Geestige Wortel
Adrenaline
Gotta Get To The Heart Of The Matter
|
 |
« Gepost op: 1 Oktober 2007, 19:02:18 » |
|
Ik heb mijn gedroomde setlist even samengesteld, 't zal waarschijnlijk wel bij een droom blijven vrees ik. Ik heb hem zo samengesteld zodat de meeste hitsingels, op enkele na, erin zitten. Koen zei toch onlangs dat ze alle hits gaag spelen, ben benieuwd of hij zijn belofte houdt  . DEEL 1: 1 Kom Naar Jou 2 Oogcontact 3 Brandweer 4 Ben Je Daar Vannacht 5 Ik Denk Aan Jou 6 Ik Zie De Hemel 7 Bergen En Ravijnen 8 De Tegenpartij 9 Medley: Alleen Met Jou Ik Wil Vannacht Bij Je Slapen Hilda Altijd Heb Ik Je Lief Laat Me Nu Toch Niet Alleen Passie 10 Weg Van Jou 11 Louise 12 Wil Niet Dat Je Weggaat 13 Heel Alleen 14 Anne 15 Hoe Lang Nog 16 Altijd Meer En Meer 17 Dansen 18 Domino PAUZE DEEL 2: 1 Vannavond Ga Ik Uit 2 Swentibold 3 Daar Gaat Ze 4 Voorbij 5 Je Bent Niets (akkoustisch) 6 Door De Muur (akkoustisch) 7 Afscheid Van Een Vriend (akkoustisch) 8 Brandend Avontuur 9 Medley: Zie Me Graag Nobelprijs Dat Ze De Mooiste Is Heb Ik Ooit Gezegd Nathalie (als aanzet naar enkele engelstalige hitsingels) 10 Take Me Down 11 Piece Of Candy of Caroline (kon niet kiezen) 12 Worship 13 Weather With You 14 Ik, Jij, Hij Of Zij 15 Geef Het Op 16 Als Je Me Wil 17 En Dans 18 Vanbinnen BIS 1 Casanova 2 Hier Bij Jou 3 Ik Geef Me Over 4 Vonken En Vuur
|
|
|
|
|
|
En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 1 Oktober 2007, 20:01:12 » |
|
Als jouw setlist uitkomt krijg je een hele bos wortelen van me 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 31 Oktober 2007, 13:14:53 » |
|
Ik denk dat Sonja haar bos wortelen mag houden :p
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 22 November 2007, 19:07:34 » |
|
Even dit topic opgediept. Voorspel hier de setlist! 1 punt voor elk juist geraden song 5 punten voor het juist geraden openingsnummer 5 punten voor het juist geraden eind nummer voor de toegift 5 punten voor het juist geraden nummer welke geen hit is geweest 5 punten voor elk juist geraden nummer in de toegift 10 extra punten als je de hele toegift ook nog eens juist hebt geraden Leuk idee? Oh en voor de dromers onder ons..... Ik zou hier niet je eigen droom setlist neer planten hey, wees realistisch of je hebt straks een 0 op je score!  Zondag 2 december ben ik terug en zal ik de eindstand opmaken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 22 November 2007, 19:17:36 » |
|
1. Brandweer 2. Alleen met jou 3. Anne 4. Daar gaat ze 5. Dansen 6. Louise 7. Domino 8. Geef het op 9. Vanavond ga ik uit 10. Altijd heb ik je lief 11. Afscheid van een vriend 12. Take me down 13. Laat me nu toch niet alleen 14. Passie 15. Zie me graag 16. Oker 17. Swentibold 18. Nobelprijs 19. Dat ze de mooiste is 20. Heb ik ooit gezegd 21. Ik, jij, hij of zij 22. Wil niet dat je weggaat 23. En dans 24. Vanbinnen 25. Ik denk aan jou 26. Hier bij jou 27. Vonken en vuur 28. De tegenpartij 29. Oogcontact 30. Casanova 31. Ik wil vannacht bij je slapen 32. Oh ja
Openingsnummer: Brandweer Laatste nummer voor de bis: Vonken en vuur
Bis:
1. De tegenpartij 2. Geef het op 3. En dans
Geen hit: Oker
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Geestige Wortel
Adrenaline
Gotta Get To The Heart Of The Matter
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 22 November 2007, 19:21:27 » |
|
hm wel leuk,
wel, ik had in m'n oorspronkelijke setlist natuurlijk geen non-hit nummer ingeplant, 't zouden eerst immers allemaal hits zijn. Mijn gokje voor nummer dat geen singel was gaat naar "Shaken & Grooven" al had ik liever een ander gehoord.
|
|
|
|
|
|
En Als Je Vraagt Waarom... Er zijn Geen Woorden
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 22 November 2007, 19:22:31 » |
|
Anders vul jij nog even een nieuwe setlist in 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 23 November 2007, 17:33:04 » |
|
Kriske en Davy, jullie vallen me tegen! Waar blijven jullie met je setlist 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 November 2007, 13:04:35 » |
|
Bah, ik hou niet zo van lijstjs maar okee, zal een poging wagen...
Start : Pink panter Tune
01 Brandweer 02 Vanavond ga ik uit 03 Zij is van mij 04 Domino 05 Medley - Ik wil vannacht bij je slapen - Heb ik ooit gezegd - Ben je daar vannacht - Dansvloertherapie 06 Verlangen 07 Swentibold 08 Ik geef me over 09 Alleen met jouw 10 Cassanova 11 Vanbinnen 12 Bergen en Ravijnen 13 Louise 14 Worship 15 Take me down 16 Wil niet dat je weggaat
17 Oker 18 Afscheid van een vriend 19 Oogcontact 20 Mary -Lou (denk ik na oogcontact - is beetje zelfde piano begin als bij tegenpartij tijdens tour) 21 Geef het op 22 Ik denk aan jou 23 Dat ze de mooiste is 24 Brandend avontuur 25 De Perfectie 26 Zie me graag (terug een alternatieve versie zoals in sp vanbinnen) 27 Passie 28 Anne 29 Ik, jij, hij of zij 30 En dans 31 Vonken en vuur 32 Daar gaat ze
33 Nobelprijs 34 De tegenartij 35 Dansen 36 Altijd heb ik je lief
Openings nummer pink panter/brandweer Laatste nummer : daar gaat ze 'geen hit' nummer : Mary - Lou
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 November 2007, 18:59:55 » |
|
Wat klopt er niet aan deze zin 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 25 November 2007, 11:05:06 » |
|
Wat klopt er niet aan deze zin  'Lijstjes' was verkeerd geschreven 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
valeke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 25 November 2007, 13:28:20 » |
|
Ik hoop alleen dat ze engelse liedjes gaan zingen voor de rest doen ze maar
|
|
|
|
|
|
6 december sportpaleis
|
|
|
|
anja w.
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 25 November 2007, 13:31:39 » |
|
ik ga mijn 'lievelingsnummerkes' ni allemaal noteren, zijn er echt té veel om op te noemen!!! van mij mogen ze gewoon alles spelen, maar ja da zal zeker ni zijn, hoelang gaat het concert dan duren...  een paar van mijn favorieten: brandweer alleen met jou dansen zij is van mij vanavond ga ik uit worship passie oker swentibold nobelprijs en dans casanova vonken en vuur verlangen de tegenpartij de perfectie oh ja ..... en nog nen hele hoop, maar deze zouden er zeker mogen bijzijn!! kijk er echt al naar uit, de 4de december gaan we!!!
|
|
|
|
|
|
xx anja xx
|
|
|
|
anja w.
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 November 2007, 13:24:25 » |
|
ik ga mijn 'lievelingsnummerkes' ni allemaal noteren, zijn er echt té veel om op te noemen!!! van mij mogen ze gewoon alles spelen, maar ja da zal zeker ni zijn, hoelang gaat het concert dan duren...  een paar van mijn favorieten: brandweer alleen met jou dansen zij is van mij vanavond ga ik uit worship passie oker swentibold nobelprijs en dans casanova vonken en vuur verlangen de tegenpartij de perfectie oh ja ..... en nog nen hele hoop, maar deze zouden er zeker mogen bijzijn!! kijk er echt al naar uit, de 4de december gaan we!!! ah ja alles draait en erop los mogen ze ook nog spelen, vind ik 2 geweldige nummerkes!!
|
|
|
|
|
|
xx anja xx
|
|
|
|
|