• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 11:12:59

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > stemmen voor Clouseau Euro Songfestivalliedje
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: stemmen voor Clouseau Euro Songfestivalliedje  (gelezen 791 keer)
Jeroen
Adrenaline
*

Bekijk profiel
stemmen voor Clouseau Euro Songfestivalliedje
« Gepost op: 3 Mei 2011, 17:37:44 »

Zo juist las ik het volgende; je op de volgende site: http://www.een.be/programmas/de-rode-loper/jouw-favoriete-songfestivalnummers.   Knipoog  Dat je kunt stemmern voor de beste Belgische inzending voor het Euro Songfestival. Ter ere van het 25 jaar geleden dat Belgie een keer het liedjesfestival won. Natuurlijk was het voor onze jongens minder succesvol uitgepakt. Maar toch spelen ze regelmatig het betreffende nummer. En tref je dit liedje toch op diverse verzamelalums. Dus bij deze allemaal stemmen voor Geef het op! Grijns
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
Re: stemmen voor Clouseau Euro Songfestivalliedje
« Antwoord #1 Gepost op: 3 Mei 2011, 17:52:30 »

En wat als ik niet stem?

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 3 Mei 2011, 18:03:45 »

Citaat van: Sonja op  3 Mei 2011, 17:52:30
En wat als ik niet stem?

lol
Jeroen
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 3 Mei 2011, 18:27:40 »

Persoonlijk vind ik  Grijns Het liedje Geef het op. Niet een van hun beste nummer dat ze ooit hebben geschreven. Heb wel de single van. Maar ik vind Anne (1989) toch beter en leuke liedje. Maar de rest weten wel hoe dat af loopt. Is toch een bijzonder nummer, wat het is toch het nummer dat ze rechtstreeks mee mogen doen. Met het Euro Songfestival, ipv een voorronde. Op Wikipedia, staat hier ook een apparte pagina aan gemaakt Smiley Trouwens ook van Karel Theys.
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Mei 2011, 21:42:08 »

Citaat van: Jeroen op  3 Mei 2011, 18:27:40
Persoonlijk vind ik  Grijns Het liedje Geef het op. Niet een van hun beste nummer dat ze ooit hebben geschreven. Heb wel de single van. Maar ik vind Anne (1989) toch beter en leuke liedje. Maar de rest weten wel hoe dat af loopt. Is toch een bijzonder nummer, wat het is toch het nummer dat ze rechtstreeks mee mogen doen. Met het Euro Songfestival, ipv een voorronde. Op Wikipedia, staat hier ook een apparte pagina aan gemaakt Smiley Trouwens ook van Karel Theys.
Wat een rare zinsbouw toch steeds Jeroen Smiley 't Is een heel gepuzzel om jouw boodschapjes te ontcijferen, leestekens (punten en komma's) op de meest bizarre momenten Knipoog
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Mei 2011, 21:49:19 »

Citaat van: kriske leuven op  3 Mei 2011, 21:42:08
Wat een rare zinsbouw toch steeds Jeroen Smiley 't Is een heel gepuzzel om jouw boodschapjes te ontcijferen, leestekens (punten en komma's) op de meest bizarre momenten Knipoog

Tel daarbij op de feiten die iedereen allang kent Smiley

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 3 Mei 2011, 21:59:10 »

Ja 't is waar Smiley Anderzijds is het op zich wel een soort van 'schattig', maar ik lees inderdaad telkens dingen waarvan ik denk : dąt weet echt niet alleen ik of de zogezegde 'die-hards', dąt weet iedereen! Maar ach, geen erg!  Maar die zinsbouw...mannekes mannekes! Ik herinner me een 'broer van...' daarover haha :-)
♪♫ Nickske ♫♪
VanBinnen

Zij aan zij, gaan we door de storm...

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 4 Mei 2011, 06:09:52 »

"Een boer van" Kriske?? Tong
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 4 Mei 2011, 15:43:43 »

Citaat van: kriske leuven op  3 Mei 2011, 21:42:08

Misschien een beetje grof, maar ik ben het wel helemaal eens met je! Knipoog
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 4 Mei 2011, 16:50:47 »

Oh maar, 't is helemaal niet grof bedoeld hoor! Smiley 't is gewoon iets wat me opvalt Smiley
berdien
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 4 Mei 2011, 18:13:59 »

Citaat van: kriske leuven op  4 Mei 2011, 16:50:47
Oh maar, 't is helemaal niet grof bedoeld hoor! Smiley 't is gewoon iets wat me opvalt Smiley

neen ik ben grof dak da al lang ook denk Knipoog
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: