|
heccie
|
 |
« Antwoord #5865 Gepost op: 22 Augustus 2010, 10:03:07 » |
|
Gisteren de verjaardag van DAnny (man van heccie) gehad, het was gezellig, Marjorie nog gefeliciteerd met je zus, en ja op de 20ste van augustus trouwen is wel een hele mooie dag  Ik ben namelijk vorige jaar op die dag getrouwd en ben nu dus precies 1 jaar en 2 dagen getrouwd  Was zeker gezellig. Wel erg druk, maar dat geeft niet. De kids hadden het ook allemaal erg leuk.Dus dat was geslaagd. Heb het gisteren ook tegen je gezegd: gefeliciteerd met je trouwdag. Het is wel snel gegaan. Ook al weer 1 jaar getrouwd. Leuk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5866 Gepost op: 22 Augustus 2010, 12:48:43 » |
|
Gisteren de kinderverjaardag van Ymke gevierd. Pff ben er nog moe van hahaha Eerst met 8 kinderen in de trein naar Amsterdam, daar kwam kind 9 erbij en zijn we gaan midgetgolven, poffertjes en ijs gegeten, Daarna met een treintje door het park gereden en naar de speeltuin geweest. Toen weer met de trein terug en met de auto alle kinderen naar huis gebracht ( in 2 groepjes) en met een vriendinnetje nog naar de MacDonald geweest en haar thuis gebracht. Vandaag nog niet veel gedaan behalve naar de kerk gegaan ( op de fiets want Ymke heeft vrijdag een nieuwe fiets gekregen) en de lunch gekocht bij de supermarkt. Nu even hier bijlezen tot de wasmachine klaar is, en dan naar mijn moeder en daarna naar mijn schoonzus zwager en neefje.
Voor Heccie, Marjorie en Simone: nog gefeliciteerd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5867 Gepost op: 22 Augustus 2010, 15:52:15 » |
|
Net terug van een modeshow in de PC Hooftstraat. Man man man wat loopt daar toch een apart modevolk rond. Wat een tuttebellen en aso's! LOL De modeshow was wel eens geinig om mee te maken. De dochter van Karen liep mee dus we kwamen speciaal voor haar even kijken. We zaten eerste rij aan de catwalk in ons gewone kloffie ha ha ha  We hebben dik 2 uur moeten wachten voor Aileen een keer op en neer kwam gewandeld. Maar leuk om eens mee te maken. Daarna snel terug gegaan naar de normale wereld. 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5868 Gepost op: 22 Augustus 2010, 17:00:23 » |
|
Dat lijkt me grappig om mee te maken Sonja nog BN-ers gespot?
Toen mijn werk nog boven de winkel in de Van Bearlestraat zat ging ik vaak in de pauze over door de PC.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5869 Gepost op: 22 Augustus 2010, 17:07:19 » |
|
Beertje van Beers presenteerde de boel. Verder geen BNer gezien. De meeste winkels waren ook gewoon dicht.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #5870 Gepost op: 22 Augustus 2010, 17:47:21 » |
|
Makreel gerookt en daarna smakelijk opgegeten! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5871 Gepost op: 30 Augustus 2010, 15:53:30 » |
|
Ik weet even niet waar de info te melden, niet dat het nou zo heel belangrijk is maar ik ben aan het werk en kom een klant tegen die woont op de: Swentiboldlaan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5873 Gepost op: 30 Augustus 2010, 18:50:59 » |
|
Ik weet even niet waar de info te melden, niet dat het nou zo heel belangrijk is maar ik ben aan het werk en kom een klant tegen die woont op de: Swentiboldlaan  grappig! bij ons op het werk hadden we de swentibold school als klant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5874 Gepost op: 30 Augustus 2010, 18:51:26 » |
|
 Mijn reclamebord is geplaatst langs het voetbalveld van de club hier in het dorp  mooi Gerda, loopt je bedrijf goed??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gerda
|
 |
« Antwoord #5875 Gepost op: 31 Augustus 2010, 07:23:29 » |
|
Sinds ik één van de hoofdsponsors ben van de voetbalclub loopt het als een trein. Vorige week 2 tekstopdrachten en een foto-opdracht gedaan. Deze week weer een nieuwe tekstopdracht. Ik kan eindelijk zeggen dat ik de boel op de rails heb! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #5876 Gepost op: 31 Augustus 2010, 12:17:39 » |
|
Goed om te lezen !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #5877 Gepost op: 1 September 2010, 19:21:05 » |
|
Wat leuk Gerda! Ik duim mee dat het vlot blijft lopen!
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Marjorie
|
 |
« Antwoord #5878 Gepost op: 2 September 2010, 20:34:03 » |
|
Wat leuk Gerda! Succes met je bedrijf!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5879 Gepost op: 2 September 2010, 22:06:28 » |
|
Vandaag zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd. Dat hebben we gevierd in een restaurant en mijn zus en ik hebben een geweldig kado gegeven! We hebben een fotoshoot gehad 3 weken terug en de leukste foto uitvergroot en vandaag cadeau gedaan! Ze waren super verrast en ontzettend blij met het cadeau. Zo leuk!!!! De foto die we gegeven hebben is mijn profiel foto op Facebook / Hyves. Er staan op facebook en hyves ook nog 2 andere foto's. Er zijn er een heleboel gemaakt maar die lijken op die daar staan. Dus voor wie het leuk vind zou ik zeggen, kijk daar even 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|