|
kriske
|
 |
« Gepost op: 25 Oktober 2007, 10:40:37 » |
|
Het is een gokje he...  dus... 1/ het wordt donker in de zaal 2/ een 'zware' stem verteld : '20 jaar geleden traden 5 jonge snaken op , op marktrock in Leuven...' 3/ Het grote scherm gaat nu aan en toont beelden van Clouseau op Marktrock 1987 4/ Nu... 20 jaar later en jonger dan voorheen brengen zij U 3 uur lang 'vonken en vuur' (weer die stem) 5/ Vuurwerk op het podium!!! 6/ Clouseau komt op en speelt vonken en vuur  en hop, we zijn begonnen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Oktober 2007, 11:15:17 » |
|
Zou kunnen, maar ik zie Vonken & vuur eerder verder op in het concert langs komen; Vind Dansvloertherapie wel een grappige opener  '2 akkoorden, een gammele gitaar', misschien is de start van iets groots .......... Ze kunnen met z'n 2 'openen' & de band kan vrijwel direct invallen, om dan direct vertrokken te zijn voor een muziek feestje van een paar uur 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Oktober 2007, 11:25:18 » |
|
Zou wel leuk zijn, maar volgens mij openen ze met een grote hit...en ook al vind ik dansvloertherapie een super nr, ik denk het niet  Misschien openen ze wel met een nummer uit de oude doos, maar dat ze zelf niet spelen, maar bv beelden uit 89-90-91 ofzo en dan daarna zelf HOP en GAAAAAAAN  Nu ja, ik blijf bij wat ik zei daarnet  het vuurwerk en dan vonken en vuur :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Oktober 2007, 11:35:35 » |
|
Ze openen met Brandweer!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Oktober 2007, 11:47:47 » |
|
zou wel kunnen ja...dus eerst beelden van marktrock 1987 en geluid dus dat ze brandweer spelen en dan valt de band in bij strofe 2 hmmmm en dan daarna vonken en vuur...of eerst vonken en vuur waarna de brandweer komt, klinkt logischer :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasina
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Oktober 2007, 12:29:09 » |
|
20 jaar clouseau beginnen met 1 van de laatste hits komt op mij ook niet erg logisch over. Maar in 1 ding zou je best gelijk kunnen krijgen, en dat is puntje 1 :-p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Oktober 2007, 12:32:36 » |
|
Tis al goed he :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Oktober 2007, 14:02:08 » |
|
Ze openen met Brandweer!
Dat moet je nou niet stelen van mij, haha wilde dat nou net ook gaan zeggen, dat ze openen met Brandweer,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 Oktober 2007, 14:22:36 » |
|
Ze openen met Brandweer!
Dat moet je nou niet stelen van mij, haha wilde dat nou net ook gaan zeggen, dat ze openen met Brandweer, Ik heb niets gestolen, ik was gewoon eerder met mijn bericht!  Het zou mij ergens verbazen als ze niet met Brandweer openen. Dat is toch de ideale opener voor een show die in het teken staat van 20 jaar plaatjes maken.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Oktober 2007, 14:34:39 » |
|
Misschien 'beginnen' ze wel met het hele 'hoezo' album, en dan komt 'brandweer' idd als eerste, en dan na wil niet dat je weggaat de rest vh concert alle grote hits uit de andere cd's?!?! Nu, ik vraag me steeds meer af of ze toch geen engels werk gaan spelen...dat is toch ook gewoon een 'deel' van heel het clouseau-verhaal, een deel waar zij zelf ook met veel pelzeier op terugkijken en een deel waaruit, naar mijn gevoel, de beste clouseau-cd stamt, namelijk 'in every small town'... dat kan je toch niet zomaar negeren als band? Nou ja, blijkbaar wel, ze negeren die periode al jaren haha (schandalig!  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 Oktober 2007, 15:04:23 » |
|
*lol* Kriske, heb jij je research wel gedaan? Het is een greatest hits show. Koen heeft gezegd dat als je de nummers van de aankomende CD uit het hoofd kent je een heel eind gaat komen. Ze gaan echt niet heel hoezo spelen. Ik snap ook niet zo goed de link van heel dat album met 20 jaar plaatjes maken. En aangezien het een greatest hits show word en er ook engels werk op die nieuwe box komt ga ik er stiekem wel een beetje vanuit dat we 1 of 2 engelse nummers mogen verwachten in december.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 Oktober 2007, 15:32:56 » |
|
1 Brandweer 2 Alleen met jou 3 Anne 4 Daar gaat ze 5 Dansen 6 Louise 7 Zij is van mij 8 Domino 9 Geef het op 10Vanavond ga ik uit 11Altijd heb ik je lief 12Afscheid van een vriend 13Take me down 14Worship 15Laat me nu toch niet alleen 16Passie 17Zie me graag 18Oker DISC 2 - CD 1Swentibold 2Nobelprijs 3Dat ze de mooiste is 4Heb ik ooit gezegd 5Ik, jij, hij of zij 6Altijd meer en meer 7Wil niet dat je weg gaat (live) 8Ik geef me over 9En dans 10Brandend avontuur 11Bergen en ravijnen 12Vanbinnen 13Ik denk aan jou 14Hier bij jou 15Vonken & Vuur 16De tegenpartij 17Oogcontact 18Casanova (Wen er maar aan) Wordt dit zo'n beetje (in een andere volgorde dan, buiten 'brandweer' misschien de playlist?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 25 Oktober 2007, 15:35:50 » |
|
Dat zijn er dan 22 up-tempo en 14 trage...14 trage vind ik écht wel wat teveel van het goede  Maar okee, als het is zoals bv zie me graag tijdens de vanbinnen-reeks dan kan het nog wel meevallen  wat denken jullie?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 25 Oktober 2007, 15:37:30 » |
|
Maar voor de rest zou ik het wel een leuke playlist vinden, al mag bv altijd meer en meer vervangen worden door Kamerplant, maar ja, als ik Sonja moet geloven (en dat doe ik hehe) zal dat wel niet lukken  Of bv Fiets en brommer aan elkaar koppelen zou erg leuk zijn  enfin, we zullen het wel zien (en ik hoor jullie al denken, daar is kriske weer mrt z'n lijstjes haha  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 25 Oktober 2007, 15:58:52 » |
|
och geslaagd...geslaagd is het altijd bij die gasten! Kijk, soms klagen wij al eens, ik zeker ook wel, maar als we écht eerlijk zijn, welke fans hebben hetzelfde geluk met hun 'persoonlijk' favoriet bandje? Clouseau speelt eerlijke goede pop, we zien ze elk jaar, we hebben keus, ze stralen altijd 'dag na dag' plezier uit op het podium, ja het is helemaal super!  en dat de playlist vaak wat voorspelbaar is tja, dat moeten we er maar bij nemen, en uiteindelijk is dat maar een 'kleintje' 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|