Wij hebben bij ons op het werk ons nieuwe zakelijke telefoon abonnement ontvangen. Daarbij hoorden uiteraard ook nieuwe mobieltjes. Met fotofunctie deze keer! Dus dat hebben we uiteraard even uitvoerig getest op het werk! Nu zat ik net die foto's wat door te lopen en bedacht me dat het wellicht weleens leuk is om elkaar te laten zien waar we werken *lol* (of voor de schoolgaanden waar we op school zitten, of de thuismama's waar we wonen) whatever! Ik zal beginnen met de reeks *lol*
===========================================
Eigenlijk worden we geacht te werken op het werk! Maar als we dan nieuwe mobieltjes met foto functie krijgen dan moet er uiteraard even getest worden!

Mijn maatje Raymond en ik:

Ons prikbord! Tja wij hebben soms dringend de behoefte aan wat afleiding! *lol* Zoals 1 van onze meerderen weleens opmerkt: Het is hier net een peuterspeelzaal! Maar wij kunnen ook serieus en hard werken hoor

Mijn werkplek:

Collega van het quality control team krijgt een cars radiorecorder om te testen! Dat moest natuurlijk even vastgelegd worden op de gevoelige plaat!

Mijn buurvrouw. En we maken er een lekkere bende van als we werken!

Euh... ja .... soms werken we echt wel hoor....

Onze kerstversiering die ik heb mogen ophangen! Helaas is er geen budget voor een echte kerstboom (ja echt... wij moesten er ook vreselijk om lachen, triest zooitje!)

Mijn vriendje Rudolf die elke kerst weer uit de la mag!

Ik doe altijd gezond en eet een appeltje tussen de middag!

Wij werken bij luchthaven Schiphol

Onderweg naar huis zwaaien naar collega's (vrachtwagen op de andere baan)

De ophaalbrug richting Amstelveen die meestal open gaat als wij daar aankomen rijden!

Met gierende banden naar huis! Blij dat het weekend is: