Truus
Adrenaline
|
 |
« Gepost op: 13 Februari 2011, 12:11:50 » |
|
Een heel fout artikeltje gekregen van mijn ma gisteravond wat een paar weken geleden in de Nederlandse Story stond.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Truus
Adrenaline
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Februari 2011, 12:14:31 » |
|
Dan nu met bijlage
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 13 Februari 2011, 12:26:43 » |
|
LOL weer een typisch Story artikel....
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Februari 2011, 13:50:30 » |
|
ken de Nederlandse story niet, maar kvind het wel heel erg grof. roddelblaadjes he pfff
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
femke
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 13 Februari 2011, 21:15:10 » |
|
wat een onzinnig artikel, en totaal irrelevant om Babette daarbij te betrekken  . Ik heb Koen nog nooit zich negatief horen uitlaten over Babette overigens!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Atyke
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 13 Februari 2011, 21:33:28 » |
|
een echt sensatieboekske hè
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 14 Februari 2011, 00:09:15 » |
|
man man man, wat een vreselijk artikel, ik vind dat schande gewoon, zijn dàt 'journalisten', ik vind die man/vrouw de titel ''journalist' ónwaardig!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
heccie
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 14 Februari 2011, 06:57:26 » |
|
Het is inderdaad een echt Story artikel. Alleen al, omdat het daar in staat, is het zonde van de energie om je er druk over te maken. Maar goed, maak me eigenlijk nooit zo heel druk over wat er in de boekjes staat. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sonja
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 14 Februari 2011, 09:35:03 » |
|
Mensen die bij Story werken zijn toch geen journalisten?
Ik heb Koen ook nog nooit zo negatief over Babette gehoord. Sterker nog die heeft Passie voor haar geschreven.... zou je dat doen als je zo over je ex denkt?
|
|
|
|
|
|
Alles gaat voorbij, maar eerst genieten we ervan....
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 14 Februari 2011, 09:36:39 » |
|
Mensen die bij Story werken zijn toch geen journalisten?
Ik heb Koen ook nog nooit zo negatief over Babette gehoord. Sterker nog die heeft Passie voor haar geschreven.... zou je dat doen als je zo over je ex denkt?
Neen inderdaad, maar het is jammer dat je je als "journalist" zo kan verlagen he...beetje zielig eigenlijk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorette
Adrenaline
22 jaar fan!
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 14 Februari 2011, 10:48:14 » |
|
vergeten ze het huwlijk met Carolyn ook altijd...vind ik ook zzooo raar....Alsof Babette zijn enige liefde is geweest. met carolyn was ie toch veel verder...een huwlijk bedoel ik...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: 14 Februari 2011, 11:02:38 » |
|
vergeten ze het huwlijk met Carolyn ook altijd...vind ik ook zzooo raar....Alsof Babette zijn enige liefde is geweest. met carolyn was ie toch veel verder...een huwlijk bedoel ik...
jammer dat ie ooit met die vrouw is getrouwd ook...brr Al zijn andere ex'en vind ik wel heel erg oke, Leentje, Babette, Dagmar en dan Valerie, maar van die Carlynn moet k niets hebben zenne...nu ja, 't zijn verder ook mijn zaken niet  Maar ik zie Koen toch veel liever gelukkiger en dat was hij toen zéker niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
berdien
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: 14 Februari 2011, 16:31:34 » |
|
jammer dat ie ooit met die vrouw is getrouwd ook...brr Al zijn andere ex'en vind ik wel heel erg oke, Leentje, Babette, Dagmar en dan Valerie, maar van die Carlynn moet k niets hebben zenne...nu ja, 't zijn verder ook mijn zaken niet  Maar ik zie Koen toch veel liever gelukkiger en dat was hij toen zéker niet  Denk dat Koen nu ook niks meer van haar wil weten hoor. De meest foute keuze uit zijn leven. Maar kijk tis wel goed gekomen hé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kriske leuven
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: 14 Februari 2011, 17:01:46 » |
|
jammer dat ie ooit met die vrouw is getrouwd ook...brr Al zijn andere ex'en vind ik wel heel erg oke, Leentje, Babette, Dagmar en dan Valerie, maar van die Carlynn moet k niets hebben zenne...nu ja, 't zijn verder ook mijn zaken niet  Maar ik zie Koen toch veel liever gelukkiger en dat was hij toen zéker niet  Denk dat Koen nu ook niks meer van haar wil weten hoor. De meest foute keuze uit zijn leven. Maar kijk tis wel goed gekomen hé  Gelukkig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dorette
Adrenaline
22 jaar fan!
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: 14 Februari 2011, 19:47:08 » |
|
hij was toch ook zo wijs met dochter van carolyn? heeft ie die ook nog gezien?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|