|
femke
|
 |
« Gepost op: 28 Juli 2007, 11:23:33 » |
|
kon zo gauw deze topic nog niet vinden, sorry als ie er al was. Mijn kindjes zullen blij zijn, ze mogen eindelijk mee naar Clouseau! En wel op 16 december in het SP. Ze zijn dan bijna 6 en vragen al zoooo lang wanneer ze mee mogen... ik durfde het eigenlijk nooit zo goed aan. Het is vaak laat, het duurt lang, het is hard...(en bovendien een duur grapje) maar goed, ze willen zo graag! Iedere keer als ik naar Clouseau ga zijn ze teleurgesteld dat ze weer niet mee mogen! Daar gaat nu verandering in komen!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 Juli 2007, 14:40:08 » |
|
Dat is toch die zondagmiddag? Dan wil ik die kleine mannen van je wel eens ontmoeten natuurlijk hey! 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 Juli 2007, 16:10:26 » |
|
da's zondagmiddag inderdaad. En een meet en greet kan geregeld worden hoor!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heidi
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Juli 2007, 19:05:20 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 20 September 2007, 10:44:14 » |
|
Ik ga dan ook met mijn 2 neefjes  Het wordt een kidsuitvoering 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 16 December 2007, 10:28:42 » |
|
Even een oud topic bovenhalen hoor. Nog een uurtje en dan vertrek ik weer richting Antwerpen! Vak 154, rij 7 (dat zou rij 1 moeten zijn) zalig!  Tot straks voor wie er ook zal zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Carine
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 16 December 2007, 10:32:58 » |
|
Gelukkig kan ik er vandaag weer bij zijn. Gisteren eentje moeten missen omdat ik met onstoken sinussen zit. Ben content dat ik m'n ticket aan Heidi heb kunnen cadeau doen. Zo heeft er toch nog iemand iets aan gehad. Leentje heel erg bedankt voor het ophalen en bezorgen van het ticket Vandaag gelukkig zitplaatsen, een hele mooie eerste rij! Dus als ik me gedeinsd hou, moet dat lukken. Tot zo!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gina
In Stereo

Jij daar, Jij daar maakt mijn dromen waar...
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 16 December 2007, 21:09:35 » |
|
Mijn dochter van 8 mocht vandaag ook mee en ze was al een hele week zenuwachtig. Het is de 2de keer dat ze meegaat en vind het super!!!!! Mama vond het natuurlijk ook geweldig en zit nog na te genieten. Wij zaten blok 150 rij 7 dus perfecte plaatsen!!!Vond het zalig om Zita en Nono naar hun papa te zien zwaaien. Er waren ook wel wat bv's : Jo Planckaert en vriendin, Tess en haar man en Jacques Vermeire en zijn gezin.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 16 December 2007, 22:11:18 » |
|
Oh waren Zita en Nono er dan ? Die heb ik niet opgemerkt  Allezins, veel kindjes vandaag ! Mijn 2 neefjes vonden het ook fantastisch !
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 16 December 2007, 23:04:57 » |
|
Het was geweldig!!!!!!!! Wij hadden dan ook perfecte plekken. Wel hele kleine kindjes achter ons dus wij hebben ons vooral rustig gehouden en niet veel gestaan om die kleintjes ook wat zicht te gunnen. Erg gelachen om mijn buurvrouwen Elise, Kristel en Sofie. Het was echt gezellig! Schuin achter ons zaten Valerie, Zita, Suzy etc... Zelfs Nono hebben we nog even gezien. Zo schattig hoe Zita aan de hekken ging staan roepen: Papa papa papa! En echt meedoen met de muziek. Lief lief lief!!!!! Met de fotocamera is het ook heel goed gegaan..... een slordige 250 foto's *lol* Ik zal de mooiste uploaden. Link volgt dan nog.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 17 December 2007, 00:45:51 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 17 December 2007, 06:48:11 » |
|
Erg gelachen om mijn buurvrouwen Elise, Kristel en Sofie. In positieve zin  Het was erg gezelli. Heb nu echt geen stem meer. En neen, dat komt niet door meezingen, meebrullen, meeschreeuwen. Maar een verkoudheid die ik toch al onder de leden had. Ben benieuwd hoe het straks aan de telefoon gaat 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
conny een disneyfan
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 17 December 2007, 09:53:53 » |
|
het was super zat in de tribune 252 eerste rij dicht tegen het poduim het was weeral genieten en ja die verkoudheden zou dat zijn omdat we teveel naar koen en kris gaan ik zit er intussen al bijna 2 weken mee en het gaat maar niet over ,nu afwachten tot de laatste concerten en dan afkickken
|
|
|
|
|
|
sportpaleis 17/12/2010 sportpaleis 18/12/2010 sportpaleis 22/12/2010 sportpaleis 26/12/2010 sportpaleis 28/12/2010 sportpaleis 29/12/2010
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 17 December 2007, 18:53:58 » |
|
Erg gelachen om mijn buurvrouwen Elise, Kristel en Sofie. In positieve zin  Het was erg gezelli. Heb nu echt geen stem meer. En neen, dat komt niet door meezingen, meebrullen, meeschreeuwen. Maar een verkoudheid die ik toch al onder de leden had. Ben benieuwd hoe het straks aan de telefoon gaat  Absoluut in positieve zin! Vond het echt gezellig met jullie. Heb me echt vermaakt gisteren! Het gezelschap tijdens de reis was gezellig, het gezelschap tijdens het concert was gezellig en compleet gestoord. Maar ik hou daar van hihi! Nee ik vond het tof. Volgende keer graag weer naast jullie! *lol*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|