• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 17:38:02

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau On Tour > Vonken & Vuur tour > [27 juli 2007] - Turnhout - Markt
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 [2] Omlaag Print
Auteur Topic: [27 juli 2007] - Turnhout - Markt  (gelezen 3755 keer)
Klasina 
VanBinnen

Getting angry doesn't solve ANYTHING!

Bekijk profiel WWW
Re: [27 juli 2007] - Turnhout - Markt
« Antwoord #15 Gepost op: 24 Juli 2007, 14:14:43 »

Ik woon in Turnhout dus wip in elk geval overdag eens langs (als het droog is) met Nova om te kijken of ik nog even hallo kan zeggen tegen bekenden  Grijns Ik twijfel nog een beetje over het concert, ben momenteel niet zo goed met massa's dus wil dan wat vooraan staan (ivm paniek- en hyperventilatie aanvallen die ik vrees te krijgen ergens in het midden van zoveel volk). Heb alleen nog niemand om echt mee te gaan, ik heb geen oppas dus m'n man moet thuisblijven bij Nova, en in m'n eentje staan vind ik toch meteen een stuk minder leuk eigenlijk.

Mama van dochters Nova (3) en Lou (0)
www.habbich.nl
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: 24 Juli 2007, 17:30:41 »

ik zal er ook zijn!
hopelijk voel je je vrijdag goed genoeg om toch te gaan Klasina, zou toch jammer zijn een gratis concert in je eigen stadje te missen!
HansO
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: 25 Juli 2007, 08:43:33 »

Hallo allemaal,

als journalist van Gazet van Antwerpen, de mediasponsor van de Turnhoutse Vrij-Dagen, moet ik tegen de krant van vrijdag een reportage maken als aankondiging voor het optreden van Clouseau. Daarvoor ben ik op zoek naar een of twee trouwe fans uit de Kempen die voor de krant hun verhaal willen doen over hun favoriete band. Er wordt dan ook (bij de persoon thuis) een foto genomen voor bij het artikel. Het gesprek (en fotoshoot) zou dan vandaag woensdag of ten laatste morgen donderdag moeten plaatsvinden.
Wie zin heeft om zijn liefde voor de broertjes in de krant wereldkundig te maken, mag met mij contact opnemen:

Hans Otten
hans.otten@skynet.be
0475-57 34 02
ps: om alle vervelende misverstanden te vermijden: ik ben NIET de Hans Otten van de televisie  Rollende ogen
NiQui
En Dans

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #18 Gepost op: 25 Juli 2007, 10:13:19 »

Citaat van: Klasina op 24 Juli 2007, 14:14:43
Ik woon in Turnhout dus wip in elk geval overdag eens langs (als het droog is) met Nova om te kijken of ik nog even hallo kan zeggen tegen bekenden  Grijns Ik twijfel nog een beetje over het concert, ben momenteel niet zo goed met massa's dus wil dan wat vooraan staan (ivm paniek- en hyperventilatie aanvallen die ik vrees te krijgen ergens in het midden van zoveel volk). Heb alleen nog niemand om echt mee te gaan, ik heb geen oppas dus m'n man moet thuisblijven bij Nova, en in m'n eentje staan vind ik toch meteen een stuk minder leuk eigenlijk.

Hey Klasina,
Kom anders bij me staan.
Alleen, ik denk pas laat, ik schat tegen negen uur ter plaatse te zijn.
Ik hoop op de hoek aan de Herentalsstraat ergens aan de kant te kunnen staan. Toch nog leuk zicht op het podium daar..

*** www.niqui.web-log.nl ***
aatalex
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #19 Gepost op: 26 Juli 2007, 23:08:48 »

Ik (alexander) en mijn vrouw (anja) zijn ook van plan om te gaan.
heccie
VanBinnen

Zij aan zij ..........

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: 28 Juli 2007, 09:59:23 »

Gisteren naar Clouseau in Turnhout geweest. En ik vond het echt weer super hoor. Heb enorm genoten van het concert. We stonden best goed. Ongeveer rij 6 vanaf het hek. Dus we konden het heel goed zien allemaal. Erg leuk.

Vond Reborn trouwens ook erg goed. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik vond het van begin tot einde erg goed. Was eerlijk gezegd positief verrast. Wist niet goed wat ik ervan moest verwachten. Gelukkig maar dat ik het goed vind, want 18 augustus komen ze natuurlijk ook op VTM Live, en dan is het wel super dat het zo goed klinkt.

Het weer vond ik ook super. Het was gewoon warm vond ik. Heel de avond droog gebleven. Dus gelukkig niet in de regen staan swingen. Al met al een zeer geslaagde avond. En een heel goed begin van mijn vakantie. Gisteren was namelijk mijn 1e vakantiedag, dus hoe kun je beter beginnen met een optreden van Clouseau. Monique en Wim tot snel op het volgende concert. Heb er alweer zin in.Knipoog Grijns

www.c-arts.nl
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: 28 Juli 2007, 10:52:11 »

gisteren waren er 2 veranderingen in de playlist: de ware is vervangen door daar gaat ze ( Onbeslist) en vaarwel door nobelprijs. Helaas waren er niet echt goede plaatsen beschikbaar. Er was een heel groot VIP-vak, daarnaast een kleiner gehandicaptenvak, en daarachter pas de normale staanplaatsen. Beetje jammer geregeld dus, maar verder was het weer een leuk concertje!
dyonne
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: 28 Juli 2007, 11:34:13 »

Het was een heel leuk concert! Heb er echt wel van genoten. Het was voor mij dan ook lang geleden Smiley Reborn was ook niet slecht!

Pluk elke dag, maar doe niet wat niet mag!!!

Do_mino
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #23 Gepost op: 28 Juli 2007, 22:00:02 »

Ik vond het ook helemaal geweldig gisteren ik heb er weer van genoten Grijns
De setlist vond ik ook erg goed, vooral Nobelprijs op het eind.
En uiteraard Koen die er weer super uitzag zoals altijd  Tong
Met het weer hebben zeker geluk gehad ik heb een paar keer gedacht dat het zou gaan regenen. En toen Clouseau afgelopen was begon het een beetje te regenen  Grijns
Vandaag heb ik een beetje bij kunnen komen en dan morgen op naar Suikerrock!!

Reborn viel me ook niet tegen ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten omdat Reborn toch voornamelijk achter de piano zit, maar ik vond dat hij er goed de sfeer in kon brengen.

@Heccie: ik kijk ook al weer uit naar 18 augustus, gaan we weer een feestje bouwen!!!!!

Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #24 Gepost op: 29 Juli 2007, 14:57:02 »

Nobelprijs blijf ik prachtig vinden, maar dat DGZ terug in de set is vind ik echt jammer. Waarom die gewoon niet lekker weglaten. Maar ja het grote publiek verwacht de grote klappers hey! Knipoog

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
tweety
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #25 Gepost op: 29 Juli 2007, 20:43:49 »

Ik had toch liever de ware erbij dan DGZ.

Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
Pagina's: 1 [2] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: