Om 10u30 vertroken richting antwerpen.. Ons ma die liep al van 9uur rond als een kieken zonder kop

.
Rond de klok van 11u35 waren we aan het gebouw met het groene dak..wagen geparkeerd en dan gaan winkelen... Metro genomen enkele minuten later liepen we in de winkelstraat....
ondertussen begonnen onze maagjes te knorren en zijn we wat gaan eten...Na het middagmaal opnieuw winkelen maar echt veel winkels waren er niet open...Heb toch van mijn ma een t'shurt gekregen wel van de Rolling stones( kweet het verkeerde groep) maar vond die zo mooi. Dan besloten we om eens de zoo te bezoeken en mensen ik heb de leukste middag in jaren beleefd..... Lol dat we hebben gehad mijn ma en ik....van 13u30 tot 16u15 hebben we er rond gewandeld..Foto's genomen tot ons ma plots zij , Zus zorg dat je straks nog foto's kan nemen

Ma ik kan 470 nemen met mijn toestel dus nog meer dan genoeg voor straks..

Om 16u25 metro terug genomen richting sportpaleis waar Margo ons al stond op te wachten dan nog wat gaan drinken en gepraat enz... wat later kwam Ilseke toe. Rond de klok van 17u35 zijn we naar binnen gegaan waar Nie en Heidi ons opwachten....Onze plaatsen gezocht maar uiteindelijk zijn we bij heidi gaan zitten

.
De rij voor haar daar bleven enkele stoelen leeg....

.
Ons ma die had er zin in net zoas wij

.
Het concert begon een kwartier later..... maar dat zijn we ondertussen al gewoon dat ze niet op tijd kunnen beginnen

.
Mijn ma ging bij het eerste nummer uit haar dak " ze was den 19 als actief van de eerste noot maar nu ja man" en foto's dat ze genomen heeft

...ik zij ma er komt nog een 2de deel....
De sfeer was goed soms stonden wij maar alleen te springen maar ja dat zijn we ondertussen ook al gewoon

.
De jongens hadden er zin. En de Beat boxer die wordt elk concert beter ( ik kan het zeggen na 17/17)
zelf Koen en Kris stonden gisteren op een moment met hun mond open van verbazing.

want hij deed iets nieuws.....
Het 2de deel lagen wij( margo , heidi en ik ) plots op de grond van het lachen. Bleek Koen had zijn onderbroek wat te hoog getrokken ( nee hij begon plots niet als de Bee gees te zingen) maar als hij zich bukte dan zag dat te achterkant van zijn slip bijna aan zijn oksels kwam

maar ja het eens wat nieuws
het concert ging als een trein...pffffff. Tijdens vonken en vuur ging het publiek echt uit hun dak toen Koen de lichten stuk schoot......... Na Nobelprijs bedankte Koen iedereen ( securty, mensen die u plaats wijzen, mensen van de crew enz....) dan kwam Anne iedereen ging uit de bol ( zelfs mijn ma nog ) en dan kwam de kers op de taart nadat we eerst Hans mochten geluk wensen met zijn verjaardag.Koen zij zullen we er nog ééntje doen en Kris begon de eerste noten van LOUISE te spelen wij keken elkaar aan en gingen echt uit ons dak...Koen vroeg moeten jullie vroeg thuis zijn de zaal NEEEEEEEEEEEEEEEEE. oke dan gaan we door ,het werd de lange versie van LOUISE met gitaar solo enz..... Dus het werden 4 bisnummer

.
Mijn ma zij dat ze zich beter geamuseerd had dan dan 19de

.
Na het concert terug onze " elven dertig lagen kleren aangedaan

)"en richting uitgang....
we moesten nog wat wachten voor we door mochten naar de draai deur..We stonden wel met 20 man...Koen kwam buiten rond 12u15 iedereen als een zwerm bijen er naar toe

.
Ons ma opnieuw met Koen op de foto

( ze heeft de smaak te pakken).ikke ben ook eens met koen op de foto gegaan de 2de keer deze maand.
en dan wat close ups genomen van Koen jawade heb ze nog niet aan margo laten zien want denk dat ze dan echt ging flauw vallen

....................
Wij zijn rond 12u30 naar huis gegaan. ons ma begon koude te krijgen dus...De terug weg was echt niet te doen we zijn op een moment moeten stoppen want ik deed bijna in mijn broek van het lachen...was op de radio wat aan het zappen van posten en op radio 2 was het te tijdloze 1000 maar met muziek van nu en vroeger en héééééééééééééééééél vroeger maar zo'n muziek kan alleen maar op radio 2

Maar er zaten nummers in die ons ma mee kan zingen maar die waren voor mij chineens

en dan kwam die meneer die den 21dec de Lotto arena liet vol lopen kweet zijne naam niet meer weet allen begint met CHARELS....ja man ons ma die kwam gek

. Dan was Barry manlow aan de beurt met MANDY( zalig nummer maar blijft wel in je hoofd hangen) en of het nog niet genoeg was kwamen Erik en Sanne nog langs met VEEL TE MOOI ja man da was er te veel aan...

Om 2uur waren we thuis. ons ma die heeft haar super geamuseerd en ik ook (zeker de zoo voelde me terug een peuter )
Alleen mijn stem is nu echt weg.

hoop dat ik mijn stem tegen 2 jan terug heb..........