• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 18:19:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > Wie is er hier sportief?
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Wie is er hier sportief?  (gelezen 2589 keer)
wullebolle
In Stereo
**

Bekijk profiel
Wie is er hier sportief?
« Gepost op: 4 Juli 2007, 21:26:44 »

Hoi, ik ben aan de sportieve kant. Ik loop normaal gezien 3 keer per week (nu ff niet wegens spierontsteking) en ik zwem ook 2 keer 1 km per week crawl. Ik voel me daar heel goed bij  Grijns, maar soms ontbreekt de tijd wel  Rollende ogen.
Hoe zit dat bij jullie?  Huh?
Vera
En Dans

Bekijk profiel
Re: Wie is er hier sportief?
« Antwoord #1 Gepost op: 4 Juli 2007, 22:08:47 »

Ik zou best wel sportiever moeten zijn. Ik hoop dat het weer wat beter word zodat ik wat meer kan wandelen met onze kleine meid. En wanneer ze goed kan zitten wil ik gaan fietsen met Amber in een stoeltje voor op de fiets.

Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 4 Juli 2007, 22:37:26 »

Ik probeer elke dinsdag te gaan zwemmen. Ik doe dan gemiddeld 30 baantjes van 25m, dus een 750 m ongeveer. Op naar de kilometer  Grijns

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
wullebolle
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 4 Juli 2007, 22:42:55 »

@Veer: je tijd komt nog wel, zenne.  Knipoog
Mijn kids zijn nu wat groter en die zitten in de zwemclub en in de atletiekclub. Doe ik ondertussen wel mijn ding onder het w8en.  Grijns
@Mieke: ik kan all1 maar zeggen: goed zo  Thumbs_up
Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 5 Juli 2007, 00:19:12 »

Citaat van: wullebolle op  4 Juli 2007, 22:42:55
@Veer: je tijd komt nog wel, zenne.  Knipoog
Mijn kids zijn nu wat groter en die zitten in de zwemclub en in de atletiekclub. Doe ik ondertussen wel mijn ding onder het w8en.  Grijns
Het is niet dat ik er erg mee zit hoor Knipoog Maar toevallig hadden mijn ventje het er vandaag over wat ons dochtertje wel niet zou kunnen doen aan sport. Toen zei Tom hopen dat ze iets meer sportief is als haar mama. Knipoog Op zich is het leuk om ergens op te gaan omdat je dan ook andere mensen leert kennen alleen het benauwd dat je dan gebonden bent om elke ..... weg te gaan. En dat is iets wat me tegen houd.

Maar dat komt nog wel eens goed! Knipoog

Kristel
En Dans

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 5 Juli 2007, 06:20:17 »

Sportief?! Nee, daar heb ik geen tijd voor, hoor Smiley

Met 32 uur werken per week (wat vaak meer is), een studie (die gemiddeld 20 uur per week vraagt), een partner, een hoop vrienden en vriendinnen en niet te vergeten Clouseau...

Een dag heeft maar 24 uur, waarvan ik er toch minimaal 7 probeer te slapen.
Dus ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.

BTW: als ik zou willen sporten, dan zou ik willen tennissen. Maar ja, dat moet met z'n 2. En die tweede ontbreekt Bedroefd

Groetjes, Kristel
http://www.kristelwillemsen.nl
http://twitter.com/Kristel1976
http://www.facebook.com/kristel.willemsen
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 5 Juli 2007, 06:53:18 »

Traplopen op het werk...... of zou dat niet meetellen? Ben helaas absoluut niet sportief. Slecht I know!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Elke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 5 Juli 2007, 07:06:05 »

Goeiemorgen!

Sinds deze week fiets ik naar 't werk... hehe... kwestie van toch 'iets' te doen.

Ik heb wel een tijdje gezwommen, figuurtraining, tae-bo gedaan, maar met 2 kindjes is dat niet meer evident.
Mss dat ik wel terug tae-bo begin vanaf september... dat zijn in elk geval mijn (goeie) voornemens...  Knipoog

marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 5 Juli 2007, 07:57:58 »

Zou véél sportiever moeten zijn maar het komt er maar niet van Rollende ogen Neem mij steeds weer voor om wat meer op m'n hometrainer te gaan alleen is er altijd weer iets dat het me niet lukt. Het zou me nochtans zéér goed kunnen helpen in de strijd tegen de kilo's

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
wullebolle
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 5 Juli 2007, 10:14:53 »

@Mommema: doe een mp3-speler of I-pod op je hoofd met muziek van Clouseau, zet je verstand op nul en fiets zo hard je kunt.  Grijns Knipoog
Ik zit momenteel met een spierontsteking en kan niet lopen  Kwaad dus moet ik fietsen op de rollen  Kwaad maar met muziek van de mannen lukt dat wel, hé.  Grijns 'k Heb het toch een half uur uitgehouden.  Brede lach

Enneuh, Koen heeft toch ook nog gelopen? Zou hij dat nu nog doen?
Als ik me niet vergis, was Valerie nog BK veldlopen? Klopt dat?
Haha, ik heb vorig jaar meegedaan aan veldlopen, maar met geen te best resultaat. Nou ja, was de eerste keer dak meedeed. Was de laatste, maar heb het wel uitgelopen.  Grijns

Afin, je mag gewoon nooit opgeven en ik moet eerlijk toegeven: vorig jaar werkte ik parttime soms met overuren, ik heb 3 kinders, heb een man die zelfstandig is en had een zieke zus waar ik 1 dag per week voor zorgde, bovendien volgde ik nog een cursus (GPB-opleiding of D-cursus: leerkracht dus) en toch maakte ik tijd om te sporten. Maar ja, ik heb dat echt wel nodig voor de mood, naast Clouseau en m'n vrienden en kids dan. En ik had op den duur wel een kuisvrouw vo 4 uurkes per week, zenne.  Knipoog
Kyra_357
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 5 Juli 2007, 13:32:16 »

Ik ben helemaal niet sportief. Ik zit liever op mijn luie kont voor de televisie Grijns

Christel

En ik ga in de grote vakantie waterskieën. Als het weer dat toelaat, tenminste Grijns

Julie
sophie hooftman
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 5 Juli 2007, 16:54:49 »

ik doe 3keer in de week spinning
heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 5 Juli 2007, 17:05:35 »

Ik ben momenteel ook helemaal niet sportief meer. Vorig jaar toen ik zwanger was heb ik wel wat aan fitness gedaan, maar dat vind ik helemaal niet leuk. Doe het liefste steps, maar dat kon toen helaas niet. Nu ik bevallen ben (alweer een half jaar geleden) wil ik het toch wel oppakken. Maar heb het nu toch een stuk drukker en ben 's avonds toch vaak moe. Maar ben toch 2 weken geleden naar Ginga geweest. En dat vond ik toen wel leuk. Dus waarschijnlijk wil ik dat toch vaker gaan doen. Nu nog de energie vinden om elke week te gaan, want toen ik er was had ik dus wel naar mijn zin.

www.c-arts.nl
glendy
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 5 Juli 2007, 17:43:51 »

ik denk dat ik mezelf toch wel sportief mag noemen
in het seizoen doe ik 4 maal per week aan voetbal, als het weer wat meezit ga ik fietsen, en nu en dan ga ik snowboarden ( zou best wel wat meer mogen zijn maar is ozo kostelijk)

en als je lacht voel ik me heerlijk
en je lacht de hele dag
Do_mino
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 5 Juli 2007, 19:53:14 »

Ik probeer twee keer per week te lopen met mijn vriend, maar deze week was het weer niet zo geweldig.
Gisteren heb ik tai bo gedaan dat vond ik ook wel leuk om te doen.
Mijn favorietje is ook steps, maar dat is op dinsdag avond en dan moet ik werken tot 19u dus dat red ik dan niet meer en dat uur bleek gisteren ook gecancelled te zijn in het zomerrooster.
Ik probeer dus wel sportief te zijn
Oh ja en badminton vind ik ook erg leuk om te doen met mijn vriend  Grijns

Pagina's: [1] 2 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: