Ik ben weer thuis! En ik baal als een stekker! Texel is incl bootreis eigenlijk maar een ruime 2 uur vandaan, maar het lijkt wel een totaal andere wereld. Ben er al een aantal keer geweest maar nu viel me echt de rust pas goed op. En we hadden prachtig weer, af en toe wel wat koud en veel wind maar bijna geen regen.
Ben zelfs nog flink verbrand en heb een licht kleurtje nu! Het leven daar is zo anders als hier in de randstad vol met verkeersoverlast, vliegtuigen en gehaast. Daar is alles relaxed, alle mensen groeten elkaar een goede dag, het stikt er van de vogeltjes, de schapen zijn zo grappig (er wonen daar meer schapen als mensen), alles ruikt er echt lekker, bos ruikt er naar bos en als je daar in het bos loopt dan is er een en al rust. Zelfs een koekoek gehoord, Dat hoor je hier dus echt niet! Van mij had die vakantie nog heel lang mogen duren. We hadden ook een erg leuk huisje met zulke gastvrije mensen. Bloemetjes op tafel, ons tips gegeven om zeker bepaalde dingen te doen. Vanmorgen stonden ze ons uit te zwaaien! Ik heb echt heimwee nu ha ha ha! Maar het zal hier vast wel weer wennen!
Oh en ik heb een zeehondje geadopteerd!!! Karien! Een vrouwtje! :-)
Zo ik ga de foto's inladen in de pc (link volgt later) en mijn tas uitpakken. Ik moet mijn vuurtoren nog een plekje geven! De boot in de haven leggen en mijn zeemeeuw voeren! Ik bouw hier mijn eigen Texel wel!