Ik kom me ook maar even voorstellen hé... anders is het nogal onbeleefd hé

Ik ben Annemie, 33 en ben al een Clouseau liefhebber sinds de beginjaren. Ik ben hier ook al wel vaker komen kijken, maar heb eigenlijk nooit gepost. Daar moet nu maar eens verandering in gaan komen.
De reden dat ik mezelf een liefhebber noem is omdat ik wel concertjes meepik indien mogelijk (en mijn beste vriendin kan en mag... want de echtgenoot durft al eens zeuren als we "weeral" gaan kijken

), maar niet zo 'hevig' ben als de echten op het forum. Geloof me, ik begrijp jullie passie hoor... ik ben zelf zo 'hevig' met een andere (internationale) artieste

Ik heb wel al hun cd's/lp's én zelfs Brandweer (ja zelf gekocht helemaal in 't begin, voor toen 90fr ofzo), maar ik heb geduld... ik ren niet meteen naar de winkel bij een nieuwe release.
Mijn beste vriendin daarentegen doet dat wel hoor... ze is al jaren gek van Koen en is dat nog steeds (ze heeft ook een eigen fansite). Niet te verbazen uiteraard... hij heeft hét nog steeds.
Gisteren ben ik (dankzij Telenet) de eerste keer naar deze Sportpaleis reeks gegaan. 29 december ga ik ook. Ik vond het weer geweldig... onvoorstelbaar hoe zij er blijven in slagen om ons te verbazen. Ik vond het geweldig leuk om oude beelden terug te zien. Daarom vind ik het best jammer om te lezen dat er geen dvd gepland is deze keer

Ik zei trouwens gisteren nog tegen mijn vriendin dat ik nu echt wel spijt hebben dat ik dat oude materiaal niet meer heb (video)... maar misschien zijn er hier wel fans waar ik eventueel iets van kan kopen ofzo ?
Wie weet leer ik hier nog wel volk uit mijn omgeving (Antwerpen) kennen en krijg ik wel zin om bij een volgende concertreeks alle concerten mee te pikken (ja, heb vaak de zin wel, maar geen gezelschap

).
Genoeg gepraat voorlopig. Alvast nog heel veel plezier aan iedereen die nog wat concertjes gaat meepikken !