Kato
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 22 November 2011, 20:41:23 » |
|
Een vriendin vertelde me dat ze gisteren nog een klein stukje had gezien van de topcollectie op één , het ging gisteren over Clouseau .
Heeft iemand dat toevallig opgenomen en wil dit tegen vergoeding kopieren voor mij ? ( liefst op dvd )
grtz Kato
De topcollectie van... Clouseau, de beginjaren
Selectie uit de vele duizenden uren televisieopnames van muziekoptredens die het VRT-archief rijk is. Elke dag staat daarin een ander thema centraal.
'Alleen met jou' (Klim Op, 1988)
'Anne' (De Droomfabriek, 1989)
'Dansen' (Margriet, 1989)
'Daar gaat ze' (Drie uur Jessie, 1990)
'Heel alleen' (Maximix, 1990)
'Geef het op' (Gelieve aan je toestel te blijven, 1991)
'Live like kings' (Margriet, 1993)
Clouseau (als Bee Gees) - 'Stayin' alive' (De Droomfabriek, 1994)
'Nobelprijs' (De Muziekdoos, 1996)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 23 November 2011, 18:50:54 » |
|
Hallo Kato, Ik kwam het gisteravond ook pas achter dat op maandag (21/11) Clouseau op tv was. Met dit programma. Helaas ik heb deze uitzending ook niet gezien en opgenomen. Had het ook heel graag willen zien. Vooral Clouseau in de begin tijd spreekt mij nog steeds aan. En ook liedjes van die tijd. Want wel jammer dat je meeste van die oude nummers nauwelijks nog hoort tijdens de live concerten. Graag zal ik tegen een redelijk vergoeding ook een exemplaar willen hebben. Je kunt mij altijd een persoonlijk mail sturen. Ik hoor het wel van je. Let op voor de komende dagen komen ze nog terug op tv. Kijk maar via www.een.be
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 23 November 2011, 21:31:33 » |
|
de komende afleveringen staan geprogrammeerd, ze komen er nog wel 'n paar keer in voor wat deze topcollectie over hun beginjaren betreft, reken ik op een herhaling, toch typisch voor één hè 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 27 November 2011, 19:46:00 » |
|
Ik neem elke dag "Neighbours" op en ik heb van maandag een klein stukje Clouseau. Het begint met "Heel Alleen". Dus ik heb het enkel vanaf daar. Jammer geneog kan ik jullie ook niet (volledig) helpen  Vandaag (zondag 27/11) kwamen ze normaal gezien met "Vonken en Vuur" in de topcollectie. Mijn dvd stond deze keer geprogrammeerd. Maar net rond die tijd, moest Mesjeu Di Rupo een persconferentie houden  Zijn persconferentie stond gepland om 15u30 en om 15u50 zou dan de topcollectie beginnen. Wie was er NIET om 15u30? Juist, ene zekere Di Rupo. Hij kwam binnen om 15u50. Hij begon met "Merci pour votre patience". Wel ik zeg, Mersie pour votre te laat komen ja !  Ze hebben enkel Marco Borsato met "Rood" laten zien en dat was het dan. Vlak daarachter kwam Geena Lisa al het volgende programma aankondigen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 1 December 2011, 19:55:20 » |
|
Ik neem elke dag "Neighbours" op en ik heb van maandag een klein stukje Clouseau. Het begint met "Heel Alleen". Dus ik heb het enkel vanaf daar. Jammer geneog kan ik jullie ook niet (volledig) helpen  Vandaag (zondag 27/11) kwamen ze normaal gezien met "Vonken en Vuur" in de topcollectie. Mijn dvd stond deze keer geprogrammeerd. Maar net rond die tijd, moest Mesjeu Di Rupo een persconferentie houden  Zijn persconferentie stond gepland om 15u30 en om 15u50 zou dan de topcollectie beginnen. Wie was er NIET om 15u30? Juist, ene zekere Di Rupo. Hij kwam binnen om 15u50. Hij begon met "Merci pour votre patience". Wel ik zeg, Mersie pour votre te laat komen ja !  Ze hebben enkel Marco Borsato met "Rood" laten zien en dat was het dan. Vlak daarachter kwam Geena Lisa al het volgende programma aankondigen. Alleszins toch bedankt voor de moeite Elke , heb het via via toch kunnen bemachtigen ,echt leuk om terug te zien ,wat een superjong Koentje 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 1 December 2011, 19:57:02 » |
|
Ik neem elke dag "Neighbours" op en ik heb van maandag een klein stukje Clouseau. Het begint met "Heel Alleen". Dus ik heb het enkel vanaf daar. Jammer geneog kan ik jullie ook niet (volledig) helpen  Vandaag (zondag 27/11) kwamen ze normaal gezien met "Vonken en Vuur" in de topcollectie. Mijn dvd stond deze keer geprogrammeerd. Maar net rond die tijd, moest Mesjeu Di Rupo een persconferentie houden  Zijn persconferentie stond gepland om 15u30 en om 15u50 zou dan de topcollectie beginnen. Wie was er NIET om 15u30? Juist, ene zekere Di Rupo. Hij kwam binnen om 15u50. Hij begon met "Merci pour votre patience". Wel ik zeg, Mersie pour votre te laat komen ja !  Ze hebben enkel Marco Borsato met "Rood" laten zien en dat was het dan. Vlak daarachter kwam Geena Lisa al het volgende programma aankondigen. Alleszins toch bedankt voor de moeite Elke , heb het via via toch kunnen bemachtigen ,echt leuk om terug te zien ,wat een superjong Koentje  O Kato, zou je voor mij ook een kopietje kunnen maken aub, ik vergoed je ervoor zene! Da zou tof zijn, dan heb ik het ook volledig en nie half  Alvast bedankt hé ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 9 December 2011, 21:19:33 » |
|
Ik kwam zo juist achter dat op de site www.123video.nl staan diverse clipjes die tijdens de uitzending van Clouseau in de Topcollectie gepost zijn. Je kunt ze als nog daarop zien. Wel het blijft grappig om ze in hun vroege jaren te zien. Vooral tijdens de liedjes Alleen met jou een, ze zijn samen met onbekende gastmuzikant. En tijdens Heel alleen, zie Kris met een paardenstaart. Kijk maar en geniet hier van.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 13 December 2011, 00:30:55 » |
|
Ik neem elke dag "Neighbours" op en ik heb van maandag een klein stukje Clouseau. Het begint met "Heel Alleen". Dus ik heb het enkel vanaf daar. Jammer geneog kan ik jullie ook niet (volledig) helpen  Vandaag (zondag 27/11) kwamen ze normaal gezien met "Vonken en Vuur" in de topcollectie. Mijn dvd stond deze keer geprogrammeerd. Maar net rond die tijd, moest Mesjeu Di Rupo een persconferentie houden  Zijn persconferentie stond gepland om 15u30 en om 15u50 zou dan de topcollectie beginnen. Wie was er NIET om 15u30? Juist, ene zekere Di Rupo. Hij kwam binnen om 15u50. Hij begon met "Merci pour votre patience". Wel ik zeg, Mersie pour votre te laat komen ja !  Ze hebben enkel Marco Borsato met "Rood" laten zien en dat was het dan. Vlak daarachter kwam Geena Lisa al het volgende programma aankondigen. Alleszins toch bedankt voor de moeite Elke , heb het via via toch kunnen bemachtigen ,echt leuk om terug te zien ,wat een superjong Koentje  O Kato, zou je voor mij ook een kopietje kunnen maken aub, ik vergoed je ervoor zene! Da zou tof zijn, dan heb ik het ook volledig en nie half  Alvast bedankt hé !  Vermits Kato niet reageert, wie kan me helpen aan een kopie?  Tegen vergoeding uiteraard ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 December 2011, 19:54:09 » |
|
Sorry voor de late reactie Elke ,maar ik kan geen dvd's kopieren .
grtz Kato
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 14 December 2011, 20:19:45 » |
|
Kan iemand anders me dan helpen aub?  Ik vergoed je ervoor !  Alvast bedankt ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 20 Januari 2012, 20:51:00 » |
|
Hallo allemaal!  Ik heb zo juist op internet gekijken. Bij de weekoverzicht en met name de uitzendingen van het programma Topcollectie. Voor iedereen die het gemist heeft. Op woensdag 25 januari 16.55 komt Clouseau weer op herhaling. En tijdens deze uitzendingen kunnen van Clouseau genieten uit het verleden. extra leuk en grappig te zien. Voor de personen die het gemist hebben. Is dit een 2e kans.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elke_
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 20 Januari 2012, 22:23:49 » |
|
Hallo allemaal!  Ik heb zo juist op internet gekijken. Bij de weekoverzicht en met name de uitzendingen van het programma Topcollectie. Voor iedereen die het gemist heeft. Op woensdag 25 januari 16.55 komt Clouseau weer op herhaling. En tijdens deze uitzendingen kunnen van Clouseau genieten uit het verleden. extra leuk en grappig te zien. Voor de personen die het gemist hebben. Is dit een 2e kans. SUPER ! Bedankt Jeroen ! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|