Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 20 Juni 2011, 13:25:55 » |
|
Zo juist las ik op de site van: www.bol.com ,dat op 24 juni weer een verzamalbum uit.  Nou ik wordt er niet echt vrolijk van. Is Clouseau tijdelijk uit de spotslight. Komt de platenmaatschappij "weer"met nieuw album. Ik kan nog geen tracklist vinden. Nogmaals ik heb liever een verzamelalbum met allerlei nummers die nergens op cd's zijn verschenen. Maar dat zullen zeker niet doen. Wij kennen genoeg nummers die wij op een cd of cd's willen hebben... Kijk maar. Weet ik meer dan zal ik wel doorgeven. Of iemand anders!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henri
Adrenaline
Van clouseau krijg je plezier
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Juni 2011, 17:12:59 » |
|
HAllo Jeroen,
waar kan ik die informatie vinden en staat er ook al een hoesje op de site van bol.com.
groet henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juni 2011, 18:05:52 » |
|
Hallo Henri!,
Bedankt voor het reageren op mijn (nieuwe). Ik heb zo juist gekeken. Meer informatie is niet beschikbaar. Zal komend weekend nog eens kijken. Ook is er geen hoesje of tracklist beschikbaar. Volgens mij brengen gewoon ieder jaar wel een 'nieuwe' verzamelcd uit. Ik ga zelf niet kopen. Vindt de cd's die zelf uit hebben geven leuker en interressant. Zoals: 1987&1997, 20 jaar (met dvd) en 1997&2007. Helaas deze heb ik nog niet in bezit. Die kan je nergens meer aankomen. Als ze een verzamalcd uitbrengen, valt mij op. Dat ze vaak alleen de liedjes pakken die op single zijn uitgekomen. Tip: de volgende verzamlcd uitbrengen. Samenstellen door de fans. Via een stemlijst. Misschien een idee voor 2012...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 21 Juni 2011, 10:15:09 » |
|
Dit vond ik ergen op een site. Blijkbaar zou dit 'm zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
♪♫ Nickske ♫♪
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 21 Juni 2011, 14:58:39 » |
|
Oh, maar die ligt al zeker een jaar of drie in de winkel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
spookje13
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Juni 2011, 15:00:48 » |
|
Oei, dan zullen ze er op die site waarschijnlijk een verkeerde foto bij gezet hebben omdat ze de juiste nog niet hadden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 21 Juni 2011, 20:24:08 » |
|
Wat vreselijk overbodig allemaal.
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
henri
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 21 Juni 2011, 21:05:12 » |
|
en toch komt hij er weer bij, het moet compleet blijven, heb die andere twee ook gekocht in belgie
henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 24 Juni 2011, 08:46:41 » |
|
zulke prul koop ik écht niet, heeft namelijk (voor mij althans) geen énkele meerwaarde dus kan ook geen enkele zinnige reden verzinnen om m'n geld daaraan te geven.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henri
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 6 Juli 2011, 21:52:38 » |
|
zo cd is binnen, ziet er mooi uit in het lichtgroen
henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 8 Juli 2011, 19:33:56 » |
|
Henri welke liedjes staan er op? Kan je hem inscannen?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
Kristel
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 8 Juli 2011, 20:14:16 » |
|
Ja, dat zou ik ook willen weten. Want misschien... misschien koop ik hem dan toch!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henri
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 8 Juli 2011, 22:10:48 » |
|
Hallo,
ik zal dat morgen overdag even doen
henri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kato
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 10 Juli 2011, 18:51:36 » |
|
Tracks 1 Afscheid van een vriend 2 Domino 3 Heb ik ooit gezegd 4 Dat ze de mooiste is 5 Cara lucia 6 Ben je daar vannacht 7 Brandweer 8 Geef het op 9 Altijd meer en meer 10 Laat me nu toch niet alleen 11 Zie me graag 12 Altijd heb ik je lief 13 Passie 14 Vanavond ga ik uit 15 Swentibold 16 En dans 17 Anne Dit zijn de tracks volgens mij en dit is de bron waar ik het vond,precies een vervolg op de eerste essential ,daar stonden 13 nrs op ,niks speciaal dus. http://sounds-online.nl/detail.php?artnr=2963292
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jeroen
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 11 Juli 2011, 18:10:25 » |
|
Ik heb ook de informatie van www.bol.com gevonden. Ook van daar had ik de informatie van dat er weer een 'nieuwe' verzamelalbum uit kwam. Ik snap ook niet waarom EMI Belgie, met steeds een verzamelalbum uikomt. Vorig jaar vond ik het wel interressant. Ballades 2010. Maar dit niet. Wij (als fans) verwachten eerder album met onbekende werk en liedjes die toch niet op een cd staan. Volgens mij hebben bij platenmaatschappijen genoeg materiaal liggen van Clouseau. We hebben er genoeg over gehad op deze site. Kunnen we geen aktie organiseren, om de platenmaatschappij, z'n album uit te brengen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|