Jolien
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 25 Juni 2007, 10:47:52 » |
|
Gisteren nog een keertje naar de Clouseaus geweest in de Capitole. En wat bleek? Tom was er niet bij deze keer. Heb hem gemist. Zeker tijdens "En Dans"...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Juni 2007, 11:44:37 » |
|
ohhhhhhhhh tommeke was er niet das wel spijtig maar ik heb alvast zen schone danspasjes op filmpje gezet hi hi - tom in zen nopjes dat is wel een gemis aan de groep - vindt ik althans dan tom er niet bij 
|
|
|
|
|
|
" ik hoor een stem....recht uit de hel "
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 25 Juni 2007, 12:44:57 » |
|
Ik denk toch ook wel dat het zonder Tom niet hetzelfde is. Ik zou hem ook missen, vooral zijn prachtige gitaarsolo's en zijn leuke danspasjes natuurlijk! Ik heb ze ook vereeuwigd op een filmpje deze keer 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 25 Juni 2007, 15:38:22 » |
|
hij zal te zat geweest zen babyborrel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 25 Juni 2007, 15:54:00 » |
|
Zou die echt verstek hebben laten gaan om een babyborrel? Heeft Tom niet bepaalde verplichtingen als hij onder contract staat bij Clouseau in de live band?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Simone
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Juni 2007, 15:58:39 » |
|
Zou die echt verstek hebben laten gaan om een babyborrel? Heeft Tom niet bepaalde verplichtingen als hij onder contract staat bij Clouseau in de live band?
Hey maar son, jij hebt toch ook vrije dagen op je werk, hun zullen dus ook wel is verstek mogen laten gaan denk ik en het is wel zijn zoon he, ook heel belangrijk,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Juni 2007, 16:51:33 » |
|
Tja ik weet niet, vind dit toch wat anders! Zij treden niet jaar in jaar uit 5 dagen per week op van 8 tot 4.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
koen 4ever
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 25 Juni 2007, 17:35:10 » |
|
ja........ weet het ook niet hoor maar ik weet... dat koen, ook vanop de babyborrel kwam van bij Tom dus ja......... waar is tom dan gebleven misschien toch te veel in het glaasje gekeken want koen was ook later dan verwacht - toegekomen in de capitol ra ra ra 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 25 Juni 2007, 17:43:30 » |
|
Als hij onder contract staat, heeft hij zeker ook wel ofwel recht op vakantiedagen (kan zoals gewoon als sociaal verlof zijn), ofwel was hij ziek...het is en blijft wel een mens natuurlijk...  Deel van de live band van Clouseau of niet 
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
wullebolle
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Juni 2007, 19:20:53 » |
|
Ik lig er alvast niet van wakker.  Het was toch wel weer een leuke avond en heb Koentje  eindelijk es kunnen van dichtbij meemaken. En dat is reuze meegevallen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Juni 2007, 07:41:06 » |
|
Ziekte vind ik wat anders. Maar ik vind het gewoon raar. Ik vind dit toch iets anders als bijvoorbeeld een kantoorbaantje. De mannen treden niet week in week uit elke dag op. Ik weet ook wel dat Tom andere verplichtingen heeft, maar vind het toch wat typisch. Nu is daar natuurlijk ook Eric nog dus gelukkig nog een andere gitarist. Maar wat nu als Koen een babyborrel heeft? Vrij nemen? Of Herre... Drummer is toch vrij belangrijk lijkt me. Ik blijf het vreemd vinden, maar wellicht ligt dat gewoon aan mij... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 26 Juni 2007, 11:23:59 » |
|
Wij hadden via Valere een afspraak met Koen en Kris om 19u Omdat koen er nog niet was gaf valere een woordje uitleg Koen was naar de babyborrel van Tom zijn kindje Dit was een familiefeest die ook s avonds verder ging Toen vroeg ik valere of tom er dan s avonds ook niet bij zou zijn Hij zei van nee Tom kon datum van de babyborrel niet meer verplaatsen en valere kon de datum in het capitole niet meer verplaatsen zo hebben ze maar voor een andere oplossing gezocht voila zaak opgelost 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 26 Juni 2007, 12:41:50 » |
|
Nu ben ik alleen wel stiekem benieuwd naar de reden van jullie afspraak met Koen en Kris 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vicky M
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 26 Juni 2007, 12:54:50 » |
|
ik wou foto's met de kindjes die zijn nog veel te klein om mee te nemen naar een concert deze worden gebruikt tijdens onze trouwdag daardoor was ik de gelukkige met m'n gezin 1 uur backstage te gaan nu hoef je niet meer nieuwsgierig te zijn hé 
|
|
|
|
|
|
greetz mammie
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 26 Juni 2007, 12:57:27 » |
|
Wow wat onwijs tof dat ze daar tijd voor vrijmaken!!!! Wanneer is de grote dag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|