|
Vicky M
|
 |
« Gepost op: 5 November 2007, 16:57:50 » |
|
ik denk dat 29 dec echt wel het laatste concert wordt en .... het zijn staanplaatsen
ik stel voor dat iedereen zijn eigen ticket besteld
ik ben er in ieder geval bij ,
party-time
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
wullebolle
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 5 November 2007, 20:26:58 » |
|
Ik denk ook dat dit het laatste concert wordt.  'k Zal ook van de partij zijn op dat laatste, 'k w8 nog ff af, ma nie lang meer, zenne. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 6 November 2007, 07:49:55 » |
|
Mijn ticket is ook besteld! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 7 November 2007, 08:10:35 » |
|
Ik zal er ook zijn  Vak 154 rij 7 (was dat nu rij 1?)
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 7 November 2007, 09:13:16 » |
|
ik denk dat 29 dec echt wel het laatste concert wordt en .... het zijn staanplaatsen Zou er op 30 dec geen meer komen denk je? Meestal komen er nog bij als de shows al bezig zijn hé...
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 7 November 2007, 09:20:07 » |
|
Wanneer vertrekt koen ivm de Dakar rally? Ik zelf hoop dat 29-12 de laatste is, vaker ga ik echt niet. Het wordt anders echt te kostbaar! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 7 November 2007, 09:45:22 » |
|
Wanneer vertrekt koen ivm de Dakar rally? Ik zelf hoop dat 29-12 de laatste is, vaker ga ik echt niet. Het wordt anders echt te kostbaar!  Wanneer hij effectief vertrekt weet ik niet, maar de Dakar gaan van start op 2 januari in Portugal (2nd, 3rd and 4th January 2008 Administrative checks and technical scrutineering in Lisbon, for all competitors and assistances)
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 7 November 2007, 10:20:59 » |
|
Ik denk dat hij dan 1 jan die kant op gaat.... dus 30-12 zou nog kunnen.... ik hoop het niet.  Ik wil perse de laatste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ilse
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 7 November 2007, 10:57:34 » |
|
Ik wil ook de laatste meemaken, heb juist kaartjes besteld voor de 29sten december
|
|
|
|
|
|
'De Laatste Ronde' 17/12 en 28/12
|
|
|
|
kaatje
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 7 November 2007, 15:29:39 » |
|
hier ook weer kaartjes besteld voor 29/12. Ik hoop ook dat dat het laatste zal zijn!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 7 November 2007, 20:30:25 » |
|
*lol* Ik kom er net achter dat ik 16-12 en 29-12 op EXACT dezelfde plek zit! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 9 November 2007, 10:17:50 » |
|
Wij gaan er ook bij zijn  Ons Tania belt me net om te zeggen dat ze ook 2 kaarten heeft besteld voor de 29ste  Ondanks dat ze eerst had gezegd dat we het bij 3 gingen houden, heeft ze er toch nog eentje bijgedaan  Maar mij hoor je niet klagen 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 9 November 2007, 10:48:00 » |
|
Ik denk eigenlijk dat het nog niet de laatste zal zijn. Maar wel de laatste voor mij... ik heb 3 januari een herexamen Belastingrecht (voor de 3e keer!).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
wullebolle
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 9 November 2007, 10:59:18 » |
|
@Kristel: waarom denk je dat dit concert niet de laatste zal zijn?  Veel suk6 bij je herexamen, hopelijk lukt het dan deze keer. Maar met al die Clouseau-energie  kan dat toch geen probleem zijn?  Ik heb zo vorig jaar de dag na het concert een veldloop meegedaan en - al was ik de laatste - ik heb daar goed gelopen. Ach, het was één van de eerste keren dat ik meedeed, dus, al bij al was ik best trots op mez11. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 9 November 2007, 11:03:00 » |
|
De dakar start op 5 januari. Keuring van de auto's gebeurt volgens mij zonder Koen. Dus het is vroeg genoeg als hij daar op de 3e aankomt. Ik denk dat we nog een concert kunnen verwachten op 30 dec (mss nog wel een middagconcert?). En dat je trots bent, kan ik me voorstellen! Het zal geen lekker weer geweest zijn voor een veldloop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|