• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 13:14:58

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > [15 december 2007] Sportpaleis Antwerpen
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: [15 december 2007] Sportpaleis Antwerpen  (gelezen 2527 keer)
dyonne
In Stereo
**

Bekijk profiel
Re: [15 december 2007] Sportpaleis Antwerpen
« Antwoord #30 Gepost op: 17 December 2007, 09:41:18 »

Het was gewoon super goed! We hadden fantastisch zicht en de sfeer zat er bij ons in het blok toch wel goed in. Zeker de tweede helft!

Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!!

Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 17 December 2007, 18:56:48 »

Ik snap zo'n vriendin ook niet helemaal. Als mijn vriend Clouseau niet leuk zou vinden dan mag hij lekker thuis blijven. Dat is voor hem niet leuk en voor mij ook niet als er zo'n zuurpruim naast me staat *lol*

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
AnneK
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 17 December 2007, 21:06:19 »

Die van mij is ooit vrijwillig mee gegaan  Grijns, maar ik zou hem ook nooit dwingen... ik zou me eerder beschaamd voelen met zo'n droogkl**t naast me  Verlegen!

Wij stonden ook op het middenplein; goede sfeer rond ons  Thumbs_up! Helaas een paar blije meiden achter ons die het nogal grappig vonden om constant te krijsen  Kwaad Kwaad!!! En om tijdens de rustige liedjes en praatjes van Koen lekker hard met elkaar te gaan kletsen.... ook leuk.... Ik zeg niets

En waarvoor zijn er opnames gemaakt? Wist ik niet eens  Verlegen... voor één zeker?

Groetjes, Anne!
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 17 December 2007, 23:02:53 »

Hier mijn verslag(je)

Na een 'zwoele' nachtrust wakker geworden om 8u30(wou eigenlijk lang slapen maar dat was buiten ons pa gerekend " ikke wakker iedereen wakker grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kwaad)Gezien dat ik toch vroeg wakker was ben ik dan maar gaan winkelen, kerstkado's kopen pfffffff.
Rond 12u45 vertrokken richting wargem( carpool) Man er rijden  toch rare mensen op de baan, ze steken hun pinker uit om naar links te gaan ze naar rechts enz.... daar krijg ik het van....
Om 13u40 aan de carpool waar er een meute mannen stonden. Dacht staan die daar nu voor mij  Grijns Grijns Grijns Grijns smiley1( er zatten wel knappe gasten tussen zé) Rond 14u was vicky er samen met Sabrina en kids euh jonge tieners.......De rit naar het sportpaleis (dat ondertussen echt mijn 2de thuis is geworden, geleden van 12dec dat ik er geweest was Bruce springteen) verliep vlekkeloos...

Om 15u waren we in antwerpen, enkele gingen zich  verwarmen , terwijl Margo en ik  de wind en kou trotserden en aan de deuren gingen staan ( we zijn nog altijd even zot als vroeger  Grijns)
Rond 16u kwam Nie aangewandeld en wat later Rita en kroost. Vicky  vondt dat het te druk begon te worden aan de deur en zij is samen met sabrina en kids euhh jonge tieners komen vergezellen... Gelukkig maar... Want vicky had de "hipe" van dit jaar mee.... " TEENVERWARMERS"lang leve (oei te vroeg  Grijns) die teenverwarmers.

Rond 18u begonnen sommige mensen al te drummen grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Kwaad. Om 18u30 gingen de deuren open en dan begon het rennen en crossen duw en trekwerk pfffffffffffffffffffffff.ROnd 19u had ik de eer om het lint door te trekken(sommige mensen werden echt gek, want ze dachten we mogen door man, man......)Tijdens het afdalen van de trappen dacht ik op een gegeven moment dak kon vliegen......Toen begon opnieuw het duw en trek werk ja man dat was niet te doen. Toen we allemaal op onze plaats  stonden kwamen de verhalen boven...
Vicky werd door iemand vastgehouden aan haar jas zodat ze echt gene weg kon...
Sabrina kreeg links en recht een paar klappen enz... pffffffffffffffffffff.

Rond 20u00 gingen we recht staan jawade polts een drukte van je welsteachter ons.Iedereen wou in onze nek kruipen.... ???achter Sabrina stond echt een arogant ,vervelend ventje die was een kop groter dan sabrina en die vroeg aan haar als clouseau begint mag ik dan op jou plaats staan, Sabrina tegen hem dat zie je van hier Knipoog.Da ventje ( die verdomd goed op de kliene van Wendy van wanten leek) begon van alles naar Sabrina haar hoofd te roepen  Geschokt Geschokt. Had dat mijn zoon geweest dan kreeg hij een dreun om zijn oren en die ma die zij niks hé tegen haar zoon.....
Om 20u35 begon het concert, de sfeer zat er echt bij het eerste nummer in ( bij ons ook ) je had ons moeten zien net  tieners die clouseau nog nooit gezien hadden  Grijns Grijns Rollende ogen Rollende ogen.
Tijdens het 2de nummer werd er door sommige hun fototoestel bovengehaald. ja had ons moeten zien staan net echt (pers -paparazzi) fotograven  Brede lach.Ikke heb me inieder geval geamuseerd met foto's nemen. Het eerste deel vloog voorbij. we schroken ervan..

Tijdens de pauze zijn de dochter van Sabrina naar de wc gegaan, en jawel 3 x raden dat vervelend ventje ( zoon van Van wanten) ging als een haas op hun plaatsen staan.Sabrina en dat mevrouwtje  naast haar hadde iets van allé jong....plots dook dat ventje onder podium en kwam terug boven water met een fles water?Huh?Huh?Huh?Huh? bleek onder het podium stond een krat(vol) met water en die vond het blijkbaar normaal om dat water te nemen Thumbs_down.Ondertussen waren de dochters terug en dat ventje wou niet weggaan. Terwijl die ander mevrouw ook heel vriendelijk zij van wil je terug op je plaats staan. Hij NEE, zijn ma zij tegen hem allé zij stond hier wel en vanop de 2de rij zie je het ook goed.Da ventje niet willen hé, Ik ben er dan maar  naar hem toegegaan en hem gezegt als je nu niet op je plaats gaat staan dan zet ik jou op je plaats Kris_smiley.voor de dochters van Sabrina was het  de allereerste keer dat ze naar Clouseau kwamen ik hadzou iets ik geef die meiden een top avond.Met een zéééér kwade blik van mij is dat arogant ,vervelend ventje terug op zijn plaats gaan staan, zijn ma zij ook je mag je wel wat gedragen........

Het 2de deel begon als het eerste, Goed. Op een gegeven moment vroeg ik aan Margo mag ik mijn tas eens ,bleek die was spoorloos(even appeldoorn bellen  smiley3) net als die van hiede en Margo.Paniek onder ons 3, bleek nu die gasten die het podium met piano doen hadden die weggenomen en lachen dat ze deden.Gelukkig snapten we hun bedoeling.
tijdens Vonken en Vuur  denk ik dat mijn haren op mijn arm weg waren( gelukkig heb ik geen brandwonden 1ste graad als Koen)
Den 30 dec breng ik van die dingen mee dat je boven het vuur kan houden (naam ben ik eventjes kwijt).Na het concert gingen de camera's de zak in.......Dat arogant vantje hebben we niet meer gezien....
De tocht naar buiten was net niet te vergelijken met te tocht naar Mekka  ::)Buiten ons warm aangekleed. dan was het tijd om te feesten (zonder de funky beesten). Vicky  toverde schuimwijn (veel alcohol) cidier (niet veel alcohal en kinderchampange (zonder alcohol) boven..Enkele onder ons begonnen te zingen hmmmmmm smiley1.
De kaartjes werden gegeven+ drank iedereen had het plots warm  Grijns.

Vicky had haar pas in de hand want ze wou 3 kussen van de Koen ::)Die heeft ze niet gekregen Huil hij is doorgereden.Ondertussen  kwamen er nog enkele bv's buiten ,Jelle(spring) Dean , ieder jong veulen euhhhh meisjes  kwamen gek diende gast van de securty wist niet wat hem overkwam  Grijns.
Om1u20 (zoiets) zijn we onze weg ingekort richting Wargem. De meiden lagen al in coma " dromenland" ze zullen alle 2 goed geslapen hebben die ene kreeg tijden het concert een hand van de Koen en de andere mocht met Dean op de foto. Cool.

Om 3uur was ik thuis mijn bed(je) opgezocht want het zou een korte nachtrust worden..... Tong

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
Tikry
Vonken & Vuur

Totally Krisje-licious ;)

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 19 December 2007, 18:16:48 »

Citaat van: linds op 17 December 2007, 23:02:53
Ondertussen  kwamen er nog enkele bv's buiten ,Jelle(spring) Dean , ...

Waren die daar ook?? Waar en wanneer heb je ze wel gezien dan?
En waar zaten/stonden ze op het concert zlf??

x

Totally Krisje-licious ♥

Clouseau 10X10 :
05/12/09 !! Blok 120; Rij 15 ♥
19/12/09 !! Blok 118; Rij 09 ♥
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: