• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 12:34:39

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > [21 december 2007] Sportpaleis Antwerpen
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: [21 december 2007] Sportpaleis Antwerpen  (gelezen 4875 keer)
hild@
En Dans

Bekijk profiel WWW
Re: [21 december 2007] Sportpaleis Antwerpen
« Antwoord #30 Gepost op: 24 December 2007, 18:15:24 »

het is voor mij allebei juist
ik kan me voorstellen dat koen en kris niet elke keer naar buiten kunnen komen
dat lijkt me niet vol te houden voor ze , zekers met kleine kinderen
maar ja aan de andere kant het is wel hun baan
ik sta  in een winkel en als ik ineens zeg als jij aan de beurt bent, sorry pauze vind je het ook niet leuk
maar dat als een fan blijft staan wachten ineens obsessief is nee dat vind ik niet, maar een beetje begrip voor elkaar zou wel fijn zijn nietwaar!!
merry x-mas!

styling advies?

www.kledingenkleur.nl
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 24 December 2007, 18:28:05 »

Tja eigenlijk zijn wij ook gewoon klanten hey van Clouseau Knipoog Wij kopen hun producten!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Kyra_357
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 24 December 2007, 20:08:05 »

Ik heb nog nooit staan wachten op Koen en Kris daar mijn pa het niet ziet zitten om na een concert nog eens zo lang in de kou te moeten staan wachten. Moest ik juist die avond staan wachten en het is de eerste keer zou ik ook teleurgesteld zijn. Maar moest ik al enkele handtekeningen en foto's hebben zou ik het ook niet zo erg vinden. En het is niet omdat je eens op de foto wil met je idool dat je ongezond en obsessioneel bent. Ik gun Koen absoluut zijn nachtrust en versta hem helemaal dat hij naar zijn kindjes wil. Maar zoals Yvonne al zei: handtekeningen uitdelen is een deel van z'n vak.
kleuterjufke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 24 December 2007, 21:37:50 »

Hallo allemaal,

Ik wil ook nog even reageren op de mening van "little drummerboy".Ik denk dat hij nog vrij jong is (little drummerboy) en dat hij in zijn jeugdig enthousiasme een beetje de verkeerde woordkeuze heeft gebruikt,het had iets genuanceerder gemogen.Maar...ik vind ook dat hij wel gelijk heeft.

Koen is de Koen niet meer van 20 jaar terug.Hij heeft zich ondertussen goed gesetteld met Valérie en zijn twee schatjes.Ik heb alle begrip als hij 's nachts recht naar huis wil rijden.Want die concerten in het Sp.paleis zijn erg vermoeiend en heel intensief (=topsport).De volgende morgen wil hij er zijn voor hen en liefst niet tegen de middag.Kleine Zita heeft ook kerstvakantie en als kleuterjuf weet ik dat zo'n klein kleutertje (ik heb er zo 19) heel wat aandacht vraagt en dan ook recht heeft op een wakkere papa.Waarschijnlijk speelt het hem nu ook al parten dat hij straks weer naar Dakar vertrekt.Hij kiest hier wel zelf voor,maar hij zal het toch moeilijk krijgen binnenkort.Zo'n 3-jarig kind heeft nog maar weinig tijdsbesef wat het extra moeilijk maakt.

Ik heb ook graag foto's van Koen en wil met hem een klapke doen,maar daar zijn andere momenten voor dan putteke nacht,hé! Mijn gezond verstand krijgt dan de bovenhand en zegt:Laat hem naar huis rijden...

Je kan er heel veel van bekomen (heb ik al ondervonden) maar je moet de juiste moment en de juiste plaats samentreffen,da's absoluut niet in dec. aan het Sportpaleis!!!

Ik zou zeggen:Vergeef het die jonge snaak!

Aan jullie allen een fijne Kerst en een hartverwarmend 2008!!!!

Groetjes,

Kleuterjufke
Kristel
En Dans

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #34 Gepost op: 25 December 2007, 09:10:52 »

@ Little drummerboy: vreemde reactie!
Ik zal je vertellen waarom ik wacht: ik had 3 cadeautjes voor kinderen bij me. Die zelf niet kunnen wachten. En die wel graag gesigneerde cadeautjes willen hebben. Normaliter is dat geen probleem. Nu dus niet gelukt. En dan moet je die kindergezichtjes zien... dat is jammer.

Het wachten buiten is, ondanks de extreme kou van vrijdag, gewoon SUPER gezellig. Je ziet veel bekenden, en je kletst eens bij. Gewoon leuk samenzijn. Af en toe komt er een bandlid aan, die je aanspreekt, met wie je op de foto gaat, die je feliciteert met zijn verjaardag, die je een cadeautje geeft.

Maar obsessioneel ben ik zeker niet!!!

Ik zou graag van je willen weten: wie ben je, hou oud ben je, heb je de heren wel eens live gezien en gesproken?

Overigens wens ik je een fijne kerst Knipoog

Groetjes, Kristel
http://www.kristelwillemsen.nl
http://twitter.com/Kristel1976
http://www.facebook.com/kristel.willemsen
little drummerboy
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 25 December 2007, 11:55:00 »

@ Kristel

In de eerste plaats mijn excuses,ik had mij misschien op een betere manier kunnen uitdrukken.
In de essentie van mijn boodschap blijf ik bij mijn standpunt.

Ik ben nog jong,13 jaar.Ik heb de mannen het voorbije jaar 5 keer gezien,niet slecht voor een snotneus! Ik heb al meerdere keren met hen gesproken en heb een vrij goed contact met de bandleden.Vorig jaar (sportpaleis) ben ik onder de pauze zelfs backstage mogen gaan.

In aug. dit jaar hebben wij ook 1 X gewacht,de temperatuur was goed.Maar wat ik daar zag,was erover!
Fans gluurden in hun wagens,namen foto's van hun wagens,...Koen was  doodmoe en vertelde dat zijn jongste om half zeven al wakker zou zijn en nog wilden al die volwassenen dan nog, voor de zoveelste keer op de foto.Ik zag de mannen wel "groen" lachen toen.Je moet jezelf eens in hun plaats proberen te stellen....(dit is voor niemand leuk,ook niet voor Koen,Kris en de anderen)

Een fijne kerst en een muzikaal 2008
Kyra_357
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 25 December 2007, 12:03:49 »

Citaat van: little drummerboy op 25 December 2007, 11:55:00
@ Kristel

In de eerste plaats mijn excuses,ik had mij misschien op een betere manier kunnen uitdrukken.
In de essentie van mijn boodschap blijf ik bij mijn standpunt.

Ik ben nog jong,13 jaar.Ik heb de mannen het voorbije jaar 5 keer gezien,niet slecht voor een snotneus! Ik heb al meerdere keren met hen gesproken en heb een vrij goed contact met de bandleden.Vorig jaar (sportpaleis) ben ik onder de pauze zelfs backstage mogen gaan.

In aug. dit jaar hebben wij ook 1 X gewacht,de temperatuur was goed.Maar wat ik daar zag,was erover!
Fans gluurden in hun wagens,namen foto's van hun wagens,...Koen was  doodmoe en vertelde dat zijn jongste om half zeven al wakker zou zijn en nog wilden al die volwassenen dan nog, voor de zoveelste keer op de foto.Ik zag de mannen wel "groen" lachen toen.Je moet jezelf eens in hun plaats proberen te stellen....(dit is voor niemand leuk,ook niet voor Koen,Kris en de anderen)

Een fijne kerst en een muzikaal 2008

Heel fijn voor u. Ik ben 17 en mag maar 1 x per jaar naar het sportpaleis, deze keer 2 x daar ik tickets heb gewonnen. Ik heb Koen en Kris nog nooit gesproken, laat staan dat ik een handtekening heb. Moest ik dan juist die dag staan wachten hebben zou ik teleugesteld zijn. Niet iedereen heeft al 10tallen foto's samen met Koen en Kris.
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #37 Gepost op: 25 December 2007, 13:01:11 »

ik wacht ook op Koen en Kris. Maar even goed op de banleden...
Als koen zijn wagen binnen zet( meestal filip) dan weten we al dat hij door rijd......
Ik heb daar nog nooit geen problemen van gemaakt....Ik snap dat maar al te goed dat hij moe is en naar huis wilt.....
Maar inderdaad dan staan er daar mensen die voor de eerste keer met koen op de foto willen en dan rijdt hij door.........

Dat wachten dat bepaal je zelf hé....
En dat wachten het is net zoals Kristel zegt ..... Je praat wat bij, lachen wat af enz......
Maar als de gasten 2 concerten na elkaar hebben dan is dat inderdaad pech....
Het is soms dat er maar 3 fans staan of meer ( den 15dec dacht dat er 50 man stonden)....Als ik bv niet met koen of kris of bandleden op foto kan geen probleem dan de volgende keer als het dan weer niet lukt dan weer de volgende keer proberen.....
Ik zelf heb nu  foto's genoeg.. Maar het is altijd leuk om in december toch één keer met koen, kris of bandleden op de foto te kunnen............
Ik snap het maar al te goed als er mensen voor de eerste keer  wachten  en dan rijdt hij door....
En binnen gluuren in hun wagen dat heb i knog nooit gedaan. kan zelf niet verdragen dat er mensen binnen kijken in mijn wagen....

Ik heb zelf nog tegen Koen gezegt , jongen rij maar door en dat vondt hij lief.  de dag erna bedankte hij me ervoor........

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
Nie
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #38 Gepost op: 25 December 2007, 13:45:59 »

Ik vraag me af of Little Drummerboy er zelf bij was op 21 december ?

De fans die er toen stonden (en ja ik heb er ook een tijdje gestaan maar ben vroeger naar huis gegaan) zijn helemaal niet van het type dat zich voor auto's gooit,  bandleden of Koen en Kris bespringt,  ...  maar eerder die-hard fans die het leuk vinden om samen na een concert gezellig na te praten.  En als daar dan een foto met Koen, Kris of de bandleden bij kan dan is dat leuk maar voor mij hoeft dat ook niet elke keer.
Ben nu 9x naar het SP geweest en ik ben welgeteld 1x met Koen op de foto gegaan.
Zo bezeten ben ik dus ook weer niet,  maar ik ga nog wel voor een foto met Kris.  Grijns

Ik heb zeker respect voor die mannen en het is in ons aller belang dat Koen en Kris het volgende concert weer fris en monter op het podium kunnen staan.

Trouwens, jij gebruikt wel heel volwassen woorden voor een 13 jarige,  je had mee moeten doen met "Het Verstand van Vlaanderen".  Grijns

Iedereen nog leuke Sportpaleisconcerten toegewenst !
little drummerboy
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #39 Gepost op: 25 December 2007, 14:17:53 »

Nee,ik was er niet bij de 21 ste!

Spijtig genoeg ben ik de oud voor "het verstand van Vlaanderen".Ik kijk er wel naar en geniet ervan.En het vak "nederlands" is wel mijn sterkste,ja!

Veel succes voor de foto met Kris!  Knipoog
Kristel
En Dans

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #40 Gepost op: 26 December 2007, 07:53:11 »

Citaat van: Nie op 25 December 2007, 13:45:59
I
Ben nu 9x naar het SP geweest en ik ben welgeteld 1x met Koen op de foto gegaan.
Zo bezeten ben ik dus ook weer niet,  maar ik ga nog wel voor een foto met Kris.  Grijns

Ik ben dus vijf keer geweest. En ik zou het leuk vinden om toch 1 keer met Koen op de foto te gaan tijdens een SP reeks.
Zaterdag ga ik nog eens. Maar dan zit het er ws weer niet in, omdat er zondag wederom een concertje is. Heel jammer dus!

Groetjes, Kristel
http://www.kristelwillemsen.nl
http://twitter.com/Kristel1976
http://www.facebook.com/kristel.willemsen
Daphne
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #41 Gepost op: 26 December 2007, 09:26:39 »

Toch even een reactie aan "little drummerboy".
Om eerlijk te zijn dacht ik er lang geleden hetzelfde over als jij, maar als je inderdaad eens komt kijken na een Sportpaleis (iets wat ik normaal nooit doe, maar voor een reden nu wel enkele keren heb gedaan), dan zie je dat die fans niet zo opdringerig zijn als jij beweert. Integendeel. Iedereen begrijpt het wel dat Koen of Kris doorrijden. Je hebt dan wel iets van "Godverdomme", maar dat is dan maar zo. Die fans daar hebben oneindig veel respect voor de mannen (incl. bandleden, crew, security). In zekere zin zijn we inderdaad gek omdat we zo vaak naar Clouseau gaan, maar daar doe je niemand kwaad mee, dus laat iedereen gewoon doen waar hij of zij zin in heeft. Je mag dan vinden of denken dat het gestoord of ziekelijk is, maar dat hoef je niet te zeggen of te schrijven.
Bovendien heeft Koen zaterdag de tijd genomen voor een foto of handtekening en dat heeft hooguit 10 minuten geduurd (als het al zolang is). Zijn nachtrust zal hij er niet voor laten hoor, wees gerust!
heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #42 Gepost op: 26 December 2007, 13:46:33 »

Zelf vind ik het toch ook een deel van hun werk hoor. Kan me wel voorstellen dat ze er niet altijd zin in hebben en dat ze wel eens weggaan. Zelf sta ik er niet vaak, en ga ook zeker niet na ieder concert wat ik doe. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten. En als ik dan ga en ze gaan direkt naar huis vind ik het wel jammer. Maar ik heb daar alle begrip voor.

www.c-arts.nl
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: