• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 17:59:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Babbelhoekje > Babbelhoekje > 20 augustus 2009 - Huwelijk Simone & Michaël
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 ... 15 Omlaag Print
Auteur Topic: 20 augustus 2009 - Huwelijk Simone & Michaël  (gelezen 9630 keer)
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
20 augustus 2009 - Huwelijk Simone & Michaël
« Gepost op: 20 Juni 2007, 10:34:18 »

Voor Simone!  Grijns En voor de rest omdat we wel erg offtopic gingen in het Oevel topic!  smiley3

We wachten met z'n allen spannend af wanneer Simone haar vriend op zijn knieeen gaat en haar een aanzoek doet!  Kris_smiley

Citaat
Nou son, ik denk dat 10.000 euro voor ons ook wat veel is, als ik nog voor mijn 40ste wil trouwen,
dus zal het voor ons ook wel een wat bescheidener feestje worden. Want dat vind ik wel heel erg veel hoor,

De bruiloft van die collega was trouwen in het gemeente huis, de kerk, dan een receptie, dinner met familie en een groot feest. En een huwelijksreis naar de Dominicaanse Republiek. Ik vermoed dat dat wel bij die 10000 euro in zit.... Ik had het er toevallig van het weekend over met iemand. Kijk, mensen moeten trouwen zoals ze dat helemaal zelf willen natuurlijk. Maar ik persoonlijk vind die hele grote feesten zonde van het geld. Er komen ontzettend veel gasten die je IRL misschien amper ziet en die zuipen zich dan helemaal vol. Stel ik zou nu trouwen  smiley1 Dan zou ik enkel familie uitnodigen (niet eens mijn neven en nichten want die zie ik normaal ook nooit) en mijn beste vrienden. Een receptie waar dan ook collega's enzo kunnen langskomen en dan lekker eten met ouders, broers, zussen. Zoiets. Maar ja wie weet dat mocht het ooit zover komen ik er weer helemaal anders over denk.

Ik zeg altijd maar dat als je trouwt je dat in de eerste plaats doet omdat je van elkaar houdt. Je trouwt met elkaar. En al dat uitbundige gefeest eromheen.... Ja van mij hoeft dat niet zo. Gewoon bescheiden vieren met mensen die je heel dierbaar zijn en dan gewoon een geweldige huwelijksreis  smiley3

Nou zoiets dus!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Simone
VanBinnen

Bekijk profiel
Re: Het grote Simone gaat trouwen topic, maar wanneer?
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Juni 2007, 12:32:28 »

Ja weet je bij mij is dat dus ook zo, ik zou echt niet heel de familie uit nodigen, want die zie ik dus niet allemaal, maar enkele famlie en neven. En natuurlijk vrienden, collega's geen flauw idee of ik die uit nodig, maar het zal bij ons denk ik ook niet echt een groot feest worden.
Wat je zegt, gewoon gezellig met zijn allen eten sávonds en dan een heerlijk huwlijksreis naar Venetie, dat zie ik dan wel weer zitten, hahaha, eerst maar even sparen.

Leuk topic son, maar weet niet wanneer hij me gaat vragen, maar denk dat het nog even kan duren, eerst wat sparen he,

[/url
Gerda
VanBinnen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juni 2007, 16:23:47 »

Citaat van: Sonja op 20 Juni 2007, 10:34:18
Stel ik zou nu trouwen  smiley1 Dan zou ik enkel familie uitnodigen (niet eens mijn neven en nichten want die zie ik normaal ook nooit) en mijn beste vrienden. Een receptie waar dan ook collega's enzo kunnen langskomen en dan lekker eten met ouders, broers, zussen.

Grappig, hierboven beschrijf je mijn trouwdag :-)

www.gerdabergsma.web-log.nl
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Juni 2007, 16:37:43 »

Wat ik trouwens ook een mooie manier vindt is zoals Klasina getrouwd is. Lekker met je dierbaren een paar dagen weg. Intiem en mooi!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Do_mino
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 20 Juni 2007, 18:13:18 »

Grijns Wat een leuk topic, heb eerst even het begin in het andere topic gelezen.
Ben benieuwd hoor wanneer het aanzoek komt moet wel een beetje romantisch aanzoek zijn hè...

heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 20 Juni 2007, 18:58:42 »

Ben ook heel benieuwd wanneer het aanzoek komt. Maar wij hadden eerst ook nog niet zoveel geld, en toen heeft Danny me toch al gevraagd. Vaak moet je toch alles meer dan een jaar van tevoren vastleggen, en kun je in die periode heel hard gaan sparen. Smiley

www.c-arts.nl
Klasina 
VanBinnen

Getting angry doesn't solve ANYTHING!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Juni 2007, 13:52:20 »

Citaat van: Sonja op 20 Juni 2007, 16:37:43
Wat ik trouwens ook een mooie manier vindt is zoals Klasina getrouwd is. Lekker met je dierbaren een paar dagen weg. Intiem en mooi!

Psies! En het was dan wel niet gratis, maar het behoeft ook echt geen jarenlang sparen vooraf (met vakantiegeld kom je al een heel eind hahaha).
En wat het aanzoek betreft, wij hebben gewoon samen besloten dat we gingen trouwen, niet dat we daar letterlijk voor rond de tafel zijn gaan zitten ofzo maar dat "kwam gewoon zo". Maar ik ben niet zo'n romantica en ik vind het ook al niet meer echt van deze tijd dat je moet wachten tot je vriend je ten huwelijk vraagt. En als je heel graag met 'm wil trouwen vraag je toch lekker zelf, das een beetje het idee erachter toch? lol. En wat hierboven ook werd gezegd, een aanzoek heeft nog niets met de rekeningen te maken ;-) Maar doe het niet zoals mijn zus, die is al 5 jaar verloofd, wonen samen, hebben kinderen van 11 en 7 jr, maar die hebben nog altijd geen datum of wat dan ook....zo onnozel en die kinderen blijven maar vragen, de oudste wil al geen bruidsmeisje zijn want daar vindt ze zichzelf te oud voor :-/

Mama van dochters Nova (3) en Lou (0)
www.habbich.nl
Vera
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Juni 2007, 14:48:21 »

Leuk zo'n topic!! Ik hoop ook voor mijn 40 ste te trouwen. Er is hier wel eens wat gevallen om te trouwen in 2012 dan is onze kleine meid 4 kan ze nog een bruidsmeisje zijn samen met haar nichtje en de meisjes van Tom's nichten. We hebben er dan vier. Zal wel genoeg zijn denk ik ;-)

Ik heb er al veel over nagedacht en we hebben veel hulp in de fam.
Er kan veel in de fam worden geregeld. Tom's zwager heeft een MG die we misschien wel mogen gebruiken. (Hij heeft hem laatst nog uitgeleend), het nichtje en kapster van Tom kan mijn haar doen, Tom's zus wil graag mijn jurk maken (en vast ook wel de kleedjes voor de bruidsmeisjes), de tante die taarten heeft gebakken voor Amber haar doop zal ze vast ook wel voor onze trouw willen maken en verder is er nog een handige tante die graag met bloemen werkt. Verder heeft Tom's zwager foto's gemaakt op de doop (al moeten we ze nog zien) en een oom heeft daar een mooie film gemaakt. Wie weten willen ze dat op de trouw ook doen.

Dus het zal er wel van komen. Woensdag 12 12 2012 is een mooie datum maar misschien een beetje koud ;-) En anders zaterdag 020612 of woensdag 06 06 2012 of zaterdag 04082012!

We zien wel!!

Ik ben benieuwd Simone!!

Gerda
VanBinnen

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 22 Juni 2007, 18:52:26 »

Mijn man, Jacco, heeft het aanzoek bijzonder aangepakt. Op het moment dat ik met mijn galstenen in het ziekenhuis lag, moet hij gedacht hebben : Nu heb ik het rijk alleen (ik ben namelijk erg graag en veel thuis in mijn vrije tijd).
Toen ik thuiskwam stond er een bos van 100 witte rozen (mijn favoriete bloemen) op tafel, daaronder het doosje met de ringen tussen waxinelichtjes. Vervolgens kwam de grote vraag.....
De datum was niet moeilijk, hier hadden we het al eens over gehad. 20-02-2002. En om 20.02 uur op die dag was er een driedubbel palindroom. En aangezien dat dit niet vaak voorkomt, wilden wij op deze dag trouwen.

www.gerdabergsma.web-log.nl
Simone
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 26 Juni 2007, 14:33:27 »

Ja klaas, misschien ben ik dan wel een beetje ouderwets, maar ik vind het namelijk erg leuk om gevraagd te worden en ik ben zelf wel erg een romanticus.

We zijn nu wel al aan het sparen hoor en we hebben al zelfs meer dan we zelf dachten.

[/url
Klasina 
VanBinnen

Getting angry doesn't solve ANYTHING!

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 26 Juni 2007, 14:36:48 »

Citaat van: Simone op 26 Juni 2007, 14:33:27
We zijn nu wel al aan het sparen hoor en we hebben al zelfs meer dan we zelf dachten.

Waarom overkomt mij dat nooit, lol.

Mama van dochters Nova (3) en Lou (0)
www.habbich.nl
Simone
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 8 Augustus 2008, 15:12:25 »

Ja ja, ik dacht zal het maar weer even naar boven halen, want het is zover.
Hij heeft me ten huwelijk gevraagd en volgend jaar gaan we trouwen Thumbs_up

[/url
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 8 Augustus 2008, 15:39:59 »

Proficiat Simone  Thumbs_up Ben erg blij voor je  Smiley

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
petrake
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 8 Augustus 2008, 15:46:22 »

ooooh, super! Grijns
dikke proficiat!

xxxx
shaniake
In Stereo
**

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 8 Augustus 2008, 15:53:27 »

Citaat van: Simone op  8 Augustus 2008, 15:12:25
Ja ja, ik dacht zal het maar weer even naar boven halen, want het is zover.
Hij heeft me ten huwelijk gevraagd en volgend jaar gaan we trouwen Thumbs_up

Gefeliciteerd!!  En euhm...een jaar is vlug om hoor.  ;-)  Geniet van de voorbereidingen!

Een kind neemt een plaatsje in in je hart waarvan je niet wist dat het leeg was.

www.bram.peutersite.be
Pagina's: [1] 2 3 ... 15 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: