• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 13:23:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > hotel in de buurt van Sportpaleis
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: hotel in de buurt van Sportpaleis  (gelezen 3153 keer)
debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
hotel in de buurt van Sportpaleis
« Gepost op: 13 November 2007, 22:22:09 »

Hallo,

Ik heb even een vraagje/ dingetje waarbij ik jullie hulp goed kan gebruiken. Ik wou namelijk met de auto naar het sportpaleis concert gaan 7 dec, maar nou ziet het er naar uit dat ik dat toch niet ga doen. Dat betekend dat ik dus met de trein moet enzo.

Nou was mijn vraag of je met het openbaar vervoer wel goed bij het sportpaleis kunt komen? Dus weet iemand hier hoe het met de bussen/ tram endergelijke geregeld is en hoelaat ze weer terug gaan naar hotel. Dit ook omdat ik wel op onze mannen wil wachten naar verloop van het concert.

Ik was van plan om een kamer te boeken in het Campanile Hotel aan de potvlietlaan. Maar weet juist niet of dit een beetje goed bereikbaar is met het openbaar vervoer?? Ik lees wel dat het op ong 700m van het station verwijderd is. Maar welk station is dit dan en zijn er dan ook bussen die me daarna toe vervoeren?? en dan het allerbelangrijkste gaan die bussen ook naar het sportpaleis??

Wie kan mij een goed advies geven? Of weet misschien een ander niet te duur hotel die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer en niet ver van het sportpaleis afligt?

Als bussen ofzo niet rijden in die omgeving of misschien niet meer op een later tijdstip, weet iemand dan wat de kosten zijn voor een taxi en wat een goede taxicentrale is?

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen, anders moet ik verder zoeken naar een andere oplossing. Want het concert ga ik zeker niet opgeven.

Alvast bedankt

Gr Debby

Gr Debby

*Ik zou liever bij je zijn*
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
Re: hotel in de buurt van Sportpaleis
« Antwoord #1 Gepost op: 14 November 2007, 08:02:05 »

Mijn advies: neem een hotel in het centrum bij het station, die ik ken zijn: Astrid Plaza, Florida, Atlanta... Er zijn er nog een paar. Vanaf daar is het 5 / 6 haltes met de metro. Er zijn 2 of inmiddels geloof ik zelfs 3 metro lijnen die je vanaf daar kan pakken naar het Sportpaleis. Op je kaartje van het Sportpaleis staat een klein plattegrondje.
Als je gaat wachten op de mannen weet ik niet of je dan nog terug geraakt in je hotel aangezien de laatste metro al om half 1 (ongeveer) gaat. Misschien is dat inmiddels aangepast, maar dat was vorig jaar. Wij gaan nooit wachten bij het Sportpaleis omdat we anders niet meer teruggeraken met het OV en het is ook veeeeeel te koud in december! Knipoog

Als ik vanavond thuis ben kan ik nog wel wat hotels voor je opzoeken.

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Kristien
Forumbeheerder
En Dans

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 14 November 2007, 09:01:25 »

Als ik me niet vergis, is je ticket voor het sportpaleis meteen ook een combiticket voor de lijn.
Je kan er meer over lezen via deze link :
http://www.sportpaleis.be/nl/praktisch/wegwijzer/combiticket

Greetz
Kristien
deborah
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 14 November 2007, 13:52:26 »

volgens mij is de Campanile Hotel op 700 meter verwijderd van het station van Berchem (Antwerpen-Berchem).

De taxi prijzen in Antwerpen zijn redelijk doenbaar hoor. Ik denk misschien rond de € 10.
Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 14 November 2007, 17:53:49 »

Mijn advies is om te boeken via deze site: http://www.booking.com/ (wel enkel met creditcard, maar wellicht dat de hotels in kwestie via mail ook boekingen accepteren, maar of dat tegen hetzelfde tarief is weet ik niet)

De hotels die ik je dan kan aanraden qua ligging (met de metro maar een paar haltes) (ik heb geen idee wat je kan besteden dus zoek ze in diverse prijsklasses, kan je zelf kijken wat voor jou aantrekkelijk is)

- Park plaza Astrid
- Golden Tulip Antwerpen Centrum
- Hyllit hotel
- Hotel Florida
- Alfa de Keyser
- Agora hotel
- Tourist hotel (als je niet te hoge eisen hebt Knipoog )
- Atlanta
- hotel Ibis Antwerpen centrum
- Hotel Keyserlei

Hopenlijk heb ik je hiermee een stukje geholpen Smiley

debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 15 November 2007, 14:26:52 »

Citaat van: Sonja op 14 November 2007, 17:53:49
Mijn advies is om te boeken via deze site: http://www.booking.com/ (wel enkel met creditcard, maar wellicht dat de hotels in kwestie via mail ook boekingen accepteren, maar of dat tegen hetzelfde tarief is weet ik niet)

De hotels die ik je dan kan aanraden qua ligging (met de metro maar een paar haltes)

Hopenlijk heb ik je hiermee een stukje geholpen Smiley

Dank je Sonja, voor de tips van hotels die goed bereikbaar zijn met OV. Ik had zelf ook al een paar hoteltjes gezien die in je rijtje staan. Het Tourist hotel zit daar zeker niet bij. Ben daar namelijk al een keer geweest en daar ga ik niet nog eens heen. Prijs/ kwaliteit is daar uitstekend op elkaar afgestemd. Lage kosten tegen een lage kwaliteit. Dan ga ik liever naar hotel Ibis Antwerpen centrum of Hotel Keyserlei lijken me zo te zien via internet veel betere hotels. Boek zelf altijd via weekendjeweg en dat bevalt me eindelijk wel goed. Alleen wist ik nu niet hoe de OV verbindingen waren, meestal ga ik gewoon shoppen en slapen, dus dan kun je een hotel uitzoeken die in het centrum ligt he.

Allen bedankt in ieder geval voor jullie tips. Ik hoop dat ik uiteindelijk toch met de auto zou kunnen gaan en anders wordt het een ander hotelletje boeken en met het OV.

Gr Debby

Sonja
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 15 November 2007, 17:40:24 »

Met het OV gaat in elk geval erg goed, maar hou er rekening mee dat het erg druk is. Propvolle metro's! Knipoog

debijtje
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 2 December 2007, 21:16:46 »

dank jullie voor de info. Ik heb mijn hotel gereserveerd. Degene die ik in eerste instantie van plan was en kan gelukkig gewoon met de auto er naartoe.

Gr Debby

Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: