• Forum
  • Nieuws
  • Over Clounited
  • Link naar Clounited
  • Chat met ons mee
*
Zoek:  
  • Startpagina
  • Help
  • Search
  • Kalender
  • Inloggen
  • Registreren
  • forum
  • Foto
  • Links
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
26 Mei 2012, 10:33:23

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Clounited > Clouseau > Clouseau Weetjes > Clouseau en Fanclubs
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] 2 3 Omlaag Print
Auteur Topic: Clouseau en Fanclubs  (gelezen 2994 keer)
Jeroen
Adrenaline
*

Bekijk profiel
Clouseau en Fanclubs
« Gepost op: 4 Maart 2011, 21:54:57 »

Onlangs heb ik een doos met allerlei artikelen nog een bijzondere brief gevonden. Een brief van de erkende fanclub van Clouseau. Club Clouseau. Helaas ben ik nooit lid geworden van deze fanclub. Ze hielden in 1992 mee op. Dit was een besluit van Kris, Bob en Koen. Wel jammer, want deze fanclub. Was erg groot en prima verzorgt het clubblad. En een jaar later hebben ze als nog een fanclub op te richten. Maar deze dit heeft volgens mij ook niet lang of nauwelijks bestaan. Wel jammer, De vraag is, waren van deze club mensen ook lid van deze fanclub(s). En wat waren jullie ervaring mee. Laatst kwam ik op marktplaats de fanclubbladen tegen. Deze werden te koop aangeboden. Ik was iets te laat met bieden.
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
Re: Clouseau en Fanclubs
« Antwoord #1 Gepost op: 4 Maart 2011, 22:50:22 »

ikzelf was altijd lid van de club
wat was ik fier met dat clubkaartje, dacht dat dit iets paars was  Brede lach
ik herinner me dat we maandelijks of ziets een boekje kregen met allerhande info
er was ook nu en dan eens iets te doen voor de fans
kon je daar ook geen brieven naar schrijven  smiley1 zit toch allemaal ver weg hoor, de herinneringen zijn zeer vaag

greetz mammie
Inkie
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 4 Maart 2011, 23:25:13 »

Ik was ook lid en je kreeg iedere 3 maanden een boekje geloof ik, kan het nakijken, want ik heb ze nog  Smiley...en met je verjaardag kreeg je een verjaardagskaart. Vond het echt niet leuk dat ze ermee stopten weet ik nog.....
Veerle03
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 5 Maart 2011, 09:17:11 »

Oh, waar is de tijd! Ik was toen ook lid van bij het begin tot het einde.  Club Clouseau was een fanclub van rond de 10.000 leden.  Ik geloof dat het toen ongeveer 450 BEF was voor het jaarlijks lidgeld en toen kreeg je om de x-aantal tijd een mooi, verzorgd krantje in de bus met allerlei leuke weetjes over Clouseau en praktische zaken.  Voor je verjaardag en voor nieuwjaar ontving je een speciaal kaartje,... Er waren toen 2 vrouwen, Inge (ex-vrouw van Bob Savenberg) en Arie die daar full-time mee bezig waren met de talrijke brieven te beantwoorden en je kon er ook altijd naar bellen (ik heb toen ook veel gebruik gemaakt van die service!)  Ik herinner mij ook nog dat ik voor mijn 15de verjaardag (was op 3 maart 1992, toen zat Clouseau in de studio voor de opnamen van "Doorgaan") een heel speciale verrassing kreeg van mijn nicht (die 13 jaar ouder is): een uitstapje naar St.-Genesius-Rode, met natuurlijk ook een bezoekje aan Club Clouseau!  De reden dat ze er mee opgehouden hebben was, kostte heel veel geld en Koen, Kris en Bob vonden dat ze er té veel geld wilden uitslaan, meen ik mij te herinneren.  Wat ik nu wel zeer jammer vind is dat ik daar totaal niets meer van heb (vooral van de krantjes!) toen ik trouwde en kinderen kreeg dacht mijn vader dat ik me daar niet meer zou voor interesseren en heeft hij alles naar het containerpark gebracht, (10- tallen mooie mappen met interviews en foto-collages waar ik toen zo veel tijd aan besteed heb), ik vind dit nu wel jammer, ik zou deze krantjes graag (na al die jaren!) toch nog eens willen terug lezen.  Mochten er toevallig mensen zijn van dit forum die in staat zijn om van die krantjes hier iets te plaatsen zou heel leuk zijn!!
Vicky M
Vonken & Vuur

wat een leven ....

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 6 Maart 2011, 08:52:57 »

ik ben absoluut geen verzamelaar maar k denk dat deze boekjes hier toch wel ergens op zolder liggen
als ik eens veel tijd heb zal ik die eens zoeken

greetz mammie
clouseau_freakske
Vonken & Vuur

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 6 Maart 2011, 10:49:51 »

Ik moet ze ook nog ergens hebben liggen, was destijds ook lid van deze club, vooral die verjaardag kaart en Nieuwjaarkaartjes was ik toen erg trots op  Grijns Het was toen wel spijtig dat ze ermee ophielden, want het clubblad was altijd erg verzorgd enz...

"Maar opeens gebeurt een wonder , heeft mijn ziel je hart gevonden door gewoon heel lief voor jou te zijn "
Truus
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 6 Maart 2011, 13:12:06 »

Ook ik was lid en heb het kaartje nog steeds en ook de boekjes.
linds
En Dans

I would cry among my treasured friend

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 6 Maart 2011, 19:43:10 »

Ik was ook lid.. Die boekjes heb ik hier ook nog liggen maar waar  smiley1...

I'm not saying I'm gonna rule the world , or I'm gonna change the world but I guarantee that I will spark the brain that  will change the world
Shananas16
Vonken & Vuur

Er valt niet te leven in de verleden tijd!

Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 6 Maart 2011, 20:25:52 »

Ik heb dat jammergenoeg allemaal gemist  Bedroefd

Kwas toen 3 jaar oud ofzo Brede lach
Spelen was toen leuker dan Clouseau Knipoog
marti
Vonken & Vuur

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 7 Maart 2011, 08:02:40 »

Ik was ook lid van Club Clouseau. Ben er ook 2x op bezoek geweest. De fanboekjes heb ik niet meer, maar m'n lidkaart wel.
De eerste keer daar naar toe gaan was wel spannend (tenminste dat vond ik toen toch Brede lach ) . Ik weet nog dat de Straat nogal raar in mekaar stak qua huisnummering. Dan had je een stuk Rode & dan weer wat Alsemberg. Gevraagd aan de postbode. Toen ik daar aankwam, kwam Bob juist via achter naar buiten lopen, moest iets z'n auto halen. Ikke heel zenuwachtig waar ik moest vragen Grijns & hij, moet je daar bellen. Voordat ik binnen was zat Bob alweer terug op z'n plaats. Ik weet dat er die middag nog wat meer fans waren, maar wie dat zou ik begot niet meer weten.

Vond het wel jammer toen ze ermee ophielden, al kon ik het ook wel begrijpen. M'n 2 bezoekjes aan de fanclub zijn ook (achteraf gebleken) het begin van een ander verhaal geworden. Want je komt mensen tegen, daar raak je mee aan de praat, je wordt vrienden & voor je het weet zit je alle 2 à 3 weken in die regio. Grijns angel Met het uiteindelijke gevolg dat ik in 1995 in Halle ben gaan wonen

Gezonde groetjes
Marti

Voor een gratis Body & voedingsanalyse (zonder aankoopsverplichting): www.toffemens.be
Sonja
Vonken & Vuur

De terminologie is: Dansvloertherapie!

Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 7 Maart 2011, 09:07:25 »

Ik heb alles nog Smiley Ook de boekjes van Cloumania!

Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
meli5
En Dans

Later schaam ik me maar eerst vier ik feest.

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #11 Gepost op: 7 Maart 2011, 20:39:05 »

spijtig dat ik dit alles gemist heb
maar was toen nog veel te jong Smiley

Zij aan zij gaan we door de storm
Als je duizelig wordt, geef ik jou mijn adem
femke
En Dans

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 7 Maart 2011, 21:33:48 »

ben ook jaren lid geweest, en wat waren die fanclubdagen leuk!! Goede herinneringen aan lang vervlogen tijden...
Simone
VanBinnen

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 7 Maart 2011, 21:42:55 »

Ik heb ook alles nog, was altijd leuk om die boekjes te krijgen, ik keek er altijd naar uit,

[/url
Veerle03
Adrenaline
*

Bekijk profiel
« Antwoord #14 Gepost op: 8 Maart 2011, 13:32:39 »

Zoals ik hier al eerder meldde: ik heb goede herinneringen aan Club Clouseau, maar ik vind het nu toch wel beter nu er internet is.  Verslagjes en filmpjes van concerten, foto's, interviews hier en daar,.....je kunt direct "meegenieten". 
Nu kunnen we elkaar zo een beetje op de hoogte houden, als Clouseau vroeger te gast was in één of andere show op TV en je had geen video-recorder en je vergat rechtstreeks te kijken of je vergat het programma op te nemen als je niet thuis was, dan had je "pech", buiten nu is dat toch allemaal een stuk gemakkelijker.
Pagina's: [1] 2 3 Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: