|
Gerda
|
 |
« Gepost op: 24 Juli 2007, 16:28:03 » |
|
Hoi !
Wie heeft er huisdieren en zo ja, wat voor ?
Wij hebben 2 katten, een rode - Rocky en een grijze - Mickey.
[verwijderd door de beheerder]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Juli 2007, 16:29:27 » |
|
Ik heb een parkiet Mickey die officieel niet van mij is, maar ik heb hem opgevangen nadat zijn maatje dood is gegaan door verwaarlozing. En een kat, Muis die woont bij mijn ouders.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Juli 2007, 17:36:51 » |
|
Ik heb een hond, een beagle, die naar de naam Gipsy luistert (als hij daar zin in heeft toch  ) xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Juli 2007, 17:52:37 » |
|
Ik heb een rode kater Simba en een lapjespoes genaamd Gaby. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SandrinaD
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Juli 2007, 18:11:06 » |
|
Wij hebben een zwarte kater, die Milky heet  Hij komt van Veeweyde - iemand had hem gevonden en naar daar gebracht - gelukkig hebben wij hem geadopteerd  't Is echt een schatje hoor! :p
|
|
|
|
|
|
Don't you underestimate the strength of a woman
|
|
|
|
dyonne
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 24 Juli 2007, 18:24:13 » |
|
Wij hebben een hond (border collie), Cleo en een kater (britse korthaar), Thor
|
|
|
|
|
|
Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!! 
|
|
|
|
katje21
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 24 Juli 2007, 18:45:49 » |
|
Nu heb ik geen huisdieren meer, maar vroeger had ik een hond (labrador) en een parkiet. Ze zijn beide gestorven. Mijn vriend heeft drie katten: pruts, piraat en poesie  . Nu valt het pas op dat de drie namen met een p beginnen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IbexGirl
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 24 Juli 2007, 19:28:02 » |
|
Ik heb 5 konijntjes: Nijn (de moeder van de rest), Musti, Speedo, Puma en Juni(or).
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sabrina
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Juli 2007, 20:01:51 » |
|
Heb 2 cavia bij m,n moeder haar thuis. Ik kon ze niet meenemen naar m,n vriend z,n thuis. Hij is allergisch ervoor. Ik zie ze nog als ik bij m,n moeder kom. Dit zijn ze Spillie en Binky. 
|
|
|
|
|
|
Brien with the Clouseaumobiel.
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 24 Juli 2007, 20:13:03 » |
|
Ik heb een poes genaamd micky, ze is 19 jaar. Het is echt een schatje,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lindz
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 24 Juli 2007, 20:15:44 » |
|
Oh wat een lievekes Sabrina, mijn nichtjes hebben er ook 2 gehad maar die zijn vorige zomer gestorven  Zelf heb ik 2 schildpadden: Peppi & Kokki, en euhhh  een paard: Lindzke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
conny een disneyfan
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 24 Juli 2007, 20:33:26 » |
|
ik heb een parkiet die mickey heet en een tam konijntje die stampertje heet ,die namen wat wil je he ! ik ben een disneyfan alles van dieren bij mij thuis krijgt een disneynaam
|
|
|
|
|
|
sportpaleis 17/12/2010 sportpaleis 18/12/2010 sportpaleis 22/12/2010 sportpaleis 26/12/2010 sportpaleis 28/12/2010 sportpaleis 29/12/2010
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 24 Juli 2007, 21:22:21 » |
|
Muis:  Een super schattig filmpje van Muis: http://www.youtube.com/watch?v=m2ifS5ppD6s (even op klikken, kan hem hier niet linken) En deze is ook heel leuk, kwaliteit is wel slecht: Mickey: 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 24 Juli 2007, 23:00:53 » |
|
Wij hebben een kat Pluch, een hond Laika (border collie), 2 dwerggeitjes met elk 2 kleintjes die nu ongeveer 3 maand oud zijn.
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 25 Juli 2007, 07:45:40 » |
|
Wij hebben geen huisdieren meer. We hebben een tijd 2 kanaries gehad (gehad van vrienden) maar die zijn gestorven. Zo lang als we niet voldoende bewegings ruimte hebben is het ook beter om geen huisdieren meer te nemen. Niet dat het hier zo klein is, maar buiten een 'klein' huisdier vind ik een appartement niet geschikt voor beesten. Daarnaast is onze tijd nogal beperkt om huisdieren te houden. Zou het niet leuk vinden voor zo'n beest moest de hele dag (of meerdere dagen) alleen thuis moeten zijn & ze meenemen kan ook niet altijd mogelijk. Misschien van zodra we een huis met een tuin hebben dat het er nog eens van komt
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|