Na een zalige nachtrust (HEIDI, dank u wel dat wij mochten blijven logeren en voor het lekkere ontbijt)
Om 11u15 vertrokken richting Oevel dankzij Elke en Heidi de weg gevonden naar Oevel ( lang leve de gps)
Rond12u15 toegekomen allé volgens de gps want we stonden wel op het rondpunt (rotonde) en we moesten wa verder zijn

.
Wij natuurlijk de verkeerde ingang genomen stonden al op het kerkplein

.Dan maar vlug de juiste ingang genomen

.
Nie die had me ondertussen al gsmst om te vragen waar we bleven

.Dan kon het aftellen beginnen naar het laatste Vonken & Vuur concert. De tijd ging snel gebruik hem wel zeggen ze soms.... dat hebben we ook gedaan. Een fototje genomen van op het poduim (allé zo één waar de wielrenners op staan na een (zware) rit.)
Dan heb ik eventjes geholpen met de medewerkers om uit te leggen hoe je de hekkens best zet enz.........Uiteindelijk hebben ze mijn advies opgevolgt. Een vak voor de kindjes, aan de vips hihihihihihihihihihihi.enz.....de kindjes stonden rechts aan het podium en wij stonden links.....op de eerste rij.
Het voorprogamma was Sarah. Wat later waren Stan & Roel aan de beurt, was wel goed maar heb nu eventjes genoeg van hun

.
Om 19u30 en niet om 19u00 begon het laatste Vonken & Vuur concert.Iedereen liet zich goed gaan, ook al werden we in de gaten gehouden door een paar Crew leden , maar daar trokken we ons niks van aan.......
Tijdens Voldtooid verleden was Koen zijn (tekst) weer kwijt.... en tijdens Vonken & Vuur was er nog een kliene verassing (nee we werden niet op het podium geroepen

) er kwam vuurwerk aan te pas.Ondanks ons vermoeden van nu komt het schrokken wij ons toch nog een bult

.
Koen wou tijdens Nobelprijs heel slim zijn ,en zij nog veel plezier met Sarah , Stan en Roel

wij keken naar elkaar van wat zegt hij nu...De Witte bracht te Keune heel subtiel op de hoogte

Ja dan de blik van Koen die sprak boekdelen

Na het optreden ons een weggeboord richting uitgang, maar wie doet er dat nu om drankbonnetjes en de uitgang aan één en de zelfde kant te doen

.
Dan op zoek naar de wagens, en die vonden we

. Ondanks het vroege tijdstip van het concert was het toch 22u45 als de Keune en de Witte naar buiten kwamen. Het was best gezellig. Ze waren alle twee lief en leuk.. ze namen hun tijd . Ikke met Koen op de foto (2x zelfs) De éérste was mislukt met mijn ogen toe (zal het nooit leren om mijn ogen open te houden

)Dus terug naar Koen , ikke mag ik nog eens met jou op de foto want hij is niet gelukt, Hij kijkt me aan en zegt weer met je ogen toe

we beginnen te lachen die was wel gelukt......
Dan afschied genomen en we moesten van Koen heel verzichtig naar huis rijden. Dat doen we altijd want wij kunnen nog altijd niet toveren

Afschied genomen van Margo , Elise ,Nie enz..... zonder tranen

hahahahahahaha.
en dan richting Roeselare..... Om 1u15 lag ik in mijn bedje en kon ik dromen van de leuke tijd.......
Aan iedereen (noem ze niet bij naam zijn er veel te veel) maar
BEDANKT voor de toffe dagen enz.. En hopelijk tot gauw....
Ps: Mijn gsm bleef in mijn broekzak

want mijn batterij was plat