|
Sonja
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 11 Februari 2007, 14:14:32 » |
|
De dag is nog niet voorbij maar ik weet nu al dat ik niet veel zal gaan doen. Heb de DVD van Gotthard op gezet (vrij onbekend hier denk ik) en ga straks zalig nog een filmpje kijken. Heb koppijn dus zal ook nog wel een paracetamol innemen. Heb trouwens gigantisch uitgeslapen. Lag gisteren rond 12 uur in bed en kwam er vanmorgen om 12 uur weer uit. Was zooo moe! Hard gewerkt van de week!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 11 Februari 2007, 18:28:09 » |
|
Ik heb tot nu toe de ganse dag op de zetel gelegen. Spierpijn, hoofdpijn, koorts, loom, kortom de griep. Heb nu ff een helder moment maar nadat ik een verfrissend douchke genomen heb, zal ik rap terug in de zetel liggen.
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
Sippie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 12 Februari 2007, 07:32:41 » |
|
Veel beterschap Nancke en Sonja.Voel ook een griep aankomen,maar heb al iets genomen.Gelukkig moet ik maar twee dagen werken deze week en dan heb ik vanaf Woensdag verlof en mijn maandelijkse lang weekeinde vrij. Wens jullie een leuke Maandag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kimpie
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Maart 2007, 22:57:12 » |
|
de cd van Clouseau gaan kopen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 31 Maart 2007, 08:15:21 » |
|
Vandaag nog niet veel gedaan, ben nog aan het wakker worden  . Zal dat morgen komen melden Gisteren had ik de wekker gezet om 6u om niets van Clouseau bij Q te missen. Tot ca 10u heb ik daar naar geluisterd & ondertussen mijn administratie bijgewerkt. Daarna als de bliksem naar Vilvoorde om de cd te gaan halen. Rond 11u terug thuis. Nog wat computerwerk gedaan + een backup van de cd gemaakt voor een vriendin (Tania) die in het ziekenhuis ligt (opdat ze het origineel thuis kan laten). Om ca 15u ben ik vertrokken eerst om boodschappen te doen voor de moeder van die vriendin, boodschappen gaan afgeven, bij Tania de brievenbus gaan leegmaken. Daarna na Leuven - Pellenberg vertrokken om haar te gaan halen voor het weekend. Rond 19u terug in Brussel, bij haar thuis. Samen met haar alle administratie bijgewerkt & gewacht op haar 'gezelschap' voor 's nachts & vandaag omdat ze niet alleen kan blijven. Rond 21u30 naar huis vertrokken. Eerst bij frituur gestopt. Daarna nog via Belgacom tv naar de laatste 2 afl. van familie gezien. Dan de uitslag van Idool nog bekeken en vervolgens in mijn bed gekropen (dat was ca 23u45)
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 2 April 2007, 11:49:23 » |
|
Ik ben vandaag aan het werk, niet zo heel bijzonder, maar let op:
Een collega van mij is dit weekend naar vrienden van haar vriend in Antwerpen geweest ze hebben daar ook gelogeerd. Drie keer raden waar die wonen....... In dat bos gebied waar Koen toen woonde in Zoersel, zelfde buurtje, die mensen kwamen Koen regelmatig tegen met Netse toen ze daar nog woonden. En we hebben sinds vandaag een nieuw meisje. 19 jaar en een collega zat me dus te vertellen over dat ze in Koen zijn wijk was en toen zat die collega het nieuwe meisje te vertellen dat ik Clouseau fan ben dus ik zeg: Ik denk niet dat jij die kent..... Jawel zegt ze..... ik heb mijn vriend leren kennen op Zie me graag, dat is ons nummer. Hahahaha geweldig dit :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 2 April 2007, 12:07:10 » |
|
Vandaag heb ik al de strijk gedaan,en deze namiddag ga ik dan wat boodschappen doen. Ik heb ook meegedaan aan de wedstrijd voor de BBQ met Clouseau,mijn man is de 1ste winnaar van een ticket
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 2 April 2007, 18:21:08 » |
|
Vandaag heb ik wat bijgeslapen ( was nodig na zo een hectische udo/ clouseau week/weekend...daarna wat gevoetbald met mijn neefje van bijna 7 jaar...wateen energie heeft dat ventje toch 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 2 April 2007, 18:51:31 » |
|
ah sandrake, en zijn er verborgen talenten naar boven gekomen tijdens dat voetballen?? hehe
ik ben vandaag naar de tandarts geweest, oude vulling gaan bijwerken pfff voor de 4de maal al dees jaar
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 2 April 2007, 19:27:58 » |
|
Ik heb deze week verlof ! Dus vandaag heerlijk gaan shoppen in Mechelen ! Ook nog naar autokeuring gegaan met mijn oude autootje. Ik heb een nieuwe gekocht en de auto is nu verkocht. Hij heeft het nog goed gedaan, geen enkele opmerking 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 2 April 2007, 21:38:19 » |
|
Ik heb deze week verlof ! Dus vandaag heerlijk gaan shoppen in Mechelen ! Ook nog naar autokeuring gegaan met mijn oude autootje. Ik heb een nieuwe gekocht en de auto is nu verkocht. Hij heeft het nog goed gedaan, geen enkele opmerking  Oh wat een goede keuze om te gaan shoppen!!!  Ikzelf ben gewoon gaan werken vandaag...het was niet te druk maar wel druk genoeg...daarna gekookt en de afwas staat er nog, die was er net te veel aan... Straks (binnen zo een halfuurtje) ga ik slapen want k ben toch precies behoorlijk moe... Ik heb wel wat internet problemen ondervonden, phoe...kon tellen...kon op niks meer en dus nu nog ff bijlezen... Voor iedereen...goeie nacht!!!
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
tom
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 2 April 2007, 22:12:24 » |
|
toerke fietsen in het mooie weer, pc, gegeten, niks speciaals feitelijk :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 3 April 2007, 11:45:28 » |
|
Gewoon gewerkt vandaag, heel saai dus, haha, straks ga ik boodschappen doen. Kijk al uit naar het weekend, lekker 4 dagen vrij, zalig hoor,
Afgelopen weekend ben ik naar een musical geweest, my fair lady, geweldige musical was dat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 3 April 2007, 12:33:19 » |
|
Die heb ik een tijdje terug ook gezien, vond hem wel leuk, maar ook niet bijster bijzonder. Heb veel betere musicals gezien. Ik vond de acteurs persoonlijk ook minder..... Alleen het meisje (naam kwijt) is erg goed, die andere 2 vind ik nu niet direct de meest geweldige zangers.... die kunnen het beter bij het toneel (geen musical) houden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 3 April 2007, 12:34:43 » |
|
Hier ook geen spectaculaire dingen zenne, gewoon den boven gekuist. En babysitten op de dochter van mijn zus, want die wordt vandaag geopereerd dus straks nog even langs het ziekenhuis langs en vanavond eten maken : rode kool met worst.
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|