Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Gepost op: 21 Januari 2007, 18:41:13 » |
|
Hoi iedereen, Omdat het me leuk leek om een soort gezamelijk dagboekje te ontwikkelen...heb ik dit topic geopend. Hier kan je kwijt wat je op een dag hebt gedaan of niet gedaan! Ikzelf zal ff het goeie voorbeeld geven! Vandaag heb ik helemaal gepoetst hier bij mij thuis en dat is toch wel een heel werk altijd. Maar het ligt dan wel proper voor een weekje dus je hebt er wel genot van. Gisteren ben ik voor de laatste keer naar de solden geweest met mn ma en het was wel fijn. Niet veel meer gevonden, want het was nu echt de overscot dat er lag. Een fijn weekend gehad dus hier! Nu is het aan jullie!  Veel plezier!
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
sandra39
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 21 Januari 2007, 19:42:22 » |
|
halllo allemaall nou zal eens een poging wagen dan vandaag zondag is voor mij meestal een dag dat ik allerlei klusjes in huis doe zoals de was weg werken,strijken zolder een beetje opgeruimd omdat het grofvuil komt van de week dus ff lekker ruimenn verders wat geluierd op de bank voor de tv en vanavond eeen beetje computeren
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 21 Januari 2007, 19:47:18 » |
|
Mijn weekend start altijd op vrijdag met repetitie van de harmonie waar ik saxofoon speel. Nadien is het altijd nog bijpraten geblazen. Op zaterdag heb ik saxofoonles en ben ik nog een offerte gaan vragen voor een nieuwe auto. Ik moet dringend gaan beslissen! Vandaag was het etentje van het muziek en moest ik helpen. Vermoeiend ! Ik ben dat helemaal niet gewoon om zo'n hele dag van hier naar daar te lopen 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
Sippie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Januari 2007, 21:26:40 » |
|
Ik heb helemaal niks gedaan,was eens heel erg lui en dat is ook een keer fijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieken
In Stereo

|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 Januari 2007, 20:05:42 » |
|
Vandaag enkel gaan werken, voor de rest niks speciaals gedaan... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sippie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 23 Januari 2007, 07:28:13 » |
|
Had gisteren nog vrij en heb enkele brieven geschreven en naar de radio geluisterd.Bovendien nog de keuken gedaan,nu is alles weer netjes.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anika
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 23 Januari 2007, 20:07:56 » |
|
Was vandaag thuis beetje huishoudelijk werk gedaan,en wat achter mijn PC gezeten.
|
|
|
|
|
|
Groetjes Anika!!! 
|
|
|
Lieken
In Stereo

|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 3 Februari 2007, 17:15:17 » |
|
Hier was het poetsdag vandaag....ik heb ondertussen ook een paar wasmachines opgezet die nu hangen te drogen...dat wordt morgen dus strijken. En dat is niet mijn favoriete bezigheid, maar wat moet moet natuurlijk... Straks gaan eten bij mijn ouders en morgen een luilekkere zondag! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sandra39
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 3 Februari 2007, 17:26:04 » |
|
vandaag mijn boodschapjes gedaan ,wasjes gedraaid en geslapen en nog eeens geslapenn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 4 Februari 2007, 11:50:39 » |
|
Vandaag is het hier ook was- en strijkdag. Moeten toch profiteren van die "goedkopere" weekendtarieven, niet ? Dat wassen valt goe mee, moet ik zelf niet zoveel voor doen, maar die strijk....... bakkes. En moest dat nu van 2 of 3 personen zijn, zou dat nog te doen zijn, maar wij zijn met 6(!!!) en dan lopen de machientjes algauw naar de 6
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 4 Februari 2007, 20:41:52 » |
|
Het is dus kip in zoetzure saus geworden. Na het was en strijkgebeuren zijn we nog naar "de ster" gereden (recreatiedomein in de buurt) en hebben we met zijn allen van het mooie weer genoten. Beetje batminton gespeeld, gevoetbald, gewandeld, veel zuivere lucht opgesnoven..... Na het avondeten allemaal een fris douchke gepakt, de kleinsten in hun bedje gestoken en sebiet lang onderuit op de zetel genieten van 24 (vooral van Kiefer dan zenne) Dus vandaag gaan jullie me niet meer terug zien, tot later .....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sippie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 5 Februari 2007, 07:19:35 » |
|
Heb ook de was gedaan en verder niet echt veel.Zondag is altijd mijn luie dag waar ik bijna niks doe.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieken
In Stereo

|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Februari 2007, 22:27:21 » |
|
Vandaag niet heel veel uitgespookt hier...een half dagje gewerkt, de namiddag is compensatie omdat ik dinsdagavond tot 19u altijd werk... Daarna eindelijk mijn kerstboom de buitenwacht gegeven, jaja die stond hier nog, had gedacht mannelijke kracht te vinden die dat wou doen maar was dus niet zo... Omdat die hier al een tijdje stond, vielen de naaldjes lustig...dus ook nog ff naaldjes geveegd en gestofzuigd... Daarna me achter de pc gezet, en ook eten gemaakt... Straks tijdig terug in mn bedje kruipen want de week was nog al vermoeiend merk ik nu... En met die griep die ronddwaalt moet een mens zien dat die voldoende slaapt dat hij er niet van heeft...  Voila dat was het...voor de rest wellicht een rustig weekend, zondag mss nog eens wandelen met mijn ouders...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Februari 2007, 15:05:55 » |
|
Hier heeft de griep zijn intrede al gedaan hoor. Mijn oudste zoon is woensdag een beetje ziekjes van school gekomen, maar het bleef maar verergeren. Vanmorgen had hij 39.9 koorts en ben ik met hem nog naar de arts van wacht geweest. Hij heeft er nu nog een dikke vette oorontsteking bij. Het is natuurlijk zeer besmettelijk dus mijn andere 3 spruiten zullen ook nog wel volgen vrees ik.
Verder ben ik juist klaar met de voorbereidingen voor vanavond. Mijn man zijn peter komt op bezoek. Wat we gaan eten : Romig tomatensoepje met veel ballekes Konijn met kroketjes, boontjes in een spekrolletje, gebakken witlof en peertjes en perziken met veenbessensaus. Achterafje : koffie met versnaperingen
Tzal dus weeral ni vroeg zijn vanavond maja....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sippie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 10 Februari 2007, 21:45:52 » |
|
Moest vandaag werken van 9:00 tot 19:00 en ben helemaal moe.Ik ga niet veel meer doen dan op de sofa met een lekker glas wijn en de krant.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|