• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 10:56:01

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Te Koop/ Te Ruil / Gezocht > Te ruil: Platina plaat
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Te ruil: Platina plaat  (gelezen 1527 keer)
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
Te ruil: Platina plaat
« Gepost op: 6 April 2011, 21:35:13 »

Hallo allemaal,

Als promotieactie voor de lancering van een nieuwe belgische ruilsite willen wij een platina plaat van Clouseau uit 1990 ruilen.

Deze ruilevent eindigt na 2 weken en diegene die binnen deze tijdspanne het meest interessante of meest originele ruilvoorstel op onze ruilsite heeft gedaan wordt eigenaar van deze plaat.

Meer weten?

http://www.traderoom.be/nieuws/de-stip-ruilen-platina-plaat

Vragen of opmerkingen zijn steeds welkom.

Alvast bedankt voor jullie interesse!
Groetjes,
Kevin

Aan deze ruilsite zijn geen commerciële belangen verbonden. De website is een vrijetijdsinitiatief van 4 vrienden dat gestart is vanuit een ideologie om onze jaarlijkse bijdrage aan de afvalberg te verminderen en het overconsumptiegedrag, eigen aan onze maatschappij, in te perken. Een tweede hoofddoel was ook het maken van een leuk en sociaal ruilplatform waar je onder vrienden, collega's, studenten, mensen met gemeenschappelijke interesses,.. allerlei spulletjes kan gaan ruilen. 
Atyke
VanBinnen

Wieoe wieoe

Bekijk profiel
Re: Te ruil: Platina plaat
« Antwoord #1 Gepost op: 7 April 2011, 21:55:21 »

mooi initiatief met een mooi idee erachter, veel succes ermee

Koen en of Kris op DVD, zie dan naar Aty's topic: http://www.clounited.be/forum/index.php/topic,2532.0.html
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 8 April 2011, 11:59:12 »

Hallo Atyke,

Alvast bedankt voor de leuke reactie. Voorlopig is er nog geen ruilvoorstel binnengekomen op onze website maar ik zal laten weten hoe deze wedstrijd is afgelopen (op 20/04) en waartegen de plaat is geruild.

Groetjes
Kevin
sophie hooftman
In Stereo
**

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 12 April 2011, 10:40:28 »

leuk idee, ik zou alleen ni weten wat ik bv kan ruilen
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #4 Gepost op: 12 April 2011, 20:10:47 »

Hallo Sophie,

Dat is inderdaad een terechte vraag. Ieder ruilvoorstel dat op onze site wordt gedaan komt in aanmerking om dit ruilobject in de wacht te slepen. Voorlopig plaatsen sommige mensen er een aantal DVD's tegenover, een reeks boeken of PS3 spelletjes..

Onze hoofdbedoeling is natuurlijk mensen te laten kennismaken met onze website. Voorlopig zijn daar al 172 objecten effectief geruild. Mensen zijn algemeen (nog) niet gewend om te ruilen. Als we iets nodig hebben, dan kopen we dat liefst nieuw en daar willen we proberen verandering in te brengen met dit initiatief  Smiley

Groetjes en alle feedback is meer dan welkom!
Kevin
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 21 April 2011, 12:20:45 »

Citaat van: Kevin TR op  8 April 2011, 11:59:12
Hallo Atyke,

Alvast bedankt voor de leuke reactie. Voorlopig is er nog geen ruilvoorstel binnengekomen op onze website maar ik zal laten weten hoe deze wedstrijd is afgelopen (op 20/04) en waartegen de plaat is geruild.

Groetjes
Kevin

De wedstrijd is intussen verlopen, wie heeft de plaat gewonnen? En tegen wat is er geruild?

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #6 Gepost op: 21 April 2011, 16:27:23 »

Hallo Mieke,

De wedstrijd werd met 1 week verlengd. Er waren  3 ruilvoorstellen binnengekomen maar de kritiek van diegenen die een voorstel deden was dat ze niet konden zien welke de andere voorstellen waren en zo hun kansen op effectief ruilen niet konden inschatten. De aanpassingen op de website werden hiervoor gedaan op de hoofdpagina, dfe wedstrijd zelf loopt af op 26/04 (enkele seconden voor middernacht) en de winnaar van de wedstrijd is bekend op 27/04!

Het meest originele voorstel is tot nog toe een "kartonnen Koen Wauters" op ware grootte (reclame voor digicorder van telenet denk ik)!

Groetjes
Kevin
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #7 Gepost op: 27 April 2011, 12:25:42 »

Hallo allemaal,

Het doek is gevallen over dit eerste TradeRoom ruilevent. UIt de verschillende ruilvoorstellen die we hebben gekregen werden er 2 gekozen die in aanmerking kwamen om de wedstrijd te winnen:

- Beste ruilvoorstel: plaat ruilen tegen een PS3 console
- Meest originele ruilvoorstel: plaat ruilen tegen drumstokjes, een string van vonken en vuur en een ontbijtbox

Vanmorgen werd uit deze 2 voorstellen geloot en als winnaar kwam het "beste ruilvoorstel" uit de bus. Meer informatie over de afhandeling van deze winnende ruildeal is binnenkort ook te lezen in onze nieuwsbox.

Bedankt voor jullie belangstelling en reacties en tot een volgend ruilavontuur!

Groetjes,
Kevin
ilseke
En Dans

Clouseau forever!

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 27 April 2011, 14:01:35 »

Dit had ik liever niet geweten!!!!   Het origineelste was van mij...  Ben wel teleurgesteld!!!  :-(

Citaat van: Kevin TR op 27 April 2011, 12:25:42
Vanmorgen werd uit deze 2 voorstellen geloot en als winnaar kwam het "beste ruilvoorstel" uit de bus. Meer informatie over de afhandeling van deze winnende ruildeal is binnenkort ook te lezen in onze nieuwsbox.

In mijn hart woont een clowntje, klein en heel apart...  Het kan dansen en springen, lachen en zingen...  Heb je verdriet en moet je wenen, dan mag je hem even lenen...
Karen
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 27 April 2011, 20:13:11 »

En ik had de kartonnen Koen als ruilvoorstel gedaan ....
Mieke
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 27 April 2011, 20:17:21 »

Citaat van: ilseke op 27 April 2011, 14:01:35
Dit had ik liever niet geweten!!!!   Het origineelste was van mij...  Ben wel teleurgesteld!!!  :-(

Jammer hé Ilse, maar trek het je niet aan... Ik heb ook niet gewonnen. Ik vond het trouwens al niet leuk dat de wedstrijd met een week werd verlengd want er waren toen nog niet veel ruilvoorstellen en dan had ik mijn kansen hoger ingeschat. Met die week extra zijn er veel meer voorstellen binnengekomen... ik had er al niet veel hoop meer op.

- Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars -
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 28 April 2011, 08:17:54 »

Mjah dat is dan raar met een week verlengen.... naar mijn mening riekt dat dan niet naar eerlijkheid! Zat zeker geen interessant voorstel bij de eerste opties! :-(

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 28 April 2011, 18:28:34 »

Hallo allemaal,

Na het lezen van deze negatieve reacties hebben we besloten om Ilse aan te bieden om haar origineelste ruilvoorstel toch te ruilen met een item van een vergelijkbare ruilwaarde als het aangeboden ruilobject (meer informatie zal een van de volgende dagen aan Ilse persoonlijk gestuurd worden).

Ons ruilinitiatief is ten slotte een gebeuren waarbij we als doel hebben om het ruilen (en dus ook het sterk sociale aspect ervan dat eraan verbonden is) in een positief daglicht te stellen doordat je met vrienden, vrienden-van-vrienden en collega's kan gaan ruilen. Deze positieve boodschap wensen we niet verloren te laten gaan door een negatieve bijklank op onze ruilwedstrijd die als hoofdbedoeling had om mensen te laten kennismaken met het leuke van de TradeRoom website en voornamelijk om het plezier van ruilen op zich te promoten.

Kevin
in naam van www.TradeRoom.be
Karen
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 28 April 2011, 21:45:18 »

Dus als ik het goed begrijp, was het niet verlengd met een week, dan had ik de ruil gewonnen Huh? (kartonnen Koen)
Zo blijft er discussie bestaan hé.
Ilse ik ben blij voor jou dat het toch nog goedgemaakt wordt Thumbs_up
Kevin TR
Adrenaline
*

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #14 Gepost op: 3 Mei 2011, 11:14:48 »

Nu alle ruildeals afgehandeld zijn wens ik jullie allemaal nog eens te bedanken voor jullie deelname aan dit ruilinitiatief en zal ik dit topic sluiten.

Groetjes en altijd welkom op de Clouseau ruilgroep van onze website,
Kevin
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: