|
kriske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 27 November 2007, 17:22:40 » |
|
Nou...het was ook helemaal niet tegen het vlaams belang he...het was vóór verdraagzaamheid! Clouseau mag van mij absoluut wat meer teksten maken in die richting enzo... t' Is zoals Stijn meuris zei, ik zou graag eens een stevige Clouseau horen, waar ze tegen bepaalde mensen/groepen/meningen inkomen...eens een 'stoute' clouseau en niet steeds de brave!
Nou, ik kan stijn daarin absoluut volgen, en dan is 'de tegenpartij' een begin, maar daar mag vérder in gegaan worden! Koen en Kris zijn, denk ik toch, mensen met een uitgesproken mening over véél, al dan niet maatschappelijke/politieke, zaken! En die zouden ze wel eens wat meer naar buiten mogen laten komen, ook in hun muziek.
Of ze dat nu wél of niet doen is natuurlijk hun eigen keuze, uiterààrd, daar heeft niemand wat over te zeggen maar ik (en vele anderen ook) zouden dat wel goed vinden!
Kijk, als een 'alternatieve' band om zich heen schopt voor verdraamzaamheid, tegen hongersnood, tegen bepaalde politieke meningen etc dat is goed uiteraard maar dat bereikt weinig mensen, een band als Clouseau heeft een véééél groter bereik dus ja...doen zou ik zeggen!
Maar nogmaals, dat is een beslissing die enkel Koen en Kris kunnen nemen, of ze dat willen doen en hoe of wat, welke manier etc.
|