Double Trouble
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 26 November 2007, 20:47:15 » |
|
Het is een moeilijke vraag, ik weet het... Maar ik ben benieuwd. Na lang twijfelen ga ik toch nog steeds voor het beste album uit de beginperiode: Doorgaan.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 26 November 2007, 20:51:30 » |
|
Oei oei oei, er zijn er 2 die er voor mij echt met kop en schouders bovenuit steken en dat zijn Vonken en Vuur en In Every Small Town. Maar qua nostalgie gehalte doen Hoezo, ofzo en Doorgaan het ook erg goed bij mij.... Ik ga dan toch voor Vonken en Vuur.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 26 November 2007, 21:05:45 » |
|
Ik ben gegaan voor En Dans, vind ik lekkere muziek (en dan bedoel ik echt de muziek dus, de melodietjes  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 26 November 2007, 22:49:24 » |
|
hoezo en in every small town...maar dan toch maar hoezo en nét onder die 2 ofzo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 26 November 2007, 23:32:35 » |
|
Ik heb gestemd voor Vonken & Vuur omdat het album hoort bij mijn meest fantastische Clouseau jaar ooit  En natuurlijk vooral omdat het een super cd is  Oker heeft natuurlijk ook een streepje voor want dat was in de periode van mijn Istanbul reis, maar ik heb toch voor V & V gekozen.
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 27 November 2007, 08:55:40 » |
|
Heb op 'In every small town' gestemd  Dat blijft voor mij De cd. Hoor hun Nl werk natuurlijk ook zéér graag, maar met die cd heb ik toch een specialere band
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 27 November 2007, 09:08:08 » |
|
Ik heb op oker gestemd. De minste cd was voor mij een makkelijkere vraag. Er staan op elke cd wel een paar van mijn favorietjes ! Moeilijk !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 27 November 2007, 10:48:12 » |
|
na even twijfelen tss vonken en vuur en en dans toch maar voor vonken en vuur gegaan de tour zal daar ook wel voor iets tss zitten denk ik, was een super jaar
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
poohbear
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 27 November 2007, 15:31:46 » |
|
vonken en vuur vind k de aller beste 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 27 November 2007, 16:15:41 » |
|
allé mensen...vind niemand 'hoezo' de beste? Brandweer...Daar gaat ze...Alleen met jouw...ze zit...verlangen...fiets...gefluister en geschreeuw....dansen...anne...kamerplant...zij is van mij...Louise...WIL NIET DAT JE WEGGAAT!!!!! niemand??? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geestige Wortel
Adrenaline
Gotta Get To The Heart Of The Matter
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 27 November 2007, 20:02:16 » |
|
Een moeilijke hoor.
Ik heb gestemd voor Smalltown. Een perfect strak en stevig album met hier en daar een mooie ballade.
Verder twijfelde ik tussen Doorgaan en Adrenaline.
|
|
|
|
|
|
En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 28 November 2007, 14:32:35 » |
|
das moeilijk hoor. Voor mij zijn ze eindelijk allemaal het beste, dus als ik er een moet gaan kiezen.................... doe ik dat dan ook niet. Kan gewoon niet zeggen welke beter is dan de ander. Vind er gewoon een aantal best oke. zoals vonken en vuur, en dans, Adrenaline en in every small town.
Dus mijn stemmetje gaat hier niet te zien zijn.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 29 November 2007, 10:08:26 » |
|
Moeilijke vraag maar heb voor Vonken en Vuur gestemd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 30 November 2007, 14:24:46 » |
|
lastig hoor, maar ik kies toch In every small town. Die tour was ook fantastisch!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|