Dat ze geen dvd maken, okee...maar de reden vind ik niets hoor...ze zeggen, we willen de mensen geen geld uit hun zakken kloppen...Nou, op die cd's van '20' staan geen nieuwe dingen, op die dvd nou...2 of 3 clips die je niet kan vinden op youtube...ik denk eigenlijk enkel 'anne'...
Dan had ik een live dvd vééééél leuker én origineler/unieker gevonden, of idd een verzamelcd maar dan wat échte extra's...Iedereen heeft toch alles wat op die cd/dvd staat?
Soms lijkt het zelfs dat fans van hier op clounited die bv graag Bon Jovi graag horen

, euhm minder van clouseau verwachten dan van Bon Jovi!
I mean, op verzamel cd's van zovele bands staan dan échte extra's, ik geef maar vb he, euhm de clips van in de doorgaan special (al kan je daar ook wel aan geraken, maar oke...), passie van in't lang (zoals Davy ook al zei), originele demo's, héél oude opnames uit de eerste 2-3 jaren, zo'n zaken!
Kijk, ik wil niet dat je weggaat, I love it, maarre...dezelfde versie op 3cd's ofzo...hmmhmm

Waarom negeert Clouseau pertinent nummers als 'ik mis je', 'paranoïa, is dit het geweest, 'zie je me nog graag', maar ook...alle ja, ik wil écht niet zagen ofzo (ben ik wel aan het doen, I know!

), maar ik zou gewoon is graag hebben dat Clouseau qua verzamelcd/dvd eens wat origineels doet...
Zoals die dvd nu, okee, ik ben erg blij met die clips, leuk, maar zoals ik al zei welke vind je níet op youtube??? Ik had gehoopt op 'ik mis je' (hun eerste clip), beelden van op marktrock 87/89, zo'n zaken...
heeft iemand enig idee waarom Clouseau dit weigert te doen?
De 36 nummers op de cd's, nogmaals, (ik zeg het er maar bij voor ik commentaar krijg of ik clouseau wel graag hoor

), super nummers, absoluut, maar volgende keer mag Clouseau eens afkomen met wat b-kantjes, demo's, oude live-opnames, etc etc etc