• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 14:13:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > Beste plaatsen
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Beste plaatsen  (gelezen 618 keer)
Marilyneke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Beste plaatsen
« Gepost op: 1 December 2007, 10:48:32 »

Aangezien ik hier lees dat er meerdere mensen meerder keren via teleticketservice bestellen en dan later beslissen welke ze betalen wil ik hier een topic openen om andere hun mening te vragen die misschien al ervaring hebben met deze plaatsen.
Ik zal dan ook al maar het voorbeeld geven :-)
Ofwel blok 113 rij 7 (dus super dicht bij het podium)
Ofwel blok 136 rij 6 (dus recht voor het podium, wat verderaf maar overzicht over heel de zaal)
Natuurlijk nu nog in veronderstelling dat het groot podium op dezelfde plaats zal staan als dit jaar...
tatake
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: Beste plaatsen
« Antwoord #1 Gepost op: 1 December 2007, 10:58:46 »

Ik heb gisteren kaartjes besteld voor blok 119, rij 6, das normaal de eerste rij aan die kant van de zaal. Blok 119 is ongeveer in het midden. Ik heb ook voor kaartjes gestaan in blok 113, rij 6, maar heb deze niet genomen, omdat dit idd pal op het podium is, en ik een beetje bang was dat je daardoor het overzicht wat verliest. Heel aan de andere kant van het podium heb ik ook al eerste rij gezeten, maar dat was met de in het lang concertreeks, goede plaatsen dus, omdat ongeveer het hele middenplein werd ingenomen door podium. Als het podium op gewone plaats stat vind ik dit wel ver, maar natuurlijk wel recht ervoor.
Ik probeer dus te kijken voor plaatsten ongeveer halverwege de zaal, maar dan wel eerste rij.

Annesje
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 1 December 2007, 11:03:28 »

Dit jaar heb ik plaatsten blok 135 rij 6..als ik me niet vergis is dat de eerste rij...maar met de gewone podiumopstelling is dat wel ver denk ik...wel jammer maarja...Je hebt natuurlijk wel een goed overzicht over het heel gebeuren!
tweety
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 1 December 2007, 12:03:09 »

Citaat van: tatake op  1 December 2007, 10:58:46
Ik heb gisteren kaartjes besteld voor blok 119, rij 6, das normaal de eerste rij aan die kant van de zaal. Blok 119 is ongeveer in het midden. Ik heb ook voor kaartjes gestaan in blok 113, rij 6, maar heb deze niet genomen, omdat dit idd pal op het podium is, en ik een beetje bang was dat je daardoor het overzicht wat verliest. Heel aan de andere kant van het podium heb ik ook al eerste rij gezeten, maar dat was met de in het lang concertreeks, goede plaatsen dus, omdat ongeveer het hele middenplein werd ingenomen door podium. Als het podium op gewone plaats stat vind ik dit wel ver, maar natuurlijk wel recht ervoor.
Ik probeer dus te kijken voor plaatsten ongeveer halverwege de zaal, maar dan wel eerste rij.

Ik heb blok 119 rij 7 plaatsen 1,2,3 en 4.

Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: