|
Kristien
|
 |
« Gepost op: 8 Juni 2007, 23:43:02 » |
|
Hey ! Wat ik me al een hele tijd afvraag : zijn de meeste leden die ook actief waren op het vroegere officiele clouseau forum nu ook actief op clounited ? Of zijn er nog een heel aantal die jullie missen? En zo ja, wat zou de reden dan zijn. Ze kennen clounited nog niet of ze vinden het gewoon niet leuk  In het geval dat ze clounited nog niet kennen, beschikken jullie over emailadressen ofzo om die mensen te contacteren ? Niet dat we hen moeten gaan spammen hoor. 
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
Lieken
In Stereo

Someday I'll settle down with my own true lover...
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 9 Juni 2007, 00:05:31 » |
|
Ik ben hier van op de off site...kan niet direct op iemand komen die ik mis...alle ja wel sommige maar die hebben ons vaarwel gezegd voor bepaalde redenen 
|
|
|
|
|
|
"When you walk in the room baby, it's a wonder, you put a spark in my fire..."
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 9 Juni 2007, 07:49:47 » |
|
Ik ben ook van de officiele site. Maar ik zou ook zo gauw niet weten wie ik hier mis. Ben hier wel minder actief dan op de officiele site. Maar dat komt voornamelijk dat ik nu een dochtertje heb van alweer bijna een half jaar oud. Heb hierdoor minder tijd voor mijn computer. Maar kom hier wel regelmatig even een kijkje nemen om op de hoogte te blijven. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Juni 2007, 08:25:01 » |
|
Kwam 'vroeger' ook op de officiële site & nu dus hier. De meeste die ik van daar 'ken' zie ik hier ook langskomen. Als ik mensen tegen kom & het gaat over Clouseau dan vraag ik ze wel of ze op het forum komen of überhaubt kennen (voorheen clouseau & hier, nu enkel ivm clounited) sommige zijn wel geïnteresseerd, maar of ze uit eindelijk tot op het forum geraken heb ik geen invloed op. Misschien moet iedereen wat meer (mond op mond) reclame maken, maar ik denk dat als ze op google wat rondzoeken dat het zeker geen probleem moet zijn om Clounited te vinden
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
wullebolle
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Juni 2007, 09:03:33 » |
|
Hoi
Voordien snuisterde ik op de Clouseausite in het forum. Onlangs leerde ik deze site kennen dankzij m'n Clouseauvriendin. In plaats van snuisteren ben ik nu actief geworden, hé. Om wat meer te weten te komen. ;-)) Misschien kun je nu en dan de link naar hier vermelden in het gastenboek van Clouseau?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
petrake
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 9 Juni 2007, 10:17:57 » |
|
Ik was ook actief op het officiële forum maar ik mis ook niet echt mensen hier. het was even wennen, maar nu voel ik me hier ook al helemaal thuis  xxxx
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kristien
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 9 Juni 2007, 11:02:38 » |
|
Misschien kun je nu en dan de link naar hier vermelden in het gastenboek van Clouseau?
Heb ik al een keer of 2 gedaan, maar die worden snel weer verwijderd. Aangezien ze de link verwijderen, wil ik het daar dan ook niet overdrijven, 't wil toch zeggen dat ze in het gastenboek niet graag reclame hebben hé  En dat kan ik nog wel begrijpen. Het is een gastenboek...
|
|
|
|
|
|
Greetz Kristien
|
|
|
|
wullebolle
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 9 Juni 2007, 11:08:39 » |
|
Aan Kristien
Flauw eigenlijk da ze die linken schrappen. Waarom hebben ze daar trouwens ook dat forum geschrapt? Het is toch een groep fans die samen blijven, zo blijft hun groep fans toch ook beter in stand. Afin, ... Ik ben blij dat er een alternatief is, zenne.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mieke
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 9 Juni 2007, 12:52:58 » |
|
Ik kwam vroeger ook op de officiële site (zelfde nickname) maar ik vind het hier best leuk!  Ik mis het forum op de officiële site niet meer. In het begin was het even wennen hier maar dat heeft niet lang geduurd 
|
|
|
|
|
|
- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
|
|
|
krisje
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 9 Juni 2007, 13:29:56 » |
|
Ik was vroeger ook actief op het officiële forum maar ik vind het hier ook heel leuk en mis hier eigenlijk niemand . 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nancke
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 9 Juni 2007, 15:06:11 » |
|
Ik vind het hier veel leuker dan op het off. forum. Ook al post ik niet zo veel, ik kom alle dagen een paar keer langs om te lezen. (y)
|
|
|
|
|
|
Doe maar gewoon dat is al gek genoeg !!!
|
|
|
|
eveil
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 9 Juni 2007, 16:49:03 » |
|
Ik heb ook vrij snel de weg naar Clounited gevonden, en vind het hier zéér goed gestructureerd,en vind hier meer info terug dan op de off.Clouseau site. Kom dagelijks wel eens "bijlezen"...Tof! 
|
|
|
|
|
|
jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
|
|
|
|
debijtje
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Juni 2007, 18:32:07 » |
|
hallo Ik ben ook overgestapt van het Off clouseau forum naar clounited. Heb de zelfde nickname gehouden. Ik ken niet veel leden, maar vind het gewoon leuk om zo op de hoogte te blijven van leuke ontwikkelingen. Net zoals het clouseauforum ben ik nu ook niet vaak op het forum. Wel vaker dan eerst, omdat ik nu een andere internetprovider hebt. Gr debby 
|
|
|
|
|
|
Gr Debby
*Ik zou liever bij je zijn*
|
|
|
|
clouseau_freakske
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 9 Juni 2007, 18:40:42 » |
|
En ik ben ook een vorig forummertje  ik probeer alle dagen bij te lezen maar kan niet altijd posten wegens tijdgebrek of andere 'bezigheden' ( lees mijn udo optredens  ) maar vind het hier wel erg leuk...en wie ik hier mis ... Chrisje toch wel ...Kriske ook....en voor de rest kan ik niet zo direct iemand bedenken ...
|
|
|
|
|
|
"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn " 
|
|
|
|
Rita
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 9 Juni 2007, 18:51:13 » |
|
ook ik ben van de oude garde  er is wel iemand die ik hier mis en dat is Wendyke,hier en daar is er nog wel iemand zenne,Vanneke zie ik hier ook niet. Maar ik denk dat die niet zoveel tijd meer heeft om langs te komen. Wie weet lezen ze wel mee en komen ze later wel langs
|
|
|
|
|
|
hou van het leven en van Clouseau
|
|
|
|