|
kriske
|
 |
« Gepost op: 31 Oktober 2007, 11:40:08 » |
|
Ik heb gestemd voor de in't dubbel versie al moet ik zeggen dat de versies uit Groningen en de live '91 héééél dichtbij komen, maar de versie nu is muzikaal gewoon veel sterker, de stem van Koen intiemer/'echter' toen...toch maar in't dubbel dus... Ik vind dat stukje in het midden tijdens in't dubbel gewoon geniaal...als Hans terug de piano overneemt en dan Erik die zo hééééééél mooie rustige gitaar speelt...man man geniaal... Wat voor de versies van 91 spreekt is Koen's stem...het gevoel van 'pijn' klinkt daar beter in door, ik bedoel, daar heb je écht het gevoel dat hij z'n wanhoop uitschreeuwt...goh eigenlijk staan 91, groningen en in't dubbel bij mij gelijk lol  en wat denken jullie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 31 Oktober 2007, 11:57:50 » |
|
Ik heb voor 'live'91' gekozen maar zowieso vind ik het een dijk van een nummer, 1 van mijn favorietjes sinds jaar en dag .... Kon dus eigenlijk niet kiezen want vond ze allemaal heel erg goed 
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Oktober 2007, 13:00:43 » |
|
Alle versies zijn geweldig, maar in 't dubbel is de beste!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 31 Oktober 2007, 15:55:01 » |
|
Waar is het dat er zo'n enorme sax solo in komt ? Die versie vind ik het beste 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 31 Oktober 2007, 16:18:38 » |
|
Peter aan de saxofoon, Dames en Hereeeeen!!! Haaaaa...das 99 in gent he 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geestige Wortel
Adrenaline
Gotta Get To The Heart Of The Matter
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 2 November 2007, 11:28:08 » |
|
De versie uit 99 vind ik het best. Super gespeeld, super gezongen.
|
|
|
|
|
|
En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden
|
|
|
katrijntje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 2 November 2007, 14:09:16 » |
|
Live '99
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 2 November 2007, 14:28:38 » |
|
Wel raar dat niemand die versie van groningen kiest, kvind die wel super mooi ook! Nu ja, kheb het zelf ook niet gekozen hehe  En ook raar (of toch niet misschien) dat niemand voor het origineel gaat Eigenlijk is dat een pluim op de hoed van Clouseau als live-band he!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Double Trouble
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 4 November 2007, 17:41:00 » |
|
Met de speciale versie wordt de singleversie bedoeld, neem ik aan... Die is veel mooier dan de versie op Hoezo en daar ben ik dan ook voor gegaan! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 4 November 2007, 23:43:11 » |
|
Met de speciale versie wordt de singleversie bedoeld, neem ik aan... Die is veel mooier dan de versie op Hoezo en daar ben ik dan ook voor gegaan!  Helemaal mee eens, die album versie is eigenlijk maar een beetje dufjes! Hoewel die qua nostalgie gehalte toch wel hoog scoort bij mij *lol* Zeg Kriske, ik mis de versie uit de Vanbinnen reeks in het Sportpaleis.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 5 November 2007, 12:23:09 » |
|
Vwala, kheb hem er tussen gezet  Is dat die met de strijkers? Laatste nummer van deel 1?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 10 November 2007, 21:02:57 » |
|
Wel raar dat niemand die versie van groningen kiest, kvind die wel super mooi ook! Nu ja, kheb het zelf ook niet gekozen hehe  En ook raar (of toch niet misschien) dat niemand voor het origineel gaat Eigenlijk is dat een pluim op de hoed van Clouseau als live-band he! ik heb die van groningen gekozen gewoon super:D
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 14 Maart 2008, 19:22:09 » |
|
Kies voor live 91. WENDY.S
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
KatiaH
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 15 Maart 2008, 22:26:45 » |
|
Heeft er iemand een tip waar ik de versies van WNDJW die NIETop CD gezet zijn alsnog te beluisteren/bekijken zijn? Je zou er mij een enorm plezier mee doen. 
|
|
|
|
|
|
het is een kracht apart, muziek verwarmt je hart! geef mij maar oorlog en vrede, met een engel aan mijn zij...
|
|
|
Jessie
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 19 Juni 2008, 10:19:15 » |
|
Voor mij is dat vast en zeker de live versie. Dat was trouwens mijn favoriete clouseau lied dat we vorig jaar konden stemmen. Was dan ook zeer teleurgesteld dat dit zelfs niet in de top tien zat.  Maar afscheid van een vriend kon ik ook wel met leven hoor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|