• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 10:49:25

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > Persconferentie 28/03 16h30
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 2 [3] Omlaag Print
Auteur Topic: Persconferentie 28/03 16h30  (gelezen 2101 keer)
koenloverke
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Re: Persconferentie 28/03 16h30
« Antwoord #30 Gepost op: 5 April 2011, 18:06:02 »

Katia R, ik vind het tof dat je het nieuwtje verteld hebt en dat je niet kan vertellen van wie je het gehoord hebt vind ik helemaal niet erg. ik ben al blij met het nieuwtje, het is idd een lichtpuntje in het duister. merci

25 september  Gent
17/12 sportpaleis
22/12 sportpaleis
26/12 sportpaleis
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #31 Gepost op: 5 April 2011, 20:34:56 »

Katia ik neem aan dat je het niet zomaar neerzet. Ik ga er gewoon vanuit dat de bron betrouwbaar genoeg is om er vanuit te kunnen gaan dat het kloppen kan.... ik hoop verder nergens op, maar waardeer het in elk geval wel Smiley

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
kriske leuven
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #32 Gepost op: 5 April 2011, 20:45:52 »

Mij lijkt het sterk dat dat al zeker is...'t is iets wat we allemaal hopen denk ik, maar of het ook zo zal zijn, ik mag het hopen!  Anderzijds, als mensen aan mij vragen wanneer ík denk dat Clouseau terug live speelt, dan gok ik ook doorgaans op 2013. Maar ja, dat is een persoonlijke gok natuurlijk, gewoon omdat 2012 me té snel lijkt en 2014 lijkt me dan weer té lang wachten voor Koen.  Kris zal zodra dat Koen wil wel meteen klaarstaan denk ik...we zullen maar gewoon afwachten zeker. (en ik afwachten andere groepjes gaan kijken en leren kennen, er is zoveel goede muziek ! Smiley )  Thumbs_up
Veerle03
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #33 Gepost op: 6 April 2011, 09:29:34 »

Koen en Kris houden zich er niet echt mee bezig wat er op een forum over hen geschreven wordt, maar mochten ze dit hier lezen zouden ze toch wel eens moeten lachen (in de goede zin dan) denk ik.  De ene fan hoopt dit, de andere dat...
Dat ze maar rustig hun tijd nemen, nu hebben ze eens de kans om meer tijd te besteden aan andere interesses.  Het is hen gegund, wat meer rust.  Duurt het nog 3 jaar (of meer) eer ze terug komen, dan is dat maar zo en als ze dan terug komen (wanneer dan ook) dan zal ik er ook als de kippen bij zijn om een ticketje te kopen voor één van hun eerste optredens!!!
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #34 Gepost op: 6 April 2011, 15:15:55 »

Zo is het maar net en weet je.... ik denk dat het, als ik enkel even naar mezelf kijk, best goed is dat ze een tijdje stoppen.... ik mis ze tot nu toe nog geen moment en veel dingen boeien mij totaal niet meer.... of ik ben gewoon veranderd qua interesse en smaak.... maar ik denk dat het zeker voor mij ook wel even lekker is. Kan ik straks weer met frisse nieuwe zin de concerten instappen.... Want ook dat ik de december reeks niet zo heel leuk meer vond zegt wel genoeg.... de zomer tour vond ik wel erg gaaf. Dus als ze terugkomen doe dan maar gewoon weer lekker met een leuke zomer tour, sportpaleis.... was leuk, maar we kennen elk trucje nu wel Smiley

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
Atyke
VanBinnen

Wieoe wieoe

Bekijk profiel
« Antwoord #35 Gepost op: 6 April 2011, 17:37:49 »

@Katia R: thanks voor het lichtpuntje  Brede lach

Koen en of Kris op DVD, zie dan naar Aty's topic: http://www.clounited.be/forum/index.php/topic,2532.0.html
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #36 Gepost op: 6 April 2011, 18:44:21 »

@ Katia R: volgens mij is er gewoon sprake van een taalbarriere en snappen we van elkaar niet precies wie nu wat bedoelt...Knipoog Ik maakt me niks uit van wie je het gehoord hebt, en begreep in eerste instantie ook niet dat je "bron" anoniem wilde blijven. De reden dat ik het vroeg was om de betrouwbaarheid te peilen; het maakt nogal een verschil of je het bv. van Valere had gehoord, of van de slager op de hoek Knipoog
Anyway, bedankt om je nieuwtje te delen....hopelijk deel je binnenkort gauw het nieuwtje over een zomertour in 2013....Knipoog
Pagina's: 1 2 [3] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: