• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 16:02:44

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > Stem mee voor je (Clouseau cover) bij Evers staat op
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Stem mee voor je (Clouseau cover) bij Evers staat op  (gelezen 361 keer)
Jeroen
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Stem mee voor je (Clouseau cover) bij Evers staat op
« Gepost op: 23 September 2011, 20:11:32 »

Ik heb zo juist gelezen op de site van www.eversstaatop.nl Een site van populaire ochtend programma in Nederland. Een nieuwe item van de band van de dj Edwin Evers, Evers slaat door.

Vrijdag 30 september in de Mezz in Breda: Dommelsch Cover Concert! Een avond met unieke optredens van Ben Saunders, Krystl en Airto, die hun eigen nummers maar óók bekende covers zingen. Aankomende week kun je bij Edwin kaarten scoren voor het eerste Dommelsch Cover Concert!

Zo maak je kans
Luister van maandag 26 t/m vrijdag 30 september naar Evers Staat Op (vanaf 6.00 uur). Hoor jij een cover en weet jij welke artiest het origineel zong? Sms je antwoord naar 5380 (40 cent p.o.b.) en wie weet zijn die vier kaarten voor jou!

Stem op je favoriete covers
En wat Dommelsch Cover Concerten helemaal leuk maakt: jij mag mee stemmen op de platen die gezongen gaan worden en maakt dan meteen kans op kaarten! Stem hieronder op je favoriete nummer en wie weet wordt het nummer 30 september door Ben, Krystl of Airto gecoverd!
 Zie onderstaande bericht van de site. En de link hier van. http://eversstaatop.radio538.nl/nieuws/win-kaarten-voor-het-dommelsch-cover-concert/

Natuurlijk kan zie ook Clouseau tussen staan. Met het liedje Droog je tranen. Kwaad Oeps een verkeerde benaming voor het liedje Passie. Ik vind het een behoorlijke blunder van ze. Kijk maar gerust eens op de site.
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
Re: Stem mee voor je (Clouseau cover) bij Evers staat op
« Antwoord #1 Gepost op: 24 September 2011, 09:47:35 »

En ik denken dat Evers een Clouseau actie had toen ik dit topic opende. Had natuurlijk beter kunnen weten Brede lach

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
lieke66
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 24 September 2011, 22:28:13 »

lol
alberta
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 24 September 2011, 22:36:58 »