• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 14:24:48

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > [30 december 2007] Sportpaleis Antwerpen
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 3 [4] Omlaag Print
Auteur Topic: [30 december 2007] Sportpaleis Antwerpen  (gelezen 7253 keer)
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
Re: 30 december extra concert ???
« Antwoord #45 Gepost op: 31 December 2007, 11:14:06 »

amaiiii   Grijns Grijns Grijns Grijns  suuuper!!!

ze moge da den 2e januari ook zingen hoor Knipoog

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
kriske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #46 Gepost op: 31 December 2007, 11:25:43 »

doeme Smiley heb het weer gemist ze Tong  Dus het was erg leuk gisteren? Ik hoor het al  laugh
kaatje
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #47 Gepost op: 31 December 2007, 11:34:11 »

het was super gisteren!!! Eerst een grote vreugdesprong gemaakt toen we onze plaatsen ontdekten: rij 10 was dus net aan een catwalk, dus super goede plaatsen! We hebben dan ook het ganse concert rechtgestaan (want anders kon je toch niks zien door de catwalk) en veel gedanst en gesprongen...
Het werd helemaal zalig toen Koen op het einde begon over het laatste 'echte' concert en er een extra bisnummer kwam: Louise!!!
We hebben ook een happy birthday mogen zingen, want Hanske was jarig!
Achteraf nog en krabbeltje van Koen op m'n kalender en mijn sportpaleis reeksje is zo super geslaagd afgelopen!!
'k Mag er echt niet te veel aan denken dat ik 11 maanden zonder een clouseau concertje door moet!
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
Re: [30 december 2007] Sportpaleis Antwerpen
« Antwoord #48 Gepost op: 31 December 2007, 13:06:55 »

Om 10u30 vertroken richting antwerpen.. Ons ma die liep al van 9uur rond als een kieken zonder kop Rollende ogen.
Rond de klok van 11u35 waren we aan het gebouw met het groene dak..wagen geparkeerd en dan gaan winkelen... Metro genomen enkele minuten later liepen we in de winkelstraat....

ondertussen begonnen onze maagjes te knorren en zijn we wat gaan eten...Na het middagmaal opnieuw winkelen maar echt veel  winkels waren er niet open...Heb toch van mijn ma een t'shurt gekregen wel van de Rolling stones( kweet het verkeerde groep) maar vond die zo mooi. Dan besloten we om eens de zoo te bezoeken en mensen ik heb de leukste middag in jaren beleefd..... Lol dat we hebben gehad mijn ma en ik....van 13u30 tot 16u15 hebben we er rond gewandeld..Foto's genomen tot ons ma plots zij , Zus zorg dat je straks nog foto's kan nemen  smiley1 Ma ik kan 470 nemen met mijn toestel dus nog meer dan genoeg voor straks.. laugh

Om 16u25 metro terug genomen richting sportpaleis waar Margo ons al stond op te wachten dan nog wat gaan drinken en gepraat enz... wat later kwam Ilseke toe. Rond de klok van 17u35 zijn we naar binnen gegaan waar Nie en Heidi ons opwachten....Onze plaatsen gezocht maar uiteindelijk zijn we bij heidi gaan zitten  Rollende ogen.
De rij voor haar daar bleven enkele stoelen leeg.... Grijns Grijns.
Ons ma die had er zin in net zoas wij  Brede lach.
Het concert begon een kwartier later..... maar dat zijn we ondertussen al gewoon dat ze niet op tijd kunnen beginnen  smiley3 smiley3.
Mijn ma ging bij het eerste nummer uit haar dak " ze was den 19 als actief van de eerste noot maar nu ja man" en foto's dat ze genomen heeft  Grijns...ik zij ma er komt nog een 2de deel....

De sfeer was goed soms stonden wij maar alleen te springen maar ja dat zijn we ondertussen ook al gewoon  Grijns.
De jongens hadden er zin. En de Beat boxer die wordt elk concert beter ( ik kan het zeggen na 17/17)
zelf Koen en Kris stonden gisteren  op een moment met hun mond open van verbazing. Grijns want hij deed iets nieuws.....

Het 2de deel lagen wij( margo , heidi en ik ) plots op de grond van het lachen. Bleek Koen had zijn onderbroek wat te hoog getrokken ( nee hij begon plots niet als de Bee gees te zingen) maar als hij zich bukte dan zag dat te achterkant van zijn slip bijna aan zijn oksels kwam  Geschokt Rollende ogen Kris_smiley
maar ja het eens wat nieuws
het concert ging als een trein...pffffff. Tijdens vonken en vuur ging het publiek echt uit hun dak toen Koen de lichten stuk schoot......... Na Nobelprijs bedankte Koen iedereen ( securty, mensen die u plaats wijzen, mensen van de crew enz....) dan kwam Anne iedereen ging uit de bol ( zelfs mijn ma nog ) en dan kwam de kers op de taart nadat we eerst Hans mochten geluk wensen met zijn verjaardag.Koen zij zullen we er nog ééntje doen  en Kris begon de eerste noten van LOUISE te spelen wij keken elkaar aan en gingen echt uit ons dak...Koen vroeg moeten jullie vroeg thuis zijn de zaal NEEEEEEEEEEEEEEEEE. oke dan gaan we door ,het werd de lange versie van LOUISE met gitaar solo enz..... Dus het werden 4 bisnummer  Thumbs_up Thumbs_up.

Mijn ma  zij dat ze zich beter geamuseerd had dan dan 19de  Grijns.
Na het concert terug onze " elven dertig lagen kleren aangedaan  smiley1)"en richting uitgang....
we moesten nog wat wachten voor we door mochten naar de draai deur..We stonden wel met 20 man...Koen kwam buiten rond 12u15 iedereen als een zwerm bijen er naar toe laugh.
Ons ma opnieuw met Koen op de foto  Grijns( ze heeft de smaak te pakken).ikke ben ook eens met koen op de foto gegaan de 2de keer deze maand.
en dan wat close ups genomen van Koen jawade heb ze nog niet aan margo laten zien want denk dat ze dan echt ging flauw vallen Grijns Brede lach laugh smiley3....................

Wij zijn rond 12u30 naar huis gegaan. ons ma begon koude te krijgen dus...De terug weg was echt niet te doen we zijn op een moment moeten stoppen want ik deed bijna in mijn broek van het lachen...was op de radio wat aan het zappen van posten en op radio 2 was het te tijdloze 1000 maar met muziek van nu en vroeger en héééééééééééééééééél vroeger maar zo'n muziek kan alleen maar op radio 2 Grijns Maar er zaten nummers in die ons ma mee kan zingen maar die waren voor mij chineens Grijns en dan kwam die meneer die den 21dec de Lotto arena liet vol lopen kweet zijne naam niet meer weet allen begint met CHARELS....ja man ons ma die kwam gek  Grijns Grijns. Dan was Barry manlow aan de beurt met MANDY( zalig nummer maar blijft wel in je hoofd hangen) en of het nog niet genoeg was kwamen Erik en Sanne nog langs met VEEL TE MOOI ja man da was er te veel aan... Geschokt

Om 2uur waren we thuis. ons ma die heeft haar super geamuseerd en ik ook (zeker de zoo voelde me terug een peuter )

Alleen mijn stem is nu echt weg. smiley1 hoop dat ik mijn stem tegen 2 jan terug heb..........

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
Daphne
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #49 Gepost op: 31 December 2007, 13:14:46 »

Hoi Linds,

Superleuk verslag, maar je vergeet wel dat ik ook van begin tot einde mee stond te springen.  Knipoog
Sorry nogmaals trouwens dak je tijdens de fotosessie zo nerveus maakte. Ik ging er nogal in op. Haha.
Oh ja, en die man zijn naam is Charles Aznavour.  Grijns
Tis ook maar omdat mijn neef daarnaar toe ging dak het weet hoor.

Tot woensdag !
ilseke
En Dans

Clouseau forever!

Bekijk profiel
« Antwoord #50 Gepost op: 31 December 2007, 13:15:59 »

Het was gisteren echt super!!!!!  Yihaaa!   Grijns  En goed dat ik geslapen heb...  Ni te doen!    Knipoog  Heb nu weer energie voor 20 man!   Grijns
Het was me een avondje dat ik niet snel (lees: nooit) zal vergeten...
Merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Kus Kus Kus

In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart...  Het kan dansen en springen, lachen en zingen...  Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
koen 4ever
Vonken & Vuur

" niks of niemand.... "

Bekijk profiel
« Antwoord #51 Gepost op: 31 December 2007, 13:31:57 »

alllé linds
uw ma zal ook nog moeten afkicken  Grijns

" ik hoor een stem....recht uit de hel "
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #52 Gepost op: 31 December 2007, 14:44:02 »

Daphne het is jou al lang vergeven.
gelukkig herkende ik jou stem  Grijns
en ik heb jou inderdaad niet zien staan springen SORRY!!!!!!!

En ons ma die is aan het afkicken  Rollende ogen

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
conny een disneyfan
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #53 Gepost op: 31 December 2007, 15:31:50 »

ja ja het was genieten ,hele goede plaatsen en de jongens waren in het nopjes tijdens louise ging het publiek alvast de echte fans allemaal uit de bol k'dacht effkes dat het sportpaleis ging ontploffen je voelde de adrenaline van alle kanten het was in een woord GEWELDIG nu nog woensdag en dan word het wel heel stilletjes aan iedereen een mooi eindejaar en een gezond 2008 Knipoog

sportpaleis 17/12/2010
sportpaleis 18/12/2010
sportpaleis 22/12/2010
sportpaleis 26/12/2010
sportpaleis 28/12/2010
sportpaleis 29/12/2010
Nie
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #54 Gepost op: 31 December 2007, 16:14:17 »

Eindelijk nog eens een verslagske van onze reporter, ik keek er al naar uit.  Grijns

Gisteren was een van de beste concerten die ik in het Sportpaleis heb meegemaakt.
We stonden dan wel een beetje verspreid over het middenplein maar toch in elkaars zicht en af en toe een zwaai en een omhoog gestoken duim was genoeg om elkaar te begrijpen.

Ook aan de deur achteraf hebben we nog hartelijk kunnen lachen,  ocharme die Hans met zijn jenever.  Knipoog

Tot woensdag,  dan geven we er nog eens een goei lap op.  Grijns smiley3
ilseke
En Dans

Clouseau forever!

Bekijk profiel
« Antwoord #55 Gepost op: 31 December 2007, 16:25:34 »

HANS met zijn jenever??  Weet ik niks van, volgens mij staat/ligt die jenever nu ergens anders...   Grijns
Woensdag zeker feestje bouwen!!!   Brede lach
Citaat van: Nie op 31 December 2007, 16:14:17
Ook aan de deur achteraf hebben we nog hartelijk kunnen lachen,  ocharme die Hans met zijn jenever.  Knipoog
Tot woensdag,  dan geven we er nog eens een goei lap op.  Grijns smiley3

In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart...  Het kan dansen en springen, lachen en zingen...  Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
heidi
En Dans

t Is een wonder hoe jij zo een effect hebt op mij

Bekijk profiel
« Antwoord #56 Gepost op: 31 December 2007, 16:35:24 »

het was inderdaad SUPER gisteren !!!! zeker met nog een extra nummer ...

Man man wat gaat dat een moeilijk en lang jaar worden zonder onze clouseauconcerten !!!!

Gelukkig kunnen we woensdag nog een laatste maal uit de bol gaan !!!!!
Gina
In Stereo
**

Jij daar, Jij daar maakt mijn dromen waar...

Bekijk profiel
« Antwoord #57 Gepost op: 31 December 2007, 17:33:47 »

Hey Linds, Super leuk verslag!!!
Rianne
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #58 Gepost op: 3 Januari 2008, 21:03:49 »

Bij Louise gingen Koen en Kris helemaal uit hun dak. Koen riep al, "komaan" en zweepte de boel extra op met de gitaristen. Fantastisch! Ook wat mij betreft, 1 van mn allerbeste SP concerten allertijden, wauw! En ik heb ook vreselijke last van afkickverschijnselen bah.....
Pagina's: 1 2 3 [4] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: