Ben je trouwens van plan om ook zelf een design te maken? Want ik moet zeggen dat ik dat in het begin een beetje had onderschat. Ikzelf heb een cursus 'Dreamweaver' aan de Avondschool gevolgd en zo'n boek gekocht van 10 cm breed die ik dagelijks gedurende 6 maanden heb doorgenomen. Maar tegenwoordig kan je toch veel van die kant-en-klare designs downloaden en zo. Maar ja, het hangt er natuurlijk van af of je echt iets van jezelf wil of niet.
Dan nog iets. Als je van plan bent om op je site video, audio en fotomateriaal te plaatsen, dan zal je met die 50 mb ruimte niet toekomen. Dan moet je al naar betaalsites gaan zoeken en daar zitten vrij dure tussen. Mijn hosting company is 'Hostony' (
http://www.hostony.com). Ik kan onder één account 20 sites openen en heb bovendien 400 GB webruimte voor 76 euro per jaar. Mijn bandbreedte bedraagt 4 Terrabyte.

Die verschillende domeinen zijn erg handig. Mijn hoofdsite is bijvoorbeeld
www.bokkenrijders.net. Daar word ik voor gesponsord dus alle sites die ik daarnaast nog open (zoals
www.born2race.be) moet ik ook niet betalen. Erg handig. Zo heeft een vriendin van me 3 sites onder mijn account staan. Er is toch voldoende ruimte.
En als je problemen hebt met je site, is Hostony altijd te bereiken via 'live support'. Kan je meteen met iemand chatten. Overdag of 's nachts, maakt niet uit...
Je hebt uiteraard ook nog de moeilijke taak om jouw site te doen onderscheiden van de andere sites. Ik ben alleszins heel benieuwd wat je ervan zal maken en wens je veel succes toe met je project.