijgen,doei 
|
|
|
|
|
|
bij jou zijn is de kick die ik echt wou
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #66 Gepost op: 7 Februari 2010, 00:36:12 » |
|
Ik heb ze nog nooit ontmoet,denk ni dat ze direct op de foto gaan met deze 32jarige kerel,is vin ik meer iets voor jongeren en de vrouwelijke bevolking,niet? manman, wat een hokjesdenken  toch toch Sofie! Hij heeft een punt...dénk ik, want ja, ik weet dat ook niet he! Ik durf ook niet zo goed op de foto! Ik heb er een beetje schrik van! Wie weet gaan ze mij wel bijten dan  Svenneke!!! Wake up man! Koen, kris én de muzikanten zijn stuk voor stuk gewoon fijne mensjes en als jij even op de foto wil isdat geen énkel probleem, écht niet! Patje en ik gaan zo vaak op de foto  Alexander ook! en jongeren...ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de 'harde kern' die blijft wachten wel +- 30 is dus wààr maak je je zorgen om? Kom er gewoon eens gezellig bij staan? Je bent welkom! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marjorie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #67 Gepost op: 13 Februari 2010, 19:16:31 » |
|
Ook ben te verlegen om te vragen om een foto met mij en 1 van de broers. Stom he, ik ben al 31 jaar maar als ik Clouseau in levende lijve zie, dan lijk ik wel een puber en durf ik helemaal niets meer.... Misschien moet ik me dan ook maar een keer bij jullie aansluiten na een concert, wie weet durf ik dan wel....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
judje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #68 Gepost op: 15 Maart 2010, 22:43:26 » |
|
Ik heb hem gevonden,  dit week-end eens mijn kasten uitgemest en wat zag ik daar  Inderdaad mijn eerste foto met de Koen. Foto dateert van 11/08/1990 dus ik was 15,nu nog enkel doorscannen,en niet lachen hé!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #69 Gepost op: 7 April 2010, 04:51:13 » |
|
Gisteren toevallig al mijn foto's samen met de broers op mijn facebook en hyves gezet. Grappig detail dat het allemaal foto's zijn vanuit 2001 tot 2004. Daarna nooit meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #70 Gepost op: 7 April 2010, 13:27:53 » |
|
Ik heb hem gevonden,  dit week-end eens mijn kasten uitgemest en wat zag ik daar  Inderdaad mijn eerste foto met de Koen. Foto dateert van 11/08/1990 dus ik was 15,nu nog enkel doorscannen,en niet lachen hé!!!  We zouden niet durven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Katia R
|
 |
« Antwoord #71 Gepost op: 7 April 2010, 20:20:47 » |
|
Ik heb hem gevonden,  dit week-end eens mijn kasten uitgemest en wat zag ik daar  Inderdaad mijn eerste foto met de Koen. Foto dateert van 11/08/1990 dus ik was 15,nu nog enkel doorscannen,en niet lachen hé!!!  We zouden niet durven  Hij blijft wel lang weg...
|
|
|
|
|
|
jatika 
|
|
|
Eline
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #72 Gepost op: 8 April 2010, 18:39:44 » |
|
Alééé Judith, ik wil hem ook graag zien, hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
judje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #73 Gepost op: 8 April 2010, 19:46:56 » |
|
Na lang wachten is het er eindelijk van gekomen!!!  Ziehier mijn eerste foto met Koen  bij mij staat Ruth (mijn nichtje >samen stonden we sterker om het te vragen) Zie onze oogjes fonkelen...hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M