Daphne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #30 Gepost op: 20 Januari 2008, 12:07:30 » |
|
Hihihi, ik heb toch ne foto van hem genomen tijdens een concert. Heb je die nog niet? Zal hem eens doorsturen via mail als ik op het werk ben, want ik denk dat hij daar op de pc staat. Voor de rest alles goed? We moeten snel nog ne keer afspreken hé. Clouseau-dvd-avondje doen of zo. Tis nie hetzelfde maar we moeten ons op één of andere manier toch bezig houden hé. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske
|
 |
« Antwoord #31 Gepost op: 21 Januari 2008, 14:38:50 » |
|
ja, dat had ik jouw al voorgesteld 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
Herman en ik :)
|
 |
« Antwoord #32 Gepost op: 22 Januari 2008, 23:20:41 » |
|
Indeed, ik weet wel da je foto hebt getrokken maar ik heb die inderdaad nog ni  dus je mag me daar altij blij mee maken he  En ik vind het dvd-avondje een super idee! als mijn examens gedaan zijn (deze zaterdag dus) dan moete is afspreken eh! Kunne we nog is lekker uit volle borst meezingen... Btw: hey kris  groetjes, Elsje
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daphne
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #33 Gepost op: 25 Januari 2008, 12:48:14 » |
|
Ik zal die foto wel eens sturen hoor Elske, maar eerst zoeken of die wel hier opt werk op de pc staat.  Nog héél véél succes met je examens. Zorg dat je erdoor bent, dat je ze thuis kan wijsmaken dat de concertjes goed zijn voor de hersenen... Zo deed ik dat ook. En nu laten ze me helemaal doen. Tot snel. X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #34 Gepost op: 27 Januari 2008, 17:14:55 » |
|
Dit doet me denken aan de tijd dat ik nog op school zat en dat mijn prioriteiten bij Clouseau lagen.... Was zwaar blijven zitten en moest een heel jaar overdoen tot zwaar ongenoegen van mijn ouders. Mijn pa was ervan overtuigd dat ik achter een vuilniskar zou belanden! Toen ik het jaar over moest doen ben ik nog vaker naar Clouseau geweest en toen haalde ik mijn examen wel! Maar ik heb mijn ouders in die tijd een hoop grijze haren bezorgd! Oeps!
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
mama van 3
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #35 Gepost op: 9 Februari 2008, 21:51:08 » |
|
uit goede bron vernomen morgen carnavalsstoet in herenthout met de herre die mee stapt!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #36 Gepost op: 25 Maart 2008, 13:25:52 » |
|
Hehe, zondag is gezapt en wie zag ik op de kids awards?? Den Herman toch wel ni zeker  lang gelede dat we hem zagen dus ik was weer blij  Ach ja, nu kunnen we er weer even tegen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stef cambré
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #37 Gepost op: 18 Juni 2008, 22:14:53 » |
|
Hebben jullie mijn berichtje gelezen of doe ik weer iets mis?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
slaaplachertje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #38 Gepost op: 18 Juni 2008, 22:54:23 » |
|
Hi Stef, ik weet niet welke berichtjes je bedoeld, maar als je het berichtje over de bananas bedoeld die spelen in de titanic dan hebben we die geleze :p ( in ander topic maar ook nog bij het Herman Cambré - onderdeel) als je andere berichten bedoeld dan vrees ik er een beetje voor... je ziet normaal je eigen berichten ook staan tussen de berichten van de verschillende mensen dus als je je eigen berichten ziet, dan zien wij ze normaal ook hopelijk is het gelukt! groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stef cambré
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #39 Gepost op: 6 September 2008, 12:55:57 » |
|
Hihihi, ik heb toch ne foto van hem genomen tijdens een concert. Heb je die nog niet? Zal hem eens doorsturen via mail als ik op het werk ben, want ik denk dat hij daar op de pc staat. Voor de rest alles goed? We moeten snel nog ne keer afspreken hé. Clouseau-dvd-avondje doen of zo. Tis nie hetzelfde maar we moeten ons op één of andere manier toch bezig houden hé.  ge moogt die foto ne mij ok is deu sture as ge wilt stefben@hotmail.com
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Karen
|
 |
« Antwoord #40 Gepost op: 6 September 2008, 20:20:59 » |
|
Als je foto's wil van u pa, ik weet wel iemand die er een paar heeft 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #41 Gepost op: 8 September 2008, 15:06:05 » |
|
hi hi -- ha ja hé en ikke, heb er ook 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
kleuterjufke
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #42 Gepost op: 8 September 2008, 15:49:22 » |
|
Welle ook zulle,den éne al wat scherper dan de andere! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #44 Gepost op: 29 Maart 2009, 22:14:33 » |
|
Hey Stef Tof dat je hier nog eens komt piepen! Heb je nog geen data wanneer The Smoking Banana's nog eens ergens optreden? In het café van je pa of ergens anders (Brecht...)? 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|