Gisterenmorgen was ik nog bij mijn ouders om wat te helpen. Ben daar om ca10u30 vertrokken richting Brussel. Ondeweg gestopt voor wat boodschappen. Op de Antwerpse ring in de file gestaan omwille van een ongeval

, daardoor véél langer onderweg geweest dan normaal. Om ca 13u30 was ik pas hier. Snel alles uitgepakt & dan weer vertrokken om hier nog wat kleine boodschappen te doen. Om 15u thuis gekomen, mijn post doorgenomen & daarna mijn computer aangezet. De mails van de laatste 3 dagen doorgenomen. Om 18u ben ik daar mee gestopt, heb me iets te eten gemaakt & heb mijn tv opgezet. O.a. gekeken naar, nieuws, thuis, familie & spoed (beide via belgacom tv) kinderen van de windt & een stukje van de tabel van Mendeljev.
Vanmorgen om 7u30 opgestaan (geraakte mijn bed niet uit), sindsdien zit ik aan mijn computer, ondertussen al wel ontbeten. Daar juist telefoon gehad van mijn ventje

Meneer zit weer voor onbepaalde tijd in het buitenland, maar dat hoort er voort bij.
Voor de rest van deze dag zijn de plannen simpel: Vooral computerwerk & tussendoor wat eten & drinken. Om vanavond, zoals meestal voor de tv te eindigen. Maar af en toe zo'n dagje moet kunnen, vanaf morgen is het weer andere koek