alberta
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #15 Gepost op: 12 Juli 2011, 13:28:07 » |
|
hoi jeroen we hebben in 2001 of 2002 ook al keer aktie gevoerd. het ls heel lang verhaal maar ff in kort het om dat we dachten dat de meida niest dee om de cd en dans te promten maar dan ff kort te maken lag aan emi nederland dus helpt niest sorry gr alberta
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #16 Gepost op: 14 Juli 2011, 10:46:38 » |
|
Hadden we toen niet zo'n actie groep die zelfs nog op de radio kwam en ze kris om commentaar vroegen? Nu je het zegt Alberta daar staat me nog iets van bij! Het helpt allemaal niets helaas! Ik heb me er allang bij neergelegd maar als mensen graag verder dromen dan mag dat altijd. 
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #17 Gepost op: 14 Juli 2011, 18:21:03 » |
|
k weet ook wel dat deze soorten acties niet veel helpen. Maar iedereen probeert hier het beste mee. En zelf ieder fan wil zoveel mogelijk onbekend werk van zijn of haar idolen in huis hebben. Maar goed ik zal ook het hier bij moeten laten. Wel zonde van geld, vind ik persoonlijk. En blijf het gewoon raar vinden. Om elke keer met de zelfde verzamelalbum te komen. Behalve het album Clouseau 20 jaar.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marti
|
 |
« Antwoord #18 Gepost op: 15 Juli 2011, 08:17:50 » |
|
Ik denk dat het ook een stuk met muziekrechten te maken kan hebben, dat sommige door ons zo begeerde nummers niet op een verzamel cd uitkomen. Je kan daarvoor dan nog jaren blijven aankloppen, maar het zal toch geen effect hebben. Eerst moeten de rechthebbende overtuigd worden 
|
|
|
|
|
|
Gezonde groetjes Marti Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #19 Gepost op: 15 Juli 2011, 15:48:16 » |
|
Daarbij wordt niemand verplicht om opnieuw zo'n verzamelaar te kopen.... misschien dat ik het ooit doe als ze afgeprijsd zijn, maar ik ga voor deze niet opnieuw de volle mep betalen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #20 Gepost op: 29 Juli 2011, 19:07:27 » |
|
Ik heb zo juist toch deze nieuwe verzamelalbum gekocht. Was niet zo duur. Ik nam het toch mee. Zo heb toch alle cd's in huis. Ik vraag me af, wie stelt deze cd namelijk samen?? Staan van bijna alle cd's een of meerder liedjes op. Ik heb een puntje van kritiek. Er staan bij de liedjes informatie, kleine typ foutjes in. Verder is het leuk om ook deze cd in huis te hebben.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #21 Gepost op: 30 Juli 2011, 21:03:18 » |
|
Is dit dan het nieuwe verzamelalbum?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henri
Adrenaline
Van clouseau krijg je plezier
|
 |
« Antwoord #22 Gepost op: 30 Juli 2011, 21:27:16 » |
|
ja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lieke66
|
 |
« Antwoord #23 Gepost op: 31 Juli 2011, 13:46:50 » |
|
wauw mooie foto
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
v 054116
|
 |
« Antwoord #24 Gepost op: 31 Juli 2011, 13:50:04 » |
|
Dit vind ik er over nou,ze willen gewoon geld uit de mensen zijn zakken slaan. Ze treden niet meer als clouseau op,maar toch komt dit,ik vind dit niet kunnen,
|
|
|
|
|
|
Wendy
|
|
|
|
ilseke
|
 |
« Antwoord #25 Gepost op: 31 Juli 2011, 13:55:08 » |
|
Die Clouseau Essential is gewoon één album uit een reeks albums van EMI van verschillende (Belgische) artiesten, waarvan ze een verzamelalbum hebben gemaakt. Denk dat het de bedoeling is voor de verzamelaars om heel die reeks bij elkaar te hebben.
|
|
|
|
|
|
In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart... Het kan dansen en springen, lachen en zingen... Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
|
|
|
|
tweety
|
 |
« Antwoord #26 Gepost op: 31 Juli 2011, 20:27:56 » |
|
Ik heb het vorige week gekocht in de Carrefour voor 4 euro .dus die prijs valt mee.
|
|
|
|
|
|
Ik zou liever bij je zijn,veel liever bij je zijn,vroeger zat ik anders in elkaar.
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #27 Gepost op: 1 Augustus 2011, 09:12:06 » |
|
Ah voor die prijs heb ik het ook wel over. Ga er niet de volle cd prijs voor betalen in elk geval!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vernon
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #28 Gepost op: 4 Augustus 2011, 22:17:11 » |
|
Bij Saturn in Antwerpen zag ik hem gister ook staan voor 3,90
|
|