|
tweety
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 24 Maart 2007, 22:51:45 » |
|
Rob de Nijs,Eric Clapton,Bart Herman,Mama's jasje.
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
nele
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 30 Maart 2007, 08:26:29 » |
|
ik hou buiten clouseau ook van stef bos...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TakeMeDown92
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 30 Maart 2007, 22:02:32 » |
|
k ga morgen naar vandikhout en vanvelzen die komen bij taaipop 
|
|
|
|
|
|
-» **Straight out of nowhere x.
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 30 Maart 2007, 22:13:37 » |
|
Ik hou ook nog van wim Soutaer, krezip, xander, sita, gene thomas en noem maar op, nog een heleboel meer, ook veel van belgische afkomst,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 31 Maart 2007, 16:54:03 » |
|
Naast Clouseau vind ik Jan Leyers en Tom Vanstiphout top! Verder hoor ik ook graag Udo, Natalia, Belle Perez, Reborn, ...
Groetjes Mieke
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
karolien85
Adrenaline
ik, mijn allerliefste petekindje Brent. en Eden
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 1 April 2007, 19:08:17 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 5 April 2007, 18:14:08 » |
|
Ik hoor enorm veel graag...
maar mijn favorietjes zijn toch naast clouseau... Udo, belle perez en beyoncé
maar ik hoor ook supergraag britney spears, j.lo, milk inc, sylver, kylie minogue, anastacia, enzovoort enzovoort...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 5 April 2007, 20:30:36 » |
|
Iron Maiden, Megadeth, Lordi, Stormental, Machin (Hard-rock , electro-rock, Metal, ...) dat is mijn andere genre 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 6 April 2007, 06:30:58 » |
|
Ik vind Udo ook zeer goed en een zeer lieve en vriendelijke man
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|
Shananas16
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 6 April 2007, 11:10:33 » |
|
Iron Maiden, Megadeth, Lordi, Stormental, Machin (Hard-rock , electro-rock, Metal, ...) dat is mijn andere genre  Amai over een verschilletje gesproken!!!! :d Maar alle respect zenne... hoor aventoe ook wel es graag zo'n muziek vooral als ik zo in een vieze bui ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 6 April 2007, 12:21:06 » |
|
Buiten Clouseau ben ik nog fan van Natalia, een supermadam! Echt, hoe zij kan staan swingen op een podium - chapeau! Ietsje minder fan ben ik dan weer van Udo en Wouter  Ik vind ze erg goed, maar ik zal nooit zoveel geld uitgeven aan hun optredens dan aan Natalia of Clouseau...
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 6 April 2007, 13:28:51 » |
|
Mijn muzieksmaak is echt heel breed hoor. Ik hoor veel dingen heel graag. Dat kan gaan van coldplay tot justin Timberlake tot U2 tot Eminem tot Within temptation tot Panic! at the disco,... Ik heb niet echt een favoriete zanger (es) of groep (behalve clouseau).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 9 April 2007, 18:37:16 » |
|
Ik hou buiten Clouseau ook van Gene Thomas, Marco Borsato
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 9 April 2007, 20:24:15 » |
|
Ik vind Reborn ook geweldig en vind het spijtig dat ik niet naar één van z'n concertjes kan gaan. P!nk is ook een madam naar mijn hart  verder hou ik ook wel van coverbands zoals The Magical Flying Thunderbirds en Les Truttes en foute muziek kan me ook wel bekoren  kom niet af met house of electro want dan ben ik weg  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fien
Adrenaline
Blijf altijd jezelf!
|
 |
« Antwoord #29 Gepost op: 10 April 2007, 10:17:58 » |
|
Ik hou erg veel van de muziek van Boudewijn de Groot, ook al ben ik 20 jaar, ik vind dat die man ontzettend leuke liedjes heeft en kan er helemaal in op gaan. Een andere artieste die ik erg weet te waarderen is: Anouk. Verder hoor ik eigenlijk een beetje vanalles graag, vooral ook "oudere liedjes" zoals songs van REM, U2, The red hot chilli peppers,... . Wat ik niet graag hoor is te veel r&b, er zijn liedjes bij die mij kunnen bekoren maar de meeste liedjes lijkentoch sterk op elkaar en er komt dikwijls te veel kattegejank in voor. Verder hoor ik ook nog graag een Vlaamse groep, bestaande uit twee broers maar ik kan nu net niet op hun naam komen...
|
|
|
|
|
|
Na 22 jaren in het leven, maak ik het testament op van mijn jeugd- BdG
|
|
|
|