• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 15:37:27

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > Kris Wauters, expert bij Peter Van de Veire (zaterdag vanaf sept op één)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Kris Wauters, expert bij Peter Van de Veire (zaterdag vanaf sept op één)  (gelezen 457 keer)
Atyke
VanBinnen

Wieoe wieoe

Bekijk profiel
Kris Wauters, expert bij Peter Van de Veire (zaterdag vanaf sept op één)
« Gepost op: 24 Augustus 2011, 17:01:29 »

http://www.hbvl.be/nieuws/media-en-cultuur/aid1072282/radio-en-tv-marathon-voor-peter-van-de-veire.aspx
 Eén geeft de zaterdagavond vanaf september een stevige heropwaardering. Na 10 jaar Dieren in nesten en De slimste thuis met Bart Peeters, start Peter Van de Veire vanaf 3 september met Vrienden Van de Veire.

"Het is een showbizztalkshow waarin we de actualiteit van de voorbije en komende week op een plezante manier doornemen", zegt Peter. "We werken ook met experten, zoals Kris Wauters en Hanne Troonbeeckx. Hen vragen we hun licht te laten schijnen op de gebeurtenissen. Frank Deboosere zal elke week een voorspelling brengen van de komende showbizzweek, net zoals hij het weer zou doen. Showbizzbart bestond al, maar weldra zal ShowbizzFrank een begrip worden.(lacht)

Het programma loopt tot einde mei 2012. "Tegelijk ga ik vijf dagen per week 's ochtends drie uur radio maken op MNM. Ik ga me het komende jaar een heel strikte levenswijze opleggen. De woorden 'slapen' en 'blokkeren' zullen in mijn agenda worden gezet om ervoor te zorgen dat mijn sociale leven niet helemaal een puinhoop gaat worden.

Koen en of Kris op DVD, zie dan naar Aty's topic: http://www.clounited.be/forum/index.php/topic,2532.0.html
Sissi
VanBinnen

Bekijk profiel
Re: Kris Wauters, expert bij Peter Van de Veire (zaterdag vanaf sept op één)
« Antwoord #1 Gepost op: 24 Augustus 2011, 17:54:39 »

Bedankt om het berichtje hier te plaatsen, Atyke!
Jeroen
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 24 Augustus 2011, 18:04:22 »

Ook bedankt voor het plaatsen van dit bericht! Ik (en waarschijnlijk heel Nederland) nog eens naar Kris kijken op tv. Brede lach Ipv alleen in programma's van VTM. Nog steeds jammer dat de zender in Nederland willen doorgeven. Zelf kijk vaak naar Een oa, helaas maar 2 zenders kunnen we in Nederland aan. Volgens mij hebben ze op VTM ook goede series waaronder Aspe. Ik heb al zijn boeken gelezen. Wil dan ook verder de tv serie volgend Bedroefd. Maar as zaterdag zit ik weer voor de buis!
eveil
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 24 Augustus 2011, 18:50:50 »

Thx voor de info...ik ga zeker kijken  Knipoog

jij waakt over mij, ik waak over jou, ik zal er altijd zijn...
kellyvds
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 24 Augustus 2011, 20:16:56 »

ik ga naar 2 opnames, hopelijk is hij er dan eens  Smiley
Veerle03
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 25 Augustus 2011, 09:40:32 »

Ik ben ook benieuwd naar "Vrienden Van De Veire"! Het begint zaterdag 3 september om 21u30 op één.  In de eerste aflevering zal Kris er ook bij zijn, maar het "expertentrio" wisselt elke week.
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: