|
Sonja
|
 |
« Antwoord #90 Gepost op: 26 December 2007, 11:47:47 » |
|
Waren er flauwvallers? Ik vind het ook wel bijzonder warm in het Sportpaleis. Heb het idee dat het in al die jaren nog nooit zo warm is geweest als bij deze reeks.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #91 Gepost op: 26 December 2007, 12:07:55 » |
|
lache dat filmpje zeg het is wel duidelijk dat koen het wel ff leuk vond maar met een handgebaar haar er weer af wilde hebben dat ze dan toch doorgaat maakt het weer jammer de security doet net of ze een pistool heeft of zo wat overdreven zeg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hild@
|
 |
« Antwoord #92 Gepost op: 26 December 2007, 12:08:30 » |
|
Waren er flauwvallers? Ik vind het ook wel bijzonder warm in het Sportpaleis. Heb het idee dat het in al die jaren nog nooit zo warm is geweest als bij deze reeks.
nou sonja ik had het ook wel hoor of misschien kwam het omdat koen we heeel dichtbij kwam hihi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #93 Gepost op: 26 December 2007, 12:24:37 » |
|
Een vriendin en ik hebben het 1x gehad.... was ook gelijk goed raak want we konden per ambulance naar het ziekenhuis. Mij mij was gelukkig niet veel aan de hand, maar die vriendin was compleet buiten westen en wilde maar niet bijkomen. Dit was echt vele jaren geleden hoor, tijdens hollands hits festival. We stonden daar tussen al dat geduw en dat was gewoon echt niet gezond meer...........
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #94 Gepost op: 26 December 2007, 13:29:01 » |
|
Ik ben trouwens 15 december ook bijna flauwgevallen tijdens het concert. Ook al bijna tijdens het wachten bij de trap. Ik voelde me eigenlijk al niet echt lekker die dag. Had een beetje buikgriep, maar we hadden staanplaatsen. En ik wilde toch wel heel graag gaan. Dus ik dacht ga het gewoon proberen. Tijdens het 1e deel ging het gelukkig goed. Ben tijdens de pauze wel gaan zitten en in het 2e deel tijdens En Dans voelde ik me ineens beroerd worden. Ben maar op de grond gaan zitten en gelukkig ging het toen al vrij snel weer. Ben gelukkig niet daadwerkelijk flauwgevallen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #95 Gepost op: 26 December 2007, 14:13:43 » |
|
Wel, ik vond eigenlijk ook wel dat het "redelijk" lang duurde voor men ingreep... 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #96 Gepost op: 26 December 2007, 14:21:28 » |
|
@ Kriske:...géén dank...maar ik had best nog wat langer kunnen blijven...uiteindelijk hebben we nog geruime tijd (45min) zitten wachten, eer de bus uiteindelijk vertrok...  ...maar dat weet je natuurlijk niet op voorhand! En ik vond dit concert persoonlijk(mijn) beste uit de reeks...amaai...dik in orde! 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
davy
|
 |
« Antwoord #97 Gepost op: 26 December 2007, 16:36:24 » |
|
Ik vond het in ieder geval heel grappig. :d en natuurlijk grijpt die security hardhandig in. Ze moeten een voorbeeld stelle naar anderen dat het onacceptabel is, anders loopt iedereen er gewoon ff op e :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #98 Gepost op: 26 December 2007, 16:41:29 » |
|
Bij Bon Jovi was het ook een keer dat tijdens het concert ineens iemand van de ene kant van het podium naar de andere kant van het podium rende! Security er achteraan. Jon na het nummer: Ja dat was de neef van Richie! Was gewoon een fan, maar die maakte er maar een grapje van  Tenminste zo iets was het.... Hoe het mogelijk is dat een fan tot daar geraakt is me een raadsel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #99 Gepost op: 26 December 2007, 21:44:46 » |
|
vond de interventie van de securety ook wel best laat denk eigenlijk niet echt dat koen ermee gedient was, zeker niet dat ze bleef doorgaan kheb zo ooit eens een filmke gezien van robbie williams dat er een fan van de achterzijde het podium beklom en hem er gewoon afduwde, 2 meter de dieperik in, kgaan eens zoeken of ik het nog vind
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
|
|
NiQui
|
 |
« Antwoord #101 Gepost op: 26 December 2007, 23:42:38 » |
|
Jeetje zeg.. Zolang je niet de eer hebt om op het podium gehaald te worden door Robbie of Bryan Adams of Clouseau ofzo ...  Ik vond zaterdag die dame haar actie echt niet grappig. Ik zag ze iets omhoog komen, even kijken en hup het podium op. Ik dacht gelijk van die halen ze zo er van af, en wordt in een moeite buitengezet. Van het podium heb je gewoon van af te blijven. Punt uit! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #102 Gepost op: 27 December 2007, 10:51:17 » |
|
In de Arena haalde Robbie zelf een fan op het podium daar ging hij dan wat mee dansen en soms loopt dat een tikkeltje uit de hand (tja Robbie hey....) maar deze fan ging zelf wel erg ver en verdween al met haar hand in zijn broek *LOL* Achteraf is daar veel om te doen geweest. Maar ja..... hij kon het ergens wel een keer verwachten.
Edit: Dat filmpje stond die nu pas als show item op die site? Het is een incident uit 2001 en staat op zijn DVD Nobody Someday.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
glendy
|
 |
« Antwoord #103 Gepost op: 27 December 2007, 18:42:42 » |
|
Edit: Dat filmpje stond die nu pas als show item op die site? Het is een incident uit 2001 en staat op zijn DVD Nobody Someday.
geen idee, ik kwam dat gewoon ergens tegen en vond dat dus mega erg ik heb er geen gedacht van wanneer dat was
|
|
|
|
|
|
en als je lacht voel ik me heerlijk en je lacht de hele dag
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #104 Gepost op: 27 December 2007, 20:05:29 » |
|
Ik liep te zoeken naar Helmajo en lette dus niet op de grond. Een klein opstakel zag ik over het hoofd en voor ik het door had vloog ik door de lucht om een stuk verder weer terug op aarde te belanden........ Eerste gedachte was dat het een enkele reis ziekenhuis werd (daar lag ik zo ongeveer voor de deur!) met de nodige botbreuken, maar het leek mee te vallen! Ben nog naar de auto gestrompeld en toen maar vertrokken richting Antwerpen. Ik denk dat ik een dezer dagen toch een bezoekje aan de dokter mag gaan brengen! Ik moest zo nodig vanmiddag rennen om een bus te halen..... En ineens felle pijnscheuten door mijn onderbeen. Sindsdien doet het zeer met lopen, tintelt en prikt het... Gebroken is het niet aangezien ik er gewoon normaal mee kan lopen. Maar als het maandag nog niet beter gaat mag ik op audientie komen.... hmmmmzzzz! Tot die tijd pootje omhoog, rust!.... Zaterdag natuurlijk wel naar Antwerpen. Zo eigenwijs ben ik dan wel weer...  Ik heb echt een behoorlijke smak gemaakt, Lieke66 is getuige, dus ja logisch dat het zeer doet.... Maar zo erg als dit heb ik het nog nooit meegemaakt! Tot zover deze brokkenpiloot! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|