Na een zalige nachtrust ten huize ( hotel) Verwulgen met de kramp in de benen opgestaan ( ja da heb je na 6 concerten

)
De gastvrouw is zonder gevoelens opgestaan

{ voor sommige onder jullie is dat nu eventjes chinees}.
Na een lekker ontbijt. Begon onze leuke trip naar de autokeuring " ze zullen het daar geweten hebben" Eerst reden we verkeerd ilske wou me niet geloven als ik zij dat we naar rechts moesten

. Da zo'n 3 maal blokje om te rijden uit eindelijk den ingang gevonden..... En dan kwam er een meneer zeggen dat den eletriek was uitgevallen

. we stonden in beraad wat gaan we doen wachten we of niet.gelukkig gewacht want na enkele minuten mochten we binnen rijden.En die mensen zullen het nog meer geweten hebben dat we er waren......( 2 vrouwen naar de autokeuring sturen die de dag ervoor hebben staan kwijlen op bepaalde mensen).
Die gast vroeg aan Ilseke, mevrouw gaat u eens 250. toeren doen, wij keken elkaar aan van wat moeten we doen (moeten we nu uitstapen en 250. toeren doen rond de wagen

)
die gast had zo iets van wat hebben ze hier binnen gegooid om een maandag morgen......Gelukkig zag die gast dat er geen toerenteller in de wagen is van ilske (oef zag me als 250 keren lopen rond diene wagen

)Dan maar op de gok.
Dan de lichten , ja man grote lichten aan leggen (meneer waar zit dat knoopje) die lagen plat van het lachen { ze hadden noghtans belooft om niet te lachen met ons

}
Dan gaan afreken (meneer moet dat echt

) We kregen de verkeerde papieren, gelukkig is alles inorde gekomen. Met het geld ook Pfffffffff.Ohja meneer met de leuke nummer plaat (tut 002) was eerder dan ons binnen en was nog laten buiten dan ons.....dan hebben wij het al bij al nog niet zo slecht gedaan hé of wel soms....
Dan richting den carrefour.. daar den boel op stelten gezet

.Ondertussen begon mijn maag(je) te knorren.lekker gaan eten " friet met biefstuk / puree met vis .....De winkels gaan bekijken en dat zullen ze ook geweten hebben....

Wou een héééééééééééééééééééééééééél mooie flashy BH kopen knal oranje ( had ik die aan gedaan in het sportpaleis dan zag iedereen me staan in het donker

) maar op aanraden van Ilske toch maar niet gedaan.... wel een t'shurt gekocht van The beatles ( ze hadden er geen van clouseau

)
Rond de klok van 13uur waren we terug bij hotel verwulgen.Dan gaan kijken naar de kids van ilseke die gingen gaan schaatsen met school. heel leuk en lief om te zien...
Om 14u30 nog een kliene piststop bij Hotel Verwulgen en dan op het gemak richting ons tweede huis ( allé dan van mij in december)Om 15u55 waren we er File, file, file

.Ohja verder hebben we ons goed gedragen.
Ons om de grond gezet de mensen die buiten de doeken enz.. van telenet ophingen snapten er niks van

.Terwijl het wachten voorbij vloog kwam er opnieuw een camera ploeg langs ja u raad het nooit Jim Tv. ik heb me verdiept in hetschrijven van mijn verslag ik het klad....Gelukkig zijn ze voorbij gewandeld anders het ik echt ooit nog eens handtekeningen moeten uitdelen

Ondertussen foon gekregen van vicky op het werk heeft er iemand tegen hun splik splinter nieuwe wagen gereden en die is door gereden

.
rond 17u00 kwam hiedi toe. Wat later is vicky toegekomen nog helemaal van de kaart.
Hiedi die heeft ook kennis gemaakt met de teen verwarmers

ze vond dat die teenverwarmers nogal sterk lijken op maandverbanden

.onderussen was Karen ook toegekomen.langszaam aan kwamen de mensen toe.Aan de deur werd nogal afgelachen...
sommige dingen waren niet voor publicatie vatbaar.

.
Rond 18u30 gingen de deuren open en voor de eerste keer in mijn clouseau bestaan moest ik niet rennen

Om 19u00 mochten we de trappen afdalen en dat gebeurde ook deze keer zonder duwen enz.....aan de klapdeuren stonden ze met lampjes

. Maar toen we in de zaal waren konden we het niet laten en zijn we beginnen rennen

.
Plaats genomen aan de catwalk ( waar iedereen al meteen begon te kwijlen en te fantaseren

)behalve ilske dan die heeft haar goede hart getoond en is bij ons gebleven van inplaats van in dat donker gat te gaan staan

.
Het wachten in de zaal ging snel. dan kreeg er iemand het leuke idee om lolly's te gaan halen( telenet deelde die uit) en dan had er één iemand het leuke idee om koen uit te dagen

noem geen namen........................)
Om 20u35 gingen de lichten uit en kon het concert beginnen. Sommige onder ons begonnen al te kwijlen we hadden net geen dwiel nodig

Het concert was goed. Had nogthans een raar gevoel.... maar mijn gevoel was niet goed.. soms deed het wel raar als ik rond me keek en wij soms de einige waren die sprongen en shaken en grooven......Maar ja ik zelf vond het een leuk concert enkele ander ook

.
Sommige onder ons hebben zich op een gegeven moment 'echt 'misdragen

.Dames schaam jullie

maarik wil wel de foto's....... tijdens En dans was er ook nog een (fan) die op het podium was geraakt. Maar haar Dans carriere was dan ook van zééér korte duur. ze werd de zaal uitgezet..... wou dat ook eens doen maar bij nader inzicht doe ik het toch niet..
Tijdens Vonken en Vuur ons voor de laarste keer van de avond laten gaan.... Om 23u50 was het concert gedaan ( ging veel te snel)
Dan in zeven haasten naar buiten

. We kregen van Vicky nog een gratis strip ackt

en dat ondanks de vrieskou.....Glendy en Ik besloten dan maar om onze zangtalent boven te halen tot grote vreugde van de andere meiden( allé da denk ik toch) we deden de Rap..... grote fun......
Karen en Hiedi die hielden het rond 1uur voor bekeken en gingen naar huis.
Wij dachten Koen en Kris / bandleden gaan opnieuw vlug buiten zijn ... ja man dat was toch fout gerekend. het was 1u20 ofzo iedereen ondertussen half verkleumd. Buiten één iemand die zal nog een paar dagen warm hebben hé Ilseke

.

Vicky wou dan niet meer met koen op de foto, ik zij eigenlijk zijn we toch kiekens om hier te staan wachten. Koen die keek me aan ( kwijl

) van ja das waar

.Kris die dacht eventjes dat hij terug in de jaren 90 was (clouseau mania) Kris we stonden maar met 12 man euhh vrouwen.....
Om 1u45 gingen we weg en deden we nog eens de dans pasjes om onze voeten op te warmen. Alleen hadden we niet gezien dat Koen achter ons reed...Die kwam haast niet meer bij van het lachen..........
De terug weg naar huis was met de nodige regenval niet te doen............
Om 2u30 waren vicky en Ik waregem.Afschied genomen van vicky en dan mijn weg ingekort naar huis.Om 3uur was ik thuis...
Meiden bedankt voor de leuke avond. Ilseke bedankt voor de leuke dag..........