Zeg jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de eerste ben die thuis is hey?

Irene en ik waren na een snelle Mac rond 18.30 uur pas op het terrein, onze namen stonden keurig op de lijst en voor 20 euro (dus vvk prijs en niet de kassa prijs, heel netjes) mochten we met een polsbandje het terrein op. Het bleek een klein pleintje bij een kerk. Zag er erg knus en gemoedelijk uit. Eerst maar even de blaas legen. Er stond een gigantische rij voor een toilet wagen, meer toilet wagens waren er niet.... Uiteindelijk om iets voor 19 uur richting podium waar we nog een mooie +/- 8e rij te pakken hadden. Het plein liep wat op en de mensen voor ons waren erg klein dus we hadden perfect zicht.
Ik dacht omdat het een festival betrof dat het een kort concert zou zijn van anderhalf uur ofzo zoals in Gent, maar toen ze eenmaal Dansvloertherapie inzetten (ik helemaal blij en verrast) kreeg ik in de gaten dat we hier met een volwaardige show te maken hadden *lol* Ik had geen idee.
Ze begonnen trouwens weer lekker laat, 19.15 uur ipv 19.00 uur .... Maar ja dat zijn we onderhand wel gewend hey

Ik vond het echt een zalig concert. Je kon merken dat ze er allemaal nog even lekker van genoten.
Lag het trouwens aan mij of hadden meer mensen het idee dat Kris per abuis een paar nummers te vroeg Domino wilde inzetten?
Verder niet zo heel veel bijzonderheden ivm het laatste concert, behalve dat er tijdens Vonken en Vuur echt vonken en vuur waren, toen Koen de lampen had uitgeschoten met zijn neppistool en Vonken en Vuur weer luid werd ingezet kwam er echt vuurwerk omhoog geschoten. Was echt onwijs gaaf!

Na het concert zijn we meteen huiswaarts gereden omdat er morgen weer vroeg gewerkt moet worden. Dus hier zit ik dan, thuis, helemaal hyper! Ik wil meer.... maar er komt geen meer! Dit was het dan! De tour zit er op