|
Belle
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 15 Januari 2008, 18:57:48 » |
|
scroll 3 berichten omhoog en je weet het. Misschien helpt het als er meerdere mensen deze/een "klacht" (= tip) gaan zenden? Dan gaan ze het misschien serieuzer nemen.
Ik vrees dat het tevergeefse moeite zal zijn (zonder te negatief te willen klinken  ). Als je een groep een tijdje op de voet volgt, krijg je na een tijd een meer kritische kijk op die groep of zanger in kwestie. Wat logisch is... Je gaat kleinere details en zo opmerken. Maar ik denk dat de overall kijker best tevreden was over de opname. Ook denk ik dat de redactie niet veel inspraak heeft over de nummerkeuze. Was het Kris niet die zich daar mee bezighield? Althans herinner ik mij dat dat een paar jaar geleden toch zo was...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 15 Januari 2008, 20:54:46 » |
|
mijn dochter is 5 ging eigenlijk net aan dat ze er was hahha ze vond het ook lang duren, gaat wel eens naar k3 of naar kindertheater maar dat is meestal wat korter maar we hadden ook een rare week, mijn man was op vakantie en mijn moeder werd plotseling in een verpleeghuis opgenomen dus een rare situatie voor haar ( oma " ziek" mamma daardoor in tranen en pappa weg)
gelukkig in de 2e helft met dat "vliegende" bakje stond Koen voor haar neus zeg maar en zwaaide dus haar dag was weer goed
mijn schoonvader was ook mee ( en nog 2 vriendinenn van me en een haar man en hun 2 kinderen ) en die hebben Ymke goed afgeleid
de dochters van mijn vriendin zijn al wat ouder ( ahum weet niet precies maar denk 8 en 11) en die vonden het prachtig
dus als jouw zoon ( is dat die Hartenbreker van de foto uit een ander topic??) zal het vast leuk vinden!!
ik denk dat het ook net aan is, het is best lang hoor nemen ja niels is de hartenbreker dat klopt! ze hopen natuurlijk op weer vuur en vuurwerk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 15 Januari 2008, 20:58:44 » |
|
scroll 3 berichten omhoog en je weet het. Misschien helpt het als er meerdere mensen deze/een "klacht" (= tip) gaan zenden? Dan gaan ze het misschien serieuzer nemen.
ist niet zo dat 1 op de 24 belgen is geweest naar het sp??(las ik ergens) dus heeft belgie toch wel een goed idee hoe goed de mannen zijn zal toch door een uitzending op 1 niet opeens minder worden hoor je kunt wel gaan mailen met als gevolg dat ze misschien helemaal niet meer gaan uitzenden straks ik vind het zo ontevreden klinken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 16 Januari 2008, 16:47:46 » |
|
ist niet zo dat 1 op de 24 belgen is geweest naar het sp??(las ik ergens) dus heeft belgie toch wel een goed idee hoe goed de mannen zijn zal toch door een uitzending op 1 niet opeens minder worden hoor je kunt wel gaan mailen met als gevolg dat ze misschien helemaal niet meer gaan uitzenden straks ik vind het zo ontevreden klinken Ja maar de nederlanders moeten toch ook geprikkeld blijven en misschien wel worden. EEN is ook hier in NL te ontvangen he en misschien als er meerdere Nlders clouseau leuk gaan vinden........ dan worden ze nog veel beroemder.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 16 Januari 2008, 18:37:36 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 16 Januari 2008, 19:04:06 » |
|
helaas denken koen en kris daar anders over............
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 16 Januari 2008, 19:08:16 » |
|
helaas denken koen en kris daar anders over............ is dat zo??lag toch aan de radio en promotie dat dat ineens stopte?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 16 Januari 2008, 20:09:46 » |
|
Kris ziet het nog wel zitten, maar Koen niet meer. Jammer maar helaas!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 16 Januari 2008, 21:31:34 » |
|
Kris ziet het nog wel zitten, maar Koen niet meer. Jammer maar helaas!
he die Koen ook..........hmmmmmmm zal ik dan toch maar eens meer een Kris fan gaan worden  of Koen toch maar gaan overhalen........ 
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 17 Januari 2008, 10:01:36 » |
|
hmm zonde he maar ja er zijn nu ook alweer zoveel nieuwe nederlandse bandjes en zangers en zangeressen bij, misschien denken de mannen wel laat maar hoor zo hebben we ook succes na ja ik blijf fan als is het soms wel mega ver rijden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #100 Gepost op: 17 Januari 2008, 18:13:28 » |
|
na ja ik blijf fan als is het soms wel mega ver rijden  en ik ook........... en wat dat rijden betreft, dat heb ik er graag voor over hoor.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
|
|
|
|
Do_mino
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 17 Januari 2008, 19:16:54 » |
|
Ik heb ieder jaar wel dat ik het jammer vind dat er bepaalde dingen niet in zaten, maar om daar nu voor naar één te gaan mailen vind ik toch echt wel overdreven. Ik vind het al super dat ze het ieder jaar uitzenden, het is leuk om het zo nog eens terug te zien. En wat ze ook uitzenden er zijn altijd mensen die dan toch liever andere nummers hadden gezien. Ze kunnen het onmogelijk voor iedereen goed doen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 17 Januari 2008, 19:26:17 » |
|
Heb je helemaal gelijk in Mo,
Haha, maar ik kan er eigenlijk nog helemaal niet over mee praten, want ik heb het nog helemaal niet gezien, het staat nog op de harde schrijf,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kyra_357
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 17 Januari 2008, 20:25:10 » |
|
Ik heb ieder jaar wel dat ik het jammer vind dat er bepaalde dingen niet in zaten, maar om daar nu voor naar één te gaan mailen vind ik toch echt wel overdreven. Ik vind het al super dat ze het ieder jaar uitzenden, het is leuk om het zo nog eens terug te zien. En wat ze ook uitzenden er zijn altijd mensen die dan toch liever andere nummers hadden gezien. Ze kunnen het onmogelijk voor iedereen goed doen.
Heb je helemaal gelijk in. Ik zei dat ik het een tegenvaller vond omdat er heel veel goede stukken geknipt waren maar we mogen al blij zijn dat ze iets uitzenden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
bodeau92
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 18 Januari 2008, 12:34:02 » |
|
iemand geinteresseerd in de mp3 versie van de uitzending heb deze nl overg ezet 
|
|
|
|
|
|
------------------- |Kom er bij...| -------------------
|
|
|
|