• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 11:58:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Sportpaleis 2007 > [6 december 2007] - Sportpaleis - Antwerpen
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: [6 december 2007] - Sportpaleis - Antwerpen  (gelezen 1683 keer)
eveil
En Dans

Bekijk profiel
Re: [6 december 2007] - Sportpaleis - Antwerpen
« Antwoord #15 Gepost op: 7 December 2007, 01:19:30 »

Allez, 'twas weer dik in orde!!!  Thumbs_up...ik kan er weer efkes tegen...tot maandag ofzo... Knipoog

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 7 December 2007, 09:21:04 »

Was een leuk concert. Alleen het publiek kwam wat traag op gang (allé da vonden Margo en ik  toch smiley1)

We hadden  ook bijna een geroosterde Koen.Hij stond tijdens Vonken en Vuur wel hééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél dicht bij da vuur. dacht dat het zo'n 20centimeter scheelde. had zijn broek de zelfde stof geweest als zijn t'shurt dan waren er hele grote problemen geweest Huil Huil Huil.
Maar dat is het niet geworden , denk dat hij plots ook voelde dat hij het echt warm kreeg  smiley3.

achteraf nog gewacht...Maar hij is uit de garage vertrokken hij heeft nog gezwaaid.
Maar ja dan maar met kris op de foto....Ahja Margo zou je in het vervolg die draai deur niet meer willen blokkeren?Huh?Huh?Huh?Huh?? zoudat de kris geen 10 minuten moet wachten tot je het doorhebt dat hij het is die er  staat  Grijns Grijns Grijns Grijns Grijns.Man grappig zicht.......

Om 2u20 was ik thuis ( mijn broer stond juist op om te gaan werken Kris_smiley)
straks opnieuw richting antwerpen ( mijn wagen rijd er al van zelf naar toe Grijns Grijns)

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
ilseke
En Dans

Clouseau forever!

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 7 December 2007, 09:24:53 »

Grappige fotokes van gisteren...  Kwaliteit is wel ni zo heel goe...   Thumbs_down

Ja man, wat was me dat daar allemaal?Huh?   Brede lach

In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart...  Het kan dansen en springen, lachen en zingen...  Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: 7 December 2007, 10:20:55 »

Ons eerste concertje zit er op Brede lach. Vond het wel een geslaagde avond. Van waar wij zaten (vak 116) hadden we een schitterend zicht op het podium. Volgens ons was de sfeer ok, maar kan nog niet vergelijken met andere concerten. Heb redelijk wat foto's gemaakt, geloof 5 filmpjes (Tania heeft nog geen digitale camera, maar met die lens kan je zo'n foto's maken dat ik geen nee zeg om daar mee te werken)
Na afloop nog blijven wachten. Om ca kwart voor 1 kwam er ene naar buiten om de wagen van de Koen naar binnen te rijden. Hij zou van daar wegrijden & niet stoppen voor foto's, etc. Dan zijn wij maar doorgegaan. Om 1u30 was ik thuis, heb nog wat opgeruimd & dan m'n bed ingedoken;
Kijk al uit naar de maandag

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
heidi
En Dans

t Is een wonder hoe jij zo een effect hebt op mij

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 7 December 2007, 10:28:29 »

was heel leuk , hoewel er in het publiek inderdaad veel minder enthousiasme was dan vorige dinsdag ...

och was het al maar maandag ... dan ga ik terug ! smiley3

Wat gaat dat een moeilijk jaar worden zonder concerten  Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil Huil
Ilse
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 7 December 2007, 12:12:53 »

Ik vond het ook weerom een schitterend concert, maar vond het publiek vorige zaterdag ook meer enthousiast !
Ik kijk uit naar 16/12 !

'De Laatste Ronde' 17/12 en 28/12
valeke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 8 December 2007, 13:56:19 »

Leuk optreden veel ambiance in ons vak en heel goed zicht alleen zaten we iets te dicht om de schermen goed te zien maar dat geeft niet als we het podium maar goed zagen

6 december sportpaleis
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 8 December 2007, 14:00:17 »

Hey Valeke, in welk vak zat je? Ik zit namelijk morgen in 113 en nog 2x in 154. Wel dichtbij, maar ben bang dat ik daardoor misschien de band niet zal zien omdat die nogal diep in het podium lijken te staan.

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Fie
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 8 December 2007, 14:30:12 »

Sonja, ik zat al in 113 en vond het iets te dicht... daarna zat ik een stuk verder en bleek dat ik enorm veel van de projecties op de schermen had gemist. Dat komt gewoon niet goed tot zijn recht van zo dichtbij. Maar dan nog was ik onder de indruk hoor! Als je toch meer dan 1 keer gaat, is het helemaal niet erg.

Klaasje heeft trouwens ook in 113 gezeten..
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 8 December 2007, 14:50:19 »

Ah thanks voor de uitleg. Ik zit 3x ver en 3x zo dichtbij dus wat de projecties op de schermen betreft is dat niet zo heel erg! Knipoog

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: