|
debijtje
|
 |
« Gepost op: 4 December 2007, 21:26:26 » |
|
He forummers, er zit me een vraagje in mijn hoofd. En dat is hoe laat gaan de deuren eindelijk open om naar binnen te mogen?? Voor een avondconcert (20.30u) he  . Alvast bedankt Debby
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 4 December 2007, 21:28:28 » |
|
18:30; en dan moet je nog binnen wachten. Middenplein en tribunes gaan volgens mij een half uur later open.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 4 December 2007, 21:30:48 » |
|
dank je Kristel. Maar dan kun je wel binnen wachten en warm worden. Zal ook wel ff buiten staan wachten hoor.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 6 December 2007, 20:38:17 » |
|
vorig jaar had ik ook staanplaatsen, toen gingen de deuren open rond 19u en we mochten dadelijk binnen is blijkbaar niet altijd 't zelfde dan,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RedCrow
Adrenaline
Fire, walk with me
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 7 December 2007, 13:30:04 » |
|
is er ook een garderobe ? of hoe doen jullie dat altijd met jassen?
|
|
|
|
|
|
Fire, walk with me..
|
|
|
RedCrow
Adrenaline
Fire, walk with me
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 7 December 2007, 14:22:07 » |
|
hoe doen jullie dat dan met jassen als jullie staanplaatsen hebben ??
|
|
|
|
|
|
Fire, walk with me..
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 7 December 2007, 14:28:09 » |
|
ik pak nooit een jas mee...gewoon in de auto of bus laten liggen?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krisje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 7 December 2007, 15:10:30 » |
|
Ik heb eigenlijk een vraagje waar je koen en kris kan zien als ze buiten komen ga nu al enkele jaren naar het sportpaleis en heb ze nog nooit zien buiten komen. En duurt het lang eer ze buiten komen eigenlijk of vrij snel na hun concert. Hoop ze zondag ook eens te zien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 7 December 2007, 15:15:00 » |
|
Op het middenplein hingen wij de jassen altijd over het hek vooraan. Maar dan moet je wel vooraan staan. Buiten het feit dat er nu geen hek is, is dat dus geen optie. In de auto kan ook, maar ja, je moet toch ff lopen, dus net genoeg om een koudje op te lopen...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 December 2007, 16:21:21 » |
|
Ik doe mijn jas in een grote plastic tas en die zet ik dan voor me neer. De keren dat ik geweest ben stonden we ook wel vooraan, maar mocht het niet zo zijn is een plastic tas handig vind ik zelf. Wordt hij ook niet vies. @Krisje: Ze komen aan de achterkant van het SP naar buiten. Dus als je met je rug naar de ingang staat moet je 2 keer naar links. Ik zelf vind het niet lang duren eer ze buiten komen. Voordat ik zelf buiten ben en daar aangekomen ben ik al een poosje verder. En inmiddels ken ik een paar mensen die daar ook staan. Dus dat is gezellig kletsen dan.  Hopelijk zie je ze zondag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krisje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 7 December 2007, 16:47:35 » |
|
@Krisje: Ze komen aan de achterkant van het SP naar buiten. Dus als je met je rug naar de ingang staat moet je 2 keer naar links. Ik zelf vind het niet lang duren eer ze buiten komen. Voordat ik zelf buiten ben en daar aangekomen ben ik al een poosje verder. En inmiddels ken ik een paar mensen die daar ook staan. Dus dat is gezellig kletsen dan.  Hopelijk zie je ze zondag. Ja Heccie ik hoop je dan ook zondag te zien. Want ben wel van plan te wachten ditmaal op Koen en Kris . En bedankt voor de informatie van waar ik ze kan zien.  Groetjes Krisje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 7 December 2007, 17:19:34 » |
|
Die vestiaire vind ik echt een drama. Ik vind sowieso die hele hal een drama. Wat een ongeorganiseerd zooitje elke keer weer.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 8 December 2007, 12:50:56 » |
|
Het zal zondag denk ik wel wat langer duren, concert is denk ik gedaan rond 7 uur omdat het een middag concert is, maar ik denk dat de jongens daarna gaan eten, omdat het toch wel etenstijd is, dus zal het wel wat langer duren dan normaal, dat denk ik dan he, het hoeft niet,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 8 December 2007, 16:18:57 » |
|
Het zal zondag denk ik wel wat langer duren, concert is denk ik gedaan rond 7 uur omdat het een middag concert is, maar ik denk dat de jongens daarna gaan eten, omdat het toch wel etenstijd is, dus zal het wel wat langer duren dan normaal, dat denk ik dan he, het hoeft niet,
Of ze zijn sneller weg, omdat ze toch thuis gaan eten. Ik hoop het niet voor degene die 9 dec gaan en ze nog willen zien naar afloop. Het kan he.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|