|
davy
|
 |
« Gepost op: 29 November 2007, 13:05:19 » |
|
iemand enige idee wanneer deze uitzending is?? elk jaar laten ze stukjes horen, meestal is dat ook het 1ste concert, dinsdags ofzo..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 November 2007, 13:06:06 » |
|
ik veronderstel dat het het concert van 4december zal zijn, aangezien ze tickets van dit concert hebben weggegeven
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 November 2007, 13:45:33 » |
|
ja, dat klopt, op 4 december zenden ze uit op Donna
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 29 November 2007, 14:11:57 » |
|
ja klopt 4 dec. Donna zend live uit op radio vanuit het sportpaleis  kheb al dikwijls gemaild om te vragen wanneer het TV optreden wordt opgenomen maar krijg nergens antw terug 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
henri
Adrenaline
Van clouseau krijg je plezier
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 3 December 2007, 23:04:05 » |
|
Hallo,
nog even eens vertellen dinsdag 4 dec, is Donna te gast in ht sportpaleis in antewerpen.
henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 4 December 2007, 06:47:38 » |
|
das een hele goeie, was het al weer vergeten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 4 December 2007, 07:55:04 » |
|
Ik ga het alleen niet helemaal luisteren want ik ben nog erg moe van het weekend en wil uiterlijk 23u in mijn bedje liggen 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 4 December 2007, 08:19:06 » |
|
Son Son Son! Dat half uurtje!!!! Dat kan er ook wel bij  Nu ja, het laatste half uur was wel het minste van het hele concert dus dat is nog niet zo erg  Deel 1 rocks en dan nog oh ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 4 December 2007, 08:27:14 » |
|
Een verlanglijstje voor vanavond.... Zij is van mij Tegenpartij Alleen met jou Vannacht bij je slapen Akoestische medley: Wil niet dat je weggaat Ik denk aan jou Brandend avontuur Passie Zie me graag take me down Verlangen Altijd heb ik je lief Oogcontact Dansen Casanova Brandweer Afscheid van een vriend Oh ja Domino Daar gaat ze Vwala  Maar die dat er hopelijk echt worden uitgezonden zijn 'zij is van mij' , 'alleen met jou', 'ik wil vannacht bij je slapen', 'akoestische medley', 'take me down', 'brandweer' en 'oh ja'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 4 December 2007, 08:36:19 » |
|
Pfffffff ik weet nog ni of ik ga luisteren zenne, ik vind dat er teveel door geluld wordt soms bij donna. Ik zie wel hoe mijn muts staat vanavond 
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 4 December 2007, 08:41:29 » |
|
Het zal wel weer een avond vol ergernis worden omdat ze dingen afbreken, er doorheen lullen of dingen helemaal niet uitzenden *lol*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 4 December 2007, 09:59:06 » |
|
Het zal wel weer een avond vol ergernis worden omdat ze dingen afbreken, er doorheen lullen of dingen helemaal niet uitzenden *lol*
dat is ook absoluut zo..maar als ze helemaal niets zenden hebben we helemaal niets dus ja  Nu ja, ik hoop maar dat ze niet lullen! Kunnen we niet allemaal een hele dag door mailen naar Donna om hen te bedanken om uit te zenden vanavond en lief vragen om niet er steeds doorheen te praten? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 4 December 2007, 11:45:36 » |
|
Ze moeten er toch doorheen praten? Anders mag het niet uitgezonden worden. Af en toe een jingle tegen illegaal bootleg werk.... (wat er toch wel komt ha ha)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 4 December 2007, 19:30:40 » |
|
Son Son Son! Dat half uurtje!!!! Dat kan er ook wel bij  Nu ja, het laatste half uur was wel het minste van het hele concert dus dat is nog niet zo erg  Deel 1 rocks en dan nog oh ja  Daarom sla ik dat over. Ondanks dat het echt wel een spetterend einde is (behalve HIOG) vind ik het wel het minste deel van de show. Hoewel Vonken en Vuur wel erg gaaf blijft live zeker met al dat echte vuur erbij! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 4 December 2007, 19:34:43 » |
|
en Kriske opnemen hé dat je het ook hebt 
|
|