|
SandrinaD
|
 |
« Gepost op: 24 Januari 2007, 20:09:48 » |
|
EERSTE NAMEN BEKEND
De eerste namen voor de 21ste editie van Suikerrock zijn bekend. Suikerrock 2007 vindt plaats op vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 juli 2007 in het centrum van Tienen. Zondag, de traditionele popdag, belooft weer een knaller van formaat te worden met, naast de nog aan te kondigen headliner, de nu al bevestigde en gigantisch populaire acts: Stan & Roel, Natalia en Clouseau.
STAN & ROEL Stan Van Samang & Roel Vanderstukken, ofwel de nummers
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 1 April 2007, 19:46:39 » |
|
Clouseau - tour : "VONKEN & VUUR" - Tienen Tienen 3300-Overdekt podium-Open Air B Ticketinfo : info@suikerrock.be Extra info : www.suikerrock.be
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 30 Mei 2007, 14:51:45 » |
|
Op zondag is na Sarah, Stan en Roel, Natalia, Clouseau de afsluiter Lionel Richie!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Mei 2007, 18:37:15 » |
|
een heel mooi suikerrock programma. Ik zag Lionel begin dit jaar in SP en was er danig van onder de indruk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Juli 2007, 12:01:31 » |
|
ik kom mss ga nog zien qua menne chauffeur he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 Juli 2007, 19:06:52 » |
|
nu op donna fragmenten van suikerrock nl concert Natalia ! Straks laten ze ook stukje Clouseau horen ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Juli 2007, 23:25:51 » |
|
het was super!!!!! heb me echt geamuzeert
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 30 Juli 2007, 10:29:18 » |
|
Ja, ik vond het ook FANTASTISCH! En we hadden veel geluk met het weer ;-)
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 Juli 2007, 11:09:19 » |
|
ja das waar was wel wa wind vond ik maar eens Clouseau er was zweete ik me kapot 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 30 Juli 2007, 13:13:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 30 Juli 2007, 14:04:11 » |
|
Gans de affiche van Suikerrock gisteren was fantastisch. Nog nooit vlogen de uren zo snel voorbij. Lionel Ritchie is ook een eersteklas showbeest, die pakte op zijn dooie gemak heel die markt van Tienen in. Zelfs Kris stond er op te kijken. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 30 Juli 2007, 14:08:50 » |
|
Dat valt toch wel mee  Er hing precies wat mist op het podium, maar ik vind de foto's toch aardig gelukt. Maar dat shirt is zeker Koen z'n festival outfit Met Beleuvenissen de week ervoor had hij dat ook aan
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 30 Juli 2007, 14:28:13 » |
|
Clouseau was wel hééééééééééééél kort, géén dansvloertherapie, géén vaarwel, géén casanova, euh enfin, nog wel paar nrs die we misten hoor...wel weer die stomme daar gaat ze.. nu ja, verder wast optreden uiteraard goed ma toch...heeeeel kort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 30 Juli 2007, 14:29:15 » |
|
En Lionel Richie was idd goed, al vond ik dat hij iets te veel trage nrs speelde...en uiteindelijk ook wel kort hoor...nu ja, enne kheb ook achter Kris staan zoeken maar nt gezien, waar stond die dan te kijken?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 Juli 2007, 14:51:55 » |
|
Schitterend of niet: ik heb ze alleszins bewonderd...  En het feit dat Clouseau op het podium staat is op zich toch al SCHITTEREND ? 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|