|
Sonja
|
 |
« Gepost op: 20 Oktober 2007, 08:57:22 » |
|
Ik wil zo graag gaan, maar iedereen met wie ik weleens naar Clouseau ga kan niet of wil niet omdat we al zoveel gaan. Je kan toch niet vaak genoeg gaan lijkt me. Ik zoek dus nog een "slachtoffer" die mee wil 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kaatje
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Oktober 2007, 09:48:19 » |
|
Joepie, een concertje op m'n verjaardag!!! 'k Heb alvast 2 kaartjes besteld, misschien krijg ik m'n ventje wel mee op deze dag!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Oktober 2007, 10:09:15 » |
|
Had hier graag heen gewild. We waren dan wel van plan om ´s middags Sarah haar verjaardag te vieren voor de mensen die niet op de dag zelf konden komen. Maar dat konden we eventueel ook op zondagmiddag doen. Ben net even wezen kijken voor kaartjes, maar helaas kun je al geen 4 zitplaatsen meer krijgen naast elkaar. En ik wil eerlijk gezegd niet ``hoog`` zitten in het SP. Jammer dat ik het niet eerder wist. Hopelijk komt er nog eentje bij in de navolgende dagen. En ben ik wel op tijd.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Oktober 2007, 13:26:11 » |
|
Oh ik zag net dat je voor deze datum vip kaarten kunt bestellen. Lijkt me wel wat alleen de prijs he, nog even denken. Is wel een leuk kadotje eindelijk.
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Oktober 2007, 13:28:03 » |
|
Ik wil zo graag gaan, maar iedereen met wie ik weleens naar Clouseau ga kan niet of wil niet omdat we al zoveel gaan. Je kan toch niet vaak genoeg gaan lijkt me. Ik zoek dus nog een "slachtoffer" die mee wil  Sonja, ik wil je slachtoffer wel zijn hoor. Alleen weet ik nog niet helemaal zeker of ik nog een concertje kan gaan ivm priveredenen. Maar wil het wel ontzettend graag.....
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Oktober 2007, 14:45:42 » |
|
Oh ik zag net dat je voor deze datum vip kaarten kunt bestellen. Lijkt me wel wat alleen de prijs he, nog even denken. Is wel een leuk kadotje eindelijk.
Zonde van het geld! Zo bijzonder is dat echt niet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 Oktober 2007, 06:39:27 » |
|
Son, wij hebben voor de 22e nog een staanplaats over... we gaan wel vroeg  We mailen wel ff/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 22 Oktober 2007, 06:59:00 » |
|
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil liefst zitten en zeker niet vroeg! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Oktober 2007, 07:37:03 » |
|
Bedankt voor het aanbod, maar ik wil liefst zitten en zeker niet vroeg!  Ze word ook een dagje ouder, hahahahah :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 22 Oktober 2007, 07:37:39 » |
|
Yeap, de tijd dat ik vroeg ging ligt al ver achter me. Mijn stijve botten kunnen dat niet meer aan :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 22 Oktober 2007, 11:50:19 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 22 Oktober 2007, 11:50:49 » |
|
Yeap, de tijd dat ik vroeg ging ligt al ver achter me. Mijn stijve botten kunnen dat niet meer aan :p
Zó oud ben je écht niet hoor!!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 22 Oktober 2007, 12:10:43 » |
|
ben nu op mijn werk en heb de privé agenda niet bij me maar als ik nog geen afspraken heb die dag.................hier is je slachtoffer!!! mail je vanavond wel even!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 22 Oktober 2007, 12:34:53 » |
|
sonja heb net even mijn man in zijn blackberry onze prive agenda laten kijken en ik kan dus de 22e!!!! maar heb nu weer geen inlog gegevens bij me om te bestellen dus mocht je dit lezen voor 18.00 uur>>>>>>>>>>>>>>>>>BESTEL MAAR!!! ik weet ook je mail nu niet dus hoop dat je dit leest en anders mail ik je dus vanavond. zal vandaag nog wel eens inloggen hier om te kijken of je dit hebt gelezen ik wil dus zitten en geen vip! doei
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 22 Oktober 2007, 12:45:36 » |
|
Zó oud ben je écht niet hoor!!!!  Slijmbal ben je kriske :-) Heb je wat nodig van son?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|